ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

פיג'ו 3008

image Peugeot
מחיר משוער: החל מ 161,990
שנות אחריות: 3 שנים
מבחני ריסוק:
5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 13
יתרונות חסרונות
עיצוב חיצוני חווית נהיגה
איכות בניה איבזור
שימושיות ראות אחורית
פיג
פיג
פיג
פיג
פיג
פיגו 3008
פיג'ו 3008 אולי לא כל כך צריכה להכנס להגדרות ולדקויות שבין ג'יפון, משפחתית או מיניוואן. מדובר ברכב קרוסאובר, שלמעשה הוא טועם קצת מהכול ומעניק הרבה יותר לנוסעים בו ולנהג, אשר מתבלנים את הרכב מבפנים ברמת אבזור משתנה לפי בחירה. הרכב יתאים לנסיעות בנות 4 נוסעים לא כולל הנהג, יש בו מרווח גדול, תא מטען מהודר ומקומות אחסון רבים. המרחב הפנימי מעניק תחושה יוקרתית, וישנה הפתעה מכיוון המנוע – מדובר במנוע טורבו 1.6 ליטרים אשר מחובר לתיבת 6 הילוכים שתחליף את ה- AL4 הותיקה. על נוחות הנסיעה קשה להתווכח – התכנון של הרכב חכם ויעיל, ולמרות שיש לו מתלים רכים עדיין רצוי לנצל את זה לתנאי כביש קופצניים או לשטח קליל. כיום פיג'ו – סיטרואן מפתחים גיר רובוטי שיש לו מצמד כפול, והוא יכנס לדגמי הרכבים בהמשך. לסיכום, מדובר ברכב פונקציונאלי לשימוש משפחתי שזכתה, כרגיל, לאיכות חומרים טובה ובניה מעולה שמשרה אוירה זורמת בנסיעה.
 

פיג'ו 3008 - רכב פנאי אופנתי וצעיר
נציגתה האיכותית והמתקדמת של פיג'ו בקטגוריית הרכבי הפנאי האופנתיים היא ה-3008 המרהיבה ביופיה אשר הוצגה בדורה השני באמצע שנת 2016 והציגה שורה של עדכונים ושינויים חיוביים ביותר. דגם ה-3008 הינו רכב פרימיום אשר מתבסס על הפלטפורמת ה-EMP2 המתקדמת המוכרת בקרב רכבי הקונצרן, מדובר ברכב פנאי בעל עיצוב חיצוני מיוחד ובלתי שגרתי, מרחב פנימי ועיצובי פרקטי אשר נחשב לשימושי ביותר, רשימת אבזור ארוכה ומפנקת, היצע בן 3 מנועים מתקדם אשר כולל מנועי דיזל ומנועי בנזין איכותיים המספקים ביצועי כביש מהשורה הראשונה ויכולות דינאמיות מהפכניות. דגם ה-3008 הוא התשובה הראויה והאיכותית ביותר מצידה של יצרנית הרכב פיג'ו במענה לדגמים המובילים בקטגוריית הפנאי המבוקשת ובכלל זה דגמי הקיה קארנס, אופל זאפירה, פולקסווגן טוראן, אופל מריבה, רנו סניק ועוד שלל דגמי פרימיום מובילים. בשנת 2017 גבר דגם ה-3008 על מספר רב של דגמי יוקרה וזכה בתואר הנחשק "רכב השנה באירופה" בתערוכת הרכבים השנתית בג'נבה וזאת בזכות הסגנון האיכותי, תא הנוסעים המתקדם וביצועי הכביש חסרי המתחרים.
 
היצע מנועים חדיש ומתקדם
דגם ה-3008 משווק בארץ עם 3 יחידות הנעה איכותיות ומתקדמות ביותר אשר משודכות כולן לתיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית בת 6 מהירויות. גרסת המנוע הבסיסית כוללת מנוע בנזין כוללת מנוע בנפח של 1.6 ליטר טורבו HDI אשר מספק 120 כוח סוס כבר ב-3,500 סל"ד אשר זמינים החל מ-1,750 סל"ד, יחידה מנועית זו בשילוב עם תיבת ההילוכים מספקים כושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-11.6 שניות בלבד. יחידת ההנעה הבאה כוללת מנוע דיזל בנפח זהה של 1.6 ליטר טורבו אשר מספק 165 כוח סוס שמתקבלים כבר ב-6,000 סל"ד ו24.4 קמ"ג אשר מתקבלים ב-1,400 סל"ד, מנוע זה בשידוך לתיבת ההילוכים מייצר כושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-8.9 שניות בלבד. יחידת ההנעה הבכירה ביותר של דגם ה-3008 כוללת מנוע דיזל בנפח של 2.0 ליטר טורבו אשר מציגה 180 כוח סוס כבר ב-3,750 סל"ד ו-40.8 קמ"ג החל מ-2,000 סל"ד, יחידה מנועית זו בשילוב עם תיבת ההילוכים האיכותית מספקת כושר האצה נאה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-8.9 שניות בלבד. 
 
איכות נסיעה ברמה גבוה 
איכות המנוע הגבוה של דגם ה3008 בשילוב עם מבנה הרכב הדינאמי והמשקל הנמוך באופן יחסי, מאפשרים לרכב העברה מיידית של כוח אל עבר הגלגלים בצורה נאה למדי אשר יוצרת פעילות חלקה ונעימה ביותר. בניגוד למנועי דיזל רבים, מאיץ המנוע בצורה לינארית ונינוחה תוך הימנעות מקסימאלית מקולות הרקע הרמים והוויברציות האופיניות למנועים מסוג זה. המתלים בדגם ה-3008 מכויילים על הצד הנוקשה שלהם, דבר אשר בא לידי ביטוי בדילוג קליל מעל כל בור או מהמורת דרך אפשרית. לרוב מתאפייינים רכבי קרוסאובר ביכולות דינאמיות נמוכות מהרגיל, אך דגם ה3008 מתגבר בצורה יפה על חיסרון זה ומציג אחיזת כביש גבוהה מאוד, על אף מרכז הכובד הגבוה ומאפשר נהיגה מהנה ביותר, התנהגות כביש מפתיעה וחווית נהיגה מספקת למדי. 
 
נתוני צריכת דלק סבירים ביותר
כיאה לדגמי דיזל רבים, נתוני צריכת הדלק בדגם ה 3008 על כל נפחי המנוע אותם הוא מציע, מספק נתוני צריכת דלק טובים ביותר אשר עומדים על נתוני צריכת דלק ממוצעת של 23.7 ק"מ לליטר על פי הצהרת היצרן, בעוד שבנסיעה בפועל נתוני צריכת הדלק גבוהים יותר ועומדים על ממוצע אטרקטבי ביותר של בין 15 ל-17.5 ק"מ לליטר בממוצע בנסיעה משולבת רגועה. נתוני צריכת דלק אטרקטיבים אלה מתקבלים הודות לשילוב אלמנטים איכותי המתייחס למשקלו הנמוך של הרכב כמו גם עבודתה האיכותית של תיבת ההילוכים המכוילת להעברת הילוך בצורה מתוזמנת אשר מונעת משיכה מיותרת של ההילוך ובכך נמנעת צריכה מוגברת של דלק.
 
עיצוב חיצוני קשוח ומרהיב לעין
דגם ה3008 מתהדר בעיצוב חיצוני מיוחד ומקורי ביותר, הוא מושך מבטים רבים על גבי הכביש ובצדק רב. קווי המתאר החיצוניים שלו משולבים בקווים עגולים לצד קווים חדים ומחוספסים האופיינים את עיצובם הנפוץ של רכבי קרוסאובר רבים. חזית הרכב מרשימה ביותר וכוללת יחידות תאורה גדולות ובולטות ביותר המשתלבות היטב עם הגריל הקדמי הגדול אשר צבוע בצבעי כרום בוהק ומרשים ופגוש קדמי מעוצב בעל נוכחות רבה. צידיי הרכב מציגים מותניים חסונות עם חלונות רחבים בעלי סף גבוה, גלגלי הרכב נאים בעיצובם מציגים קוטר של 17 אינץ' עם דיפונים מושחרים שהופכים את המראה כללי לאופייני יותר לקטגוריית השטח. חלקו העליון של הרכב כולל גג מצודד אשר נוטה להשתפל לאחור ויוצר מראה כללי מוצק ובוגר שהופך אותו לאחד הרכבים היפים ביותר המוצעים כיום על ידי פיג'ו.

תא נוסעים חדשני ומרווח
בזכות השימוש בפלטפורמת EMP2 אשר משמשת את הדור החדש של דגם ה3008 גדל בסיס הגלגלים בכ-62 מ"מ והרחיב במידה ניכרת את המרחב הפנימי של תא הנוסעים. מרגע הכניסה אל תא הנוסעים של דגם ה3008 בולט העיצוב המיוחד והבלתי שגרתי אשר כולל שטחים נרחבים דמויי קרבון, אלמנטים חזותיים מעניינים ועיצוב מאוזן ומיוחד, הדשבורד הקדמי כולל עיצוב דו קומתי במרכזו קונסולה מרכזית אשר מורכבת ממסך מגע גדול, מתגים רבים המדומים לקלידי פסנתר ופתחי איוורור אי סימטריים יפיפיים ביותר. ההגה נוח ביותר, מידותיו קטנות מהרגיל והוא נחשב לנעים מאוד לאחיזה. איכות החומרים מהם מורכב תא הנוסעים נחשבת למובחרת ואיכותית ביותר וכך גם איכות ההרכבה אשר מתאפיינת בהידוק וטיב גבוה ביותר בעיקר בחיבורים שבין הדשבורד למסגרת פתחי האיוורר. תא המטען גדל גם הוא במסגרת העדכון האחרון בכ-90 ליטר משמעותיים כך שהוא מציע כיום 520 ליטר הניתנים להגדלה על ידי קיפול שורת המושבים האחורית לכ-1,482 ליטר.  

רמת גימור איכותית ומתקדמת
פיג'ו 3008 משווק בישראל בשתי רמות גימור איכותיות ומתקדמות ביותר, רמת הגימור הבסיסית קרויה אקטיב והיא כוללת, בין היתר בלם יד חשמלי, מערכת בקרת אקלים בעלת פתחי אוורור במושב האחורי, מערכת מולטימדיה מתקדמת ביותר אשר מאשפרת שליטה ישירה מגלגל ההגה, דיבורית בלוטוס, חישוקי סגסוגת בקוטר של 17 אינץ' ועוד. רמת האבזור הבכירה יותר קרויה פרימיום אשר כוללת, בנוסף למוצע בחבילת האקטיב, חישוקים מוגדלים בקוטר של 19 אינץ', משטח להטענת הטלפון הנייד, דלת תא מטען חשמלית לפתיחה ללא מגע פיזי, מפתח חכם, מושבי עור מרופדים, זיכרונות במושב הנהג, חלון גג פנורמי, מערך חיישני תאורה וגשם מתקדם, מראה אלקטרו כרומטית ועוד.

רמת בטיחות גבוה ומתקדמת למדי
דגם ה3008 נחשב לרכב בטיחות ביותר, הוא עמד מבחני הבטיחות של ארגון EuroNcap האירופאי וזכה לציון המקסימאלי של 5 כוכבי בטיחות, ציון של 86% במבחן ההגנה על מבוגרים, ציון של 85% במבחן ההגנה על ילדים, ציון של 67% במבחן ההגנה על הולכי רגל וציון של 58% במבחן מערכות העזר הבטיחותיות. בנוסף מצוייד דגם ה3008 במערך אבזור בטיחותי מתקדם ביותר אשר כולל, בין היתר, מערכת מובילאיי איכותית בהתקנה מקומית, מערכת התראה על עייפות הנהג, מערכת לניטור לחץ אויר בגלגלים, מערכות מתקדמות למניעת סטייה מנתיב, מערכת לזיהוי תמרורים, פנסים עוקבי פניה, מעבר אוטומטי מאור גבוה לאורך דרך ועוד שלל אלמנטים בטיחותיים מתקדמים ביותר.
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש פיג'ו 3008, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
אלי
פיג'ו 3008 היה ברשותי מספר שנים רק אחרונה החלפתי אותו במאזדה CX5. הפיג'ו רכב טוב, נוח מאוד לנהיגה ויש מספיק מקום ...   [המשך..]
מיכאל
מכונית גדולה ונוחה מאוד. אפשר לשים מאחור את הילדים והם נרגעים. Aמאוד אוהב את המנוע למרות שלפעמים בעליות קצת מרעיש ...   [המשך..]
הגדרות נגישות