השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת תקנון האתר
פיג'ו 207
Peugeot

מידע

פיג'ו 207

הדגם המתקדם של הפיג'ו 206 הוא פיג'ו 207. הפיג'ו 207 מציעה גידול משמעותי במימדי הרכב, באיכותו של תא הנוסעים וכמובן במחיר, מה שהופך אותה לרכב משפחתי מהשורה הראשונה. הפיג'ו 207 משדרת רצינות ורשמיות גדולה יותר מאשר בדגם ה206 אך יחד עם זאת היא נראית צעירה ומושכת את העין. תא הנוסעים של הפיג'ו 207 גדול ומרווח ומאפשר ישיבה נוחה עד מאוד לחמישה נוסעים, כך גם תא המטען המרווח שלו. לפיג'ו 207 מנוע 1.6 ליטר אטמוספרי המספק ביצועי כביש מכובדים במיוחד וחווית נהיגה יוצאת דופן בעיקר בגלל המתלים הנוקשים שהוכנסו המשפרים במידה ניכרת את הדינמיות והיציבות שלה. בפיג'ו 207 מותקנות מערכות אבזור רבות הכולל מערכת שמע, שליטה מגלגל ההגה, מערכת ABS ועוד.הפיג'ו 207 נחשבת למכונית איכותית ונעימה לנהיגה, היא מתאימה למשפחות צעירות המחפשות אחר מכונית אמינה לאורך שנים, היא מתאימה ביותר לכל נסיעת כביש שגרתית ומשדרת תחושה של רכב יוקרתי עד מאוד.

פיג'ו 207 - סופר מיני מבוקשת ומהנה ביותר
אחד מאבני היסוד הבסיסיים והאהובים ביותר מבית היוצר של יצרנית הרכב הצרפתית פיג'ו הוא דגם ה-207, הסופר מיני האהובה אשר מיוצרת ברצף כבר משנת 2006, זכתה בשנת 2007 בתואר הנחשק הדגם הנמכר ביותר באירופה. דגם ה207 נחשב לרכב בוגר, נוח המאפשר ביצוע של נסיעות ארוכות בנוחות מרבית בכביש עירוני ובינעירוני כאחד, הוא מציג מימדיים נאים עם עיצוב קלאסי אך מרשים, רמת אבזור יפה ומהנה לנסיעה והיצע מנועים חזק ומיומן כיאה לכלל רכבי היצרן אשר הופכים כל נסיעה לחוויה. בשנת 2009 דכה דגם ה-207 למתיחת פנים מקיפה אשר כללה בחובה עידכון עיצובי המתייחס להחלפת פנסי הרכב, עידכון מקיף של יחידות ההנעה שהוחלפו ביחידות הנעה חדישות, חסכוניות ואטרקטיביות המאפשרות נסיעה עם עוצמות גבוהות ונוחות מקסימאלית. דגם ה-207 נחשב לתשובה הנכונה מצידה של פיג'ו לדגמים נחשקים דוגמת הניסאן מיקרה, סקודה פאביה, פיאט פונטו איבו, יונדאי i20 ועוד, שכן היא עונה על הצורך של מכונית קטנה וקומפקטית המאפשרת דינאמיות וניווט בתוך העיר כמו גם יציבות ונוכחות על גבי הכביש המתאימה לנסיעות מחוץ לעיר. 

יחידת הנעה חזקה ועוצמתית
עם תחילת שיווקו הראשוני שווק דגם ה-207 עם יחידת הנעה בסיסית בנפח של 1.4 ליטר אשר סיפק 69 כוח סוס, מדובר היה ביחידת הנעה חלשה ובסיסית אשר התמודדה עם קשיים מאכניים בלתי מבוטלים. במסגרת מתחת הפנים שעבר דגם ה-207 בשנת 2009 זכה הוא ליחידה מנועית חזקה ומתקדמת אשר כוללת מנוע בנזין בנפח של 1.6 ליטר VTI בעל 4 צילנדרים ו16 שסתומים המספק כ-120 כוח סוס ומומנט מרבי ש 16.3 קמ"ג. יחידת ההנעה המתקדמת משודכת לתיבת קדמית ו/או הילוכים אוטומטית בעלת 4 מהירויות טיפטרוניק אשר כוללת אפשרות להעברה למצב נסיעת ספורט או לנסיעה מאובטחת בתנאי קרח. השילוב האיכותי בין תיבת ההילוכים המתקדמת ליחידת ההנעה המותאמת מביאות לכושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-15.1 שניות בלבד ולמהירות מקסימאלית של 166 קמ"ש.
 
איכות נסיעה נאה ומהנה
בדומה ליתר דגמי פיג'ו המוכרים כיום, מציג דגם ה-207 נתוני נסיעה נאים ונעימים ביותר, זמינות הכוח האופטימאלת מתקבלת בטווח קצר ותיבת ההילוכים מציגה נתונים מובילים ואיכותיים בעיקר כאשר הנסיעה נעשית במתינות של ממש שכן אז תיבת ההילוכים פועלת בצורה הטובה והשקטה ביותר. התחלת הנסיעה בדגם ה207 החלטית למדי, שילוב ההילוכים מתבצע באופן חלק ומהלך הורדת ההילוכים הנדרש בעת עצירת הרכב מתבצע בצורה עדינה. חיסרון מינורי עמו מתמודד הרכב מתייחס לפעילות מנוע קולנית במיוחד אשר חודרת אל תוך תא הנוסעים עם מעבר קו המנוע את סף ה-500 סל"ד. המתלים בדגם ה-207 מכויילים על צידם הקשיח ומתמודדים בצורה טובה למדי עם פגעי הכביש ומהמורות הדרך השונות, דבר המשפר במידה משמעותית את איכות הנסיעה המתקבלת.
 
נתוני צריכת דלק חסכוניים ואטרקטיביים
פיג'ו 207 מציג נתוני צריכת דלק נאים למדי אשר עומדים על כ-22.2 ק"מ לליטר בממוצע בהתאם לנתוני המעבדה הרשמיים, בעת נסיעת מבחן בפועל צריכת הדלק גבוה יותר ועומדת על כ-17 ק"מ לליטר לערך בנסיעה משולבת רגועה, אך עדין מדובר נתונים נאים למדי בהשוואה ליתר הדגמים המתחרים לקטגוריה. נתוני צריכת דלק נאים אלה מתקבלים אודות למשקלו הנמוך ביותר של הרכב אשר עומד על משקל של 1,234 ק"ג בלבד ובכך קטנה באופן משמעותי ביותר צריכת הדלק ונמנעת צריכת דלק גבוה יותר מהנדרש. 
 
עיצוב חיצוני ספורטיבי ואלגנטי למדי
במבט חיצוני על דגם ה-207 ניכר כי עיצובו נוטה להיות מעט נפוח לצדדים וכלפי מעלה, התוצאה המתקבלת היא של מכונית נאה ומרשימה מאוד למראה. חרטומו של דגם ה-207 כולל יחידות תאורה קדמיות עד מאוד בעלות נטיה אלכסונית המשתלבות בצורה נאה בכנפיים העליונות של הרכב, מכסה המנוע גדול נעדר שכבה קדמית למכסה המנוע, צידי הרכב כוללים מראות צד דמויות אוזניים בעלות נטיה כלפי מטה, חלונות הרכב רחבים ביותר בעלי קו אורך נמוכים וקשתות גלגלים רחבות וגלגלים מהודרים במיוחד. עיצובו החיצוני של הרכב משדר גם הוא ספורטיביות רבה ואלגנטיות של ממש אשר באה לידי ביטוי בספויילר עליון על גבי גג הרכב, שמשה פנורמית צרה ודלת תא המטען רחבה אשר כוללת קוי קימור עגלגלים אשר מתאימים לעיצוב התפוח הכללי.  
 
עיצוב מרווח ונוח של תא הנוסעים
גם בעיצובו של תא הנוסעים ניכר כי עיקר הדגש הושם על עיצוב צעיר, ספורטיבי ומרענן, סביבת הנהג כוללת פאנל קדמי גדול ועמוק ביותר בגוון שחור בוהק אשר במרכזו שקוע צד נתונים דיגיטאלי גדול ומעניין ובצדדיו מצויים פתחי איוורור בולטים בעלי מסגרת כרום מרשימים ביותר. לוח השעונים המצוי בדגם ה-207 אנלוגי כולל שלושה גלילי שעון בולטים בצבע לבן בוהק המשתלבים היטב עם פנל מערכת המשמע הבולט גם הוא ויחד יוצרים הם מראה מעניין. מושבי הרכב נוחים ביותר, המושבים הקדמיים מרווחים מאוד וזאת בעיקר ביחס לספסל הנוסעים האחורי אשר נחשב לצפוף במידת מה ומאפשר ישיבה של שני מבוגרים בנוחות או שלושה נוסעים קטני מימדים בצפיפות מעטה. תא המטען של דגם ה-207 כולל נפח מכובד ביותר של 270 ליטר ומכיל שלל פתרונות אחסון נוחים לשימוש, נחשב לגדול ביותר בהשוואה לרכבים המתחרים בקטגוריה ומאפשר אחסון של ציוד גדול ורב לרבות עגלות ילדים, קניות וכו. 
 
רמת אבזור נאה
דגם ה-207 משווק עם רמת אבזור בינונית ונראה המאפשרת נסיעה נעימה ביותר ואינה נחשבת מדהימה אך בהחלט מייטיבה את איכות הנסיעה. רמת אבזור זו כוללת רשימת תוספות ובכללה מערכת שמע בעלת 4 רמקולים המאפשרת שליטה מלאה מגלגל ההגה, מערכת מיזוג מקורית איכותית ביותר, מערכך מראות צד חשמלי המאפשר כיוונון באמצעים חשמליים נוחים ביותר, מחשב דרך, גלגל הגה המתכוונן לארבעה מצבי מיקום, קירור מלא של תא הכפפות ועוד שלל תוספות המשווקות ברובן כסטנדרט והופכות את הנסיעה לאיכותית ונעימה ביותר. רמת האבזור עימה משווק דגם ה-207 הופך אותה לאופציה כדאית ואטרקטיביית ביותר ביחס לקטגוריית רכבי הסופר מיני העשירה אשר כוללת מספר רב של דגמים מובילים.
 
רמת בטיחות מובילה
בדומה ליתר גדמי פיג'ו אשר נחשבים לרכבים בטיחותיים ביותר, כך גם דגם ה-207 מציג נתוני בטיחות גבוהים ואיכותיים ביותר אשר כוללים רכיבי אבזור אקטיביים כגון מערכות לבלימת חירום, מערכות בקרת יציבות ובקרת אחיזה מתקדמת עם הגה כוח חשמלי בעל רגישות משתנה וכמו כן נעילת דלתות אוטומטית ואפשרות להדלקת אורות אזהרה בעת בלימת חירום. בנוסף מצוייד הרכב ברשימת תוספות בטיחות פאסיביות ובכלל זה מערך בן 6 כריות אויר עם אופציה לביטולן בעת הצורך, חגורות בטיחות בעלת קדם מותחן, מערכת התראה על אי חגירת חגורות הבטיחות לכלל הנוסעים, אופציה לניתוקה של מערכת הדלק בעת תאונת דרכים ועוד. בנוסף עמד דגם ה-207 במבחני הריסוק המחמירים בהתאם לתקן ה- Euroncap המחמיר אשר זיכה אותו בציון המקסימאלי של 5 כוכבי בטיחות. רמת הבטיחות הגבוה של דגם ה-207 הופך אותו לאחד הדגמים האהובים בקרב משפחות ונהגים שאינם מעוניינים להתפשר על רמת הבטיחות המירבית.
מחיר משוער
שנות אחריות
3 שנים
מבחני ריסוק
צריכת דלק
14.9
יתרונות
חסרונות
עיצוב חיצוני
מרחב פנימי
איכות חומרים
אמינות
היגוי

תת דגמים

וידאו

דגמים מתחרים

השוואת רכבים

חוות דעת

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
כתבות חדשות על פיג'ו 207
השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר