השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת תקנון האתר
סוזוקי ספלאש
Suzuki

מידע

סוזוקי ספלאש
סוזוקי ספלאש - מיני חסכונית ואטרקטיבית
בשנים האחרונות הלכה וצברה תאוצה קטגוריית רכבי המיני בישראל, מכוניות קטנות ותוססות צצו במחוזותינו כפטריות לאחר הגשם והדרישה למכוניות זולות וחסכוניות בעלויות נמוכות הלכה וגברה בקרב קהלי יעד שונים לרבות צעירים, משפחות קטנות, מבוגרים ועוד, כחלק ממגמה זו בחרו בסוזוקי לתת מענה איכותי וטוב עת ייצרו את דגם הספלאש. הספלאש, מכונית המיני המוצלחת הושקה לראשונה בשנת 2008 כאחותו התאומה של דגם האגילה מבית היוצר של אופל, עוד בימים בהם החזיקה חברת ג'נרל מוטורס במניותיה של יצרנית הרכב סוזוקי ונחשבת  היא ליצור כלאיים בין שני הדגמים המובילים של סוזוקי- הסוויפט והאלטו. דגם הספלאש מתהדר בעיצוב קצר וגבוה המזכיר במידת מה מיניוואן קטן בעל חלק אחורי מרובע, תא נוסעים מרווח ונוח באופן יחסי, יחידה מנועית חזקה ותג מחיר אטרקטיבי למדי. בשנת 2012 הגיעה לכבישי ישראל הגרסה החדישה בעלת תיבת ההילוכים הידנית המאפשרת לנהג להנות מביצועי כביש יפים במחירים אטרקטיבים למדי.
 
יחידה מנועית חזקה ונוחה לשימוש
דגם הספלאש משווק עם יחידה מנועית בנפח של 1.2 ליטר המספק הנאה של 94 כוח סוס כבר ב- 12 קמ"ג ונחשב לאחד המנועים החזקים והטובים בקטגוריה עם מהירות מירבית של 175 קמ"ש, שכן על אף גודלו המצומצם הוא מאפשר ביצועי כביש יפים וחלקים למדי. המנוע החזק משודך לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת 4 הילוכים או לתיבת ההילוכים ידנית בת 5 מהירויות. השילוב הנכון של המנוע האיכותי בדגם הספלאש יחד עם תיבת ההילוכים המותאמת ומשקלו הנמוך של הרכב מביאים לביצועים יפים ולחווית נסיעה מרהיבה אשר מתאימה במיוחד הן לכביש עירוני צפוף הדורש תמרון רב והן לכבישים בינעירוניים המצריכים יכולות שיוט נעימות לשימוש.
 
יכולות והתנהגות כביש ברמה גבוה
בעת נסיעה מחוץ לעיר מספקת היחידה המנועית ביצועי כביש מפתיעים וטובים באופן שאינו אופייני למכוניות בסגמנט זה, המנוע מרגיש בשיא כוחו כבר ב4000 סל"ד ומושך בצורה נאה עד לניתוק ההצתה שמתקבלת מעט אחרי 6,000 סל"ד. גם כאשר מדובר בנסיעה בכביש הררי אשר דורש מהרכב יכולות גבוהות ומומנט מירבי הספלאש מפתיעה לטובה ומציגה כושר התקדמות ראוי המזכיר בביצועיו את מכונית מנהלים קטנה ויעילה. נוחות הנסיעה גבוה ביותר, הספלאש מתמודדת ביעילות רבה ובנחישות מקסימלית עם פגעי ותחלואי הכביש ומיושבי הרכב נחסכים מרבית רעשי הכביש והרוח. על אף משקלה הנמוך מצליחה הספלאש לשמור על יציבות כיוונית רבה ואחיזת כביש יעילה המספקת לנהג את תחושת הביטחון הרבה לה הוא נדרש.
 
נתוני צריכת דלק טובים למדי
השילוב האיכותי של תיבת הילוכים ידנית ומנוע קטן מימדים מצמצם משמעותית הן את מחירו של הרכב והן את תצרוכת הדלק אשר עומדת על כ- 20 ק"מ לליטר בהתאם לנתוני היצרן הרשמיים בנסיעה רגועה ומשולבת. בנסיעה אמיתית נתוני צריכת הדלק גבוהים יותר במידת מה ועומדים על הטווח שבין 12 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית ועד ל16 ק"מ לליטר בנסיעה בינעירונית הכוללת שיוט. פרמטר נוסף המקטין את צריכת הדלק הוא משקלו הנמוך של הרכב אשר מאפשר ליחידה המנועית לבצע את עבודתה ללא צריכה גבוה של אנרגיה ובך חוסכת היא אחוז ניכר מהתצרוכת הנדרשת ועל כן נחשבת היא לחסכונית גם בהשוואה למתחרותיה הרבות מאוד לקטגוריה המבוקשת.
 
עיצוב חיצוני מקורי ונעים לעין
דגם הספלאש זכה לעיצוב מיוחד בעל מראה קצר וגבוה מהרגיל אשר בגודלו ממוקם באמצע שבין האלטו לסוויפט. בקדמת הרכב ממוקם גריל גדול במיוחד אשר משתלב היטב עם הפנסים הקדמיים המקנים לה מראה נאה ונעים לעין, חלקו האחורי של הרכב מעוצב בצורה חדה בשילוב עם פנסים אחוריים ארוכים המשתלבים בעמודי הרכב ובכנפיים הצדדיות. גג הרכב מוגבה, פתחי הדלתות וחלונות הרכב גדולים מהרגיל מספקים ליושבי הרכב זווית ראיה טובה ונוחה במיוחד, בדלתות מתוחים שיפועים ארוכים אשר מעניקים למרכב כולו קריצה ספורטיבית נחמדה המבדילה אותו מהרכבים האחרים בסגמנט. אחד היתרונות הבולטים בעיצובו של הספלאש הוא גובוהו הרב באופן יחסי המעניק תחושת מרווח רבה ומרחב רב לנוחות מירבית בסביבת הנהג או במושב האחורי.
 
תא נוסעים חדיש בעיצוב צעיר
עיצובו של תא הנוסעים בדגם הספלאש הינו מודרני וצעיר במיוחד, הפאנל הקדמי ולוח השעונים שלו מוצגים בצורה עגולה ומרשימה במיוחד המשתלבת היטב עם הצג הדיגיטאלי, גלגל ההגה המעוצב בצורה ספורטיבית, תאי אחסון השונים והמגוונים הפזורים בכל רכבי התא (בסוזוק משום מה ויתרו על תא כפפות בצורתו הרגילה והסתפקו בתא פתוח ללא אפשרות לסגירה), וכולל מתגים המקוריים אשר יוצרים תחושה נעימה מאוד לעין המספקת סדר וארגון ברמה גבוה ביותר. כלל הפלסטיקה ברכבי התא עשוייה מחומרים איכותיים בגווני צבעים שונים ומרשימים המספקים מראה תוסס וצעיר במיוחד. סביבת הנהג גדולה ומרווחת מספקת זוית ראיה גבוה ונוחה לראיה מירבית של הכביש במלואו, הספסל האחורי צפוף במידת מה, אך מאפשר ישיבה נוחה של שני מבוגרים בצורה אופטימלית וטובה במיוחד הכוללת מרווח ברכים סביר. תא המטען קטן למדי, גם ביחס לרכבים המתחרים בקטגוריה וכולל נפח של 178 ליטר בלבד ורק בעת קיפול שורת המושבים האחורית מתקבל חלל גדול יותר בן 573 ליטר.
 
חבילת אבזור אטרקטיבית
דגם ה- סוזוקי ספלאש נחשב לאחד הדגמים המאובזרים ביותר בקטגוריה שכן הוא מציע שלל תוספות אבר בגובן מגיעות כסטנדרט ובינהן מערכת שמע מקורית בעלת אופציה לשליטה ותפעול מלא מגלגל ההגה, מערכת חלונות חשמליים, מערכת מתקדמת לנעילה מרכזית, גלגל הגה בציפוי עור עשיר למראה, מושבים חשמליים בעלי אופציה לכיוונון חשמלי, שלל תאי אחסון ייחודיים הפזורים בחלל תא הנוסעים ובתא המטען והופעים אותו לפרקטי ושימושי הרבה יותר. כלל האביזרים נחשבים לאיכותיים ומשדרגים משמעותית את חווית הנסיעה הכוללת בעשרות מונים.
 
בטיחות מירבית לנסיעה בטוחה לחלוטין
דגם הספלאש נחשב לאיכותי ובטוח במיוחד, הוא כולל שלל אביזרים יעודיים שתפקידם להעלות ולשפר את רמת הבטיחות אשר כוללים, בין היתר, מערך מתקדם בן שש כריות אויר הכולל מנגנון יעודי לביטולן, מערכות עזר לסיוע בבלימה בטוחה, מערכות בקרת סטיה מנתיב, סייען לבלימה במצבי חירום, מערך חגורות בטיחות עם קדם מותחן, התקני איזופיקס ייעודיים לעגינה של מושבי הבטיחות לילדים ועוד. בנוסף זכתה הספלאש לציון של 4 כוכבי בטיחות בהתאם לתקן האירופאי המחמיר של E-NCAP אשר מאפשרים תחושת נסיעה בטוחה, תחושה אשר נחשבת לנדירה בקרב מכוניות בסדר גודל הדומה לזה של הספלאש.
 
תג מחיר שווה לכל נפש
ייתרון משמעותי נוסף אשר נחשב למהותי של דגם הספלאש הוא ללא ספג תג המחיר האטרקטיבי ביותר עימו הוא משווק העומד על כ-69,900 ₪ וכולל אחריות יבואן למשך 36 חודשים. בהתייחס לנפח המנוע, רמת האבזור הגבוה המגיעה ברובה כסטנדרט, קדמת הטכנולוגית הרכב הקיימת וביצועי הכביש האדירים בשילוב עם תג מחיר זה, נחשב דגם הספלאש לאופציה אטרקטיבית ביותר ולתשובה הראויה מצידה של יצרנית הרכב סוזוקי למתחרות הראוית בקטגורית המיני. היותה חסכונית מאוד בדלק ובעלויות תחזוקה הופכות אותה למתאימה במיוחד לקהלי יעד רבים לרבות נהגים צעירים ולמבוגרים המעוניינים ברכב טוב ונוח לשימוש אולטימטיבי, יעיל ונוח ביותר לתפעול יומיומי.
מחיר משוער
החל מ 69,990
שנות אחריות
3 שנים
מבחני ריסוק
צריכת דלק
19.6
יתרונות
חסרונות
תא מטען
מרווח
עלויות תפעול
ביצועים
עיצוב חכם
רעש

תת דגמים

וידאו

דגמים מתחרים

השוואת רכבים

חוות דעת

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
כתבות חדשות על סוזוקי ספלאש
השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר