ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

וולוו XC60

image VOLVO
מחיר משוער: החל מ 289,900
שנות אחריות: 2 שנים
מבחני ריסוק:
5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 14.5
יתרונות חסרונות
איבזור עלויות תפעול
שימושיות היגוי
בטיחות יכולות שטח
וולוו XC60
וולוו XC60
וולוו XC60
וולוו XC60
וולוו XC60
וולוו XC60
וולוו XC60 הינו רכב פנאי המיועד לצרכים משפחתיים, הוא מספק נוחות מרבית וחווית נהיגה יוצאת דופן, בעיקר בגלל היותו רחב ומרווח עד מאוד כך שחמישה נוסעים יוכלו לשבת ברכב בחופשיות, תא המטען העצום מימדים שלו מאובזר בשלל פטנטים המיועדים לאחסון נכון ומרבי. לוולוו XC60 מספר אפשרויות מנועיות- הראשונה, מנוע T6 חזק במיוחד, אך צורך דלק רב, השנייה מנוע דיזל רב מומנט, המעניק פתרון לבעיית צריכת הדלק הגדולה בגרסה הראשונה. הגרסה השלישית כוללת מנוע 2.0 ליטר טורבו במספק ביצועי כביש מרהיבים. הוולוו XC60 מספק ביצועי נהיגה מרשימים גם בנהיגת שטח מורכבת, מרווח הגחון וזווית המרכב שלו גבוה, מה שעוזר לו להתגבר על כל המהמורות ומכשולי השטח. ביחס לרכבי הפנאי האחרים נחשב הוולוו XC60 לרכב זול אשר מעניק תמורה ראויה למחיר המשולם. אם חיפשתם רכב אשר יאפשר לכם נהיגת כביש שקטה ובטוחה ובמקביל אפשרות לבלות ולהשתולל עימו בשטח, וולוו XC60 הוא ללא צל של ספק הרכב הנכון עבורכם.

וולוו XC60  - רכב שטח מרהיב ובעל ביצועים מרשימים 
רכבי השטח הם כבר מזמן להיט, אלו רכבים נוחים, מהירים ותמיד מעניינים. אין ספק שהדגם XC60 של וולבו ביטא שינוי שכל כך הרבה זמן רצינו לראות ברכבי שטח, החיבור אשר נוצר ברכב זה בין בטיחות, אשר עליה לא יוותר היצרן ומצד שני העיצוב החדיש אשר מביא לתחושת שלמות בנסיעה ובנהיגה ומצד שני טכנולוגיה אשר מעצימה את איכויות הרכב. דגם זה למעשה מביא ללקוח מודל משודרג של קודמו הן בחיצוניות הרכב והן בעיצוב הפנימי שלו, רמת אבזור מגוונת וחשובה וכמובן נוחות נסיעה הן לנהג והן ליושבים עמו ברכב, מה שתמיד היה ברכבי וולבו ועתה החוויה רק השתפרה. חשוב לציין ולומר כי דגם זה הינו הדגם הנמכר ביותר באירופה מאז השקת הדגם בשנת 2008. אין ספק שהדגם לווה בשינויים מה שהביאו אותו להיות בין הרכבים הבולטים ברכבי השטח והמתחרים חשים זאת. הרכב הינו גדול, האפשרות של בחירת רכב דיזל או טורבו חשוב ללקוחות, התוספת של הגג מזכוכית בהחלט מוסיף ליוקרה, כך שוולבו לא רק דואגת לחיצוניות הרכב אך תואמת את האביזרים כך שרמת הבטיחות תישאר גבוהה. 

מספר סוגי מנועים לבחירתכם
מודל זה ניתן לרכשו בכמה אופנים, יש דגמים של מנוע דיזל , טורבו וטורבו היברידי כאשר כל הדגמים הם עם נפח מנוע 2.0 ל' וההבדל המשמעותי ביניהם הוא כאמור בכ"ס. המודל של מנוע הדיזל יספק לנו 235 כ"ס ואילו הדגם הטורבו היברידי יספק לנו ויוכל להגיע ל – 407 כ"ס, מה שמעניק כח ועוצמה לא מבוטלת לרכב זה. הדגם ההיברידי הינו החזק והוא מניע את הגלגלים בעזרת תיבת הילוכים הכוללת 8 הילוכים למנוע חשמלי המחובר ישירות לגלגלים האחוריים ולכן מה שנוצר הינו מצב של הנעה כפולה וזו מביאה ויוצרת תפוקה מושלמת וזינוק מדהים. 
 
נוחות ואיכות הנסיעה – כי בוולבו חושבים על הכל!
על נוחות הנסיעה ברכב זה כמו כל הדגמים האחרים של וולבו אין מה להוסיף, אם יש משהו שוולבו לא תוותר עליו זה נוחות הנהג ונוסעי הרכב.  ניתן לחוש כי הרכב סופג ביתר קלות את השיבושים בכבישים והנסיעה חלקה ושקטה כולל בידוד הרעשים המגיעים מבחוץ. על איכות הנסיעה וולבו לא מתפשרת והיא חשבה רק מה יכול להוסיף לדגם זה על מנת להקנות לנהג נסיעה שקטה ונעימה. רכב זה כמו כל הדגמים האחרים של וולבו אינו שונה ביכולת של הרכב לספוג את כל התקלות הנקרות בכביש, כל הפגמים והנוסע ברכב כמעט אינו מרגיש בליקויים ושיבושי הכביש. 
מהי תצרוכת הדלק ברכב?
לדגם זה יש רכבים אשר חלקם דיזל וחלקם היברידים ולא כולם נבדקו אך נמצא כי  צריכת הדלק עומדת על ממוצע של 9 ק"מ לליטר, יש אשר יאמרו שזו צריכה גבוהה אך אל לנו לשכוח את נפח המנוע המשמעותי של הרכב עם כ"ס, כך שביחס למנוע הצריכה הינה סבירה בהחלט. 
 
יפה, אלגנטי ומרשים – הכל על העיצוב החדשני והייחודי של הרכב
נשאלת השאלה מה יכול להיות ייחודי ברכב שטח, מה יכול להשתנות ? אז הפעם במודל זה הקפידו על שטחי חלונות שיהיו גדולים ואשר יספקו לנהג טווח ראייה מעולה, מה שכמובן גם תורם לתחושת הבטיחות וכן אל לנו לשכוח את גג הזכוכית הנפתח אשר נמתח לאורכו של כל הרכב, מה שגם כמובן מוסיף לתחושת היוקרה של הרכב. ואם חשבנו שוולבו לא תביא עוד חידוש אז הרי לכם, כיסוי לפגוש, שכן כמה מעצבן זה לראות בבוקר שריטה על הרכב, אז וולבו דאגו להוסיף לרכב כיסוי אל חלד אשר מגן משריטות ובעל גימור מושלם אשר מתחבר במראה שלו לכלל האבזורים אשר נמצאים ברכב הן הפנימיים והן החיצוניים. 
 
גם את הפנימיות לא הזניחו כשייצרו את וולבו XC60
אז כמו תמיד תא המטען תמיד נבדק כי חשוב לנו שיהיה תא מטען גדול, שיכיל כמה שיותר, שלא ניתקע אז אם חשבנו שאולי נתאכזב, אז לא. אין ספק, שוולבו חושבים על הלקוח כי הם דואגים לא לפגוע בבטיחות הרכב ומצד שני להביא וליצור שינויים פנימיים, כך שהדבר יהווה אטרקציה ללקוחות, אז גם הפעם תא המטען גדול, יש בו הפעם שילוב צבעים ייחודי ושונה, הן צבעים בהירים והן צבעים כהים יותר והפעם היצרן אף שילב גימורים מעץ והוסיף אלומיניום. בנוסף מה שחשוב לנהג הינו לוח המחוונים והמסך אז היצרן ווידא שלוח המחוונים והמסך יהיו גדולים ונוחים לתפעול על ידי הנהג. כמו כן, כמו תמיד המושבים נוחים הן מקדימה והן מאחור ויש תחושת של מרחב, כך שמי שיישב מאחור ייהנה גם הוא מאיכות נסיעה. אם שכחנו, אז זה הזמן לציין כי גם ברכב זה ריפודי הרכב הינם מעור והמושבים מקדימה אף מתכוונים באופן חשמלי. באופן כללי מרבית הלקוחות אשר רכשו את הרכב ציינו כי יש תחושה של איכות וכי הרכב אף ניתן לומר מואר מבפנים, כך שכל מה שרצה הלקוח שיהיה ברכב, קיים, גם האיכות וגם הנוחות. 
 
איזה אבזור תקבלו עם הרכב
היצרן הבין כבר מזמן, שלקוחות מצפים לרמת אבזור גבוהה ואיכותית, לאבזור מצד אחד יש תפקיד בבטיחות, אך אלו אבזורים אשר לא אחת פשוט מוסיפים לתחושת הכיף הן של הנהג והן של הנוסעים ברכב. אין ספק שוולבו אמנם מוודאת כי איכות הנסיעה תהיה ברמה גבוהה וכי הבטיחות כמובן לא תיפגע, אך וולבו השכילה להבין כי לרמת האבזור יש חשיבות בעיני הנהג ולכן ניתן למצוא בדגם זה רמת אבזור אשר כוללת מערכת שמע עם קוטר 7 אינץ' אשר רק מקנה לנהג ולנוסעי הרכב נסיעה שקטה ונעימה. Ipad מנשא, Apple Carplay, המסך הינו בגודל 9 אינץ', מצלמת נסיעה לאחור, בקרת אקלים, מושבים קדמיים מתכוונים חשמליים עם תוספת של חימום וקירור, החלון גג כאמור נפתח, יש תוספת של מפתח חכם, כמובן כמו כל הרכבים קיים בדגם זה חיישני חניה קדמיים ואחוריים. 
 
בטיחות הרכב מעל הכל
דגם זה כמו כל הדגמים האחרים של וולבו מקפיד על רמת בטיחות ולתוספת קיימים על האביזרים המסייעים לנהג לשמור על רמת נהיגה טובה ורמת בטיחות גבוהה לנהג ולנוסעיו. אין ספק, שהשלדה ברכב זה אינה שונה מהדגמים האחרים של הרכב ולכן מדובר ברכב אשר רמת הבטיחות בו הינה מהגבוהות המוצעות לנהגים. חלק מהאבזורים הקיימים ברכב אכן תורמים לבטיחות, הם מסייעים לנהג לראות טוב יותר את שטח, את הולכי הרגל, את הרכבים אשר נוסעים לצד הרכב וכמובן את היכולת לבלום בצורה בטיחותית ברגע של סכנה. 
 
ולסיכום אפשר לומר כי:
הדגם הינו שקט, מרווח וכולל אבזורים מגוונים ואיכותיים, הבטיחות אינה דבר שיש אפילו מה לדון היות וזה חלק בלתי נפרד מהשם וולבו. אז היצרן למעשה חושב מה ניתן לשפר והוא הוסיף אבזורים אשר מצד אחד נוחים לשימוש ומצד שני יעילים ומוסיפים לאיכות הנהיגה ולאיכות הנסיעה, כי כאשר יש מוסיקת רקע נעימה אז כך כיף יותר לנסוע ברכב, כך קל יותר להעביר את הזמן מעבר לישיבה הנוחה, המרווחת והכיפית ברכב זה. אז היצרן דאג להוסיף לנו גם חלון נפתח ועוד מזכוכית מה שמקנה גם יוקרה לרכב, מערכת השמע המצוינת והאיכותית אשר גם עליה חשב היצרן.
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש וולוו XC60, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
אבי
רכב מפנק . בטוח . יציב. אמין. נוח באופן יוצא מהכלל. אפס תקלות. כאשר נגמר הכביש לא נגמרת הדרך.. ש ...   [המשך..]
ימית אלפסי
כשמסתכלים על הוולוו XC60 ברור שמדובר על רכב מדהיםם, קלאסי, מרשים, שלא משאיר אף אחד אדיש. Aאני נוסעת על הXC60 כבר שנת ...   [המשך..]
הגדרות נגישות