השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת תקנון האתר
ניסאן נוט
Nissan

מידע

ניסאן נוט
ניסאן נוט - המיניוואן המעוצבת בגרסה חדשה ומתקדמת
המיני- וואן בעלת העיצוב השנוי במחלוקת מבית ניסאן היא הנוט המעניינת אשר מבוססת על הפלטפורמה האיכותית של דגם הטידה, הוצגה לראשונה בשנת 2004, בשנת 2012 הוצג הדור השני של הדגם בתערוכת הרכבים השנתית בג'נבה אשר כלל שורה של שיפורים מעמיקים בכל אספקט אפשרי, אשר הפכו אותו כמעט לרכב חדש לחלוטין, החל מהעיצוב החיצוני דרך שדרוג בהיצע המנועים ועד לשדרוג רשימת האבזור. הדור השני של דגם הנוט מוצג כיום במרכב האצ'בק הפך למוגבה יותר מבעבר (הגובע עומד על 152.5 ס"מ) המאפשר את היתרון הברור שבישיבה זקופה ומרחב ראיה גדול ורחב ביותר, הוא מבוסס על הפלטפורמה של דגם המיקרה וחולק עמה הרבה מהמכלולים כך שהתוצאה המתקבלת היא של רכב חזק ואיכותי אם כי לעיתים מתקבלת תחושה זולה ובינונית, בעיקר בעיצובו של תא הנוסעים.
 
יחידה מנועית איכותית וחזקה
ניסאן נוט משווק בישראל עם יחידה מנועית אחת בלבד המוכרת מדגם המיקרה בת שלושה צילנדרים בנפח של 1.2 ליטר בנזין, המנוע המתקדם מקבל תעצומות כוח נוספות ממדגש על אשר מעלה את ההספק המתקבל לכ-98 כוח סוס עם מומנט נאה של 15 קמ"ג. המנוע האיכותי משודך לתיבת הילוכים רציפה אשר מסוגלת לרסן בצורה נאה את פעולת המנוע ובמקביל לחסוך במידה ניכרת בצריכת הדלק. השילוב האיכותי בין היחידה המנועית המתקדמת לתיבת ההילוכים הרציפה מביאים לכושר האצה נאה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-12.6 שניות בלבד ולמהירות מרבית של 173 קמ"ש, מדובר בנתונים יפים למדי בהשוואה למתחרותיה הרבות לקטגוריית המיניוואנים. 
 
נוחות נסיעה והתנהגות כביש מובילה
הדור הראשון של דגם הנוט התאפיין באיכות נסיעה בינונית בלבד, רעשי הרקע חדרו אל תוך תא הנוסעים, הנסיעה נחשבה למהוססת ובלתי חלקה וזוית הישיבה היתה בנונית גם היא. הדור השני והמשופר מציג נוחות ויכולות נסיעה גבוהות הרבה יותר, המתלים עושים את עבודתם על הצד הטוב ביותר, צולחים במשימתם וסופגים היטב את כל פגעי הכביש. ההיגוי נחשב להיגוי טוב ביותר, מספק תחושה דינמית והרמונית מאוד, פעולת הבלמים מצויינת וכושר השיוט נינוח במהירות חוקית סבירה ונעימה. צלילי המנוע שקטים להפליא באופן שאינו חודר אל תוך תא הנוסעים ומאפשר לנוסעי הרכב נסיעה שקטה ונינוחה. חסרון מינורי עמו מתמודד דגם הנוט הינו אלמנט האופייני לתיבות הילוכים רציפות המתייחס לתגובת דוושה אלסטית במידת מה ויכולות בלימת מנוע מינימאליים בלבד.
 
נתוני צריכת דלק סבירים
בקרב רבים מהדגמים המשתייכים לקטגוריית המיניוואנים ניכר כי נתוני צריכת הדלק גבוהים ביותר אך למרבה הפלא, דגם הנוט מציג נתוני צריכת דלק יפים במיוחד אשר עומדים על צריכה ממוצעת של 19.6 ק"מ לליטר בהתאם לנתוני היצרן הרשמיים. בעת נסיעה בפועל צריכת הדלק גבוה יותר ועומדת של ממוצע של 14 ק"מ לליטר לערך בנסיעה משולבת רגועה. נתוני צריכת דלק אטרקטיביים אלה מתקבלים הודות לאיכותה הגבוה של תיבת ההילוכים המתקדמת אשר יוצרת "סירוס" נאה של המנוע בשילוב עם מערכת העצור וסע שתפקידה לבצע הדממה מלאה של פעולת המנוע בעת עצירה מוחלטת של הרכב. נסיעה במצב "אקו" תעלה במידה מסויימת את צריכת הדלק אך מדובר בעליה מינורית שלעיתים יוצרת שיפור באיכות הנסיעה.
 
מראה נאה ופרקטי ביותר
הדעה הרווחת לגבי כלל הרכבים המשתייכים לקטגוריית המיניוואנים היא שמדובר ברכבים בעלי עיצוב חיצוני משמים ובאנלי במיוחד, אך הנוט מוכיחה שמדובר בטענה שגויה ומופרחת לחלוטין עת מציגה היא עיצוב נאה למדי אשר כולל חרטום גדול ובולט המשדר מראה שרירי בעל נוכחות רבה על הכביש, קו החלונות גבוה ומחודד ביותר וגג הרכב כולל קימורים מעניינים המבדילים אותו מיתר רכבי המיניוואן שלעיתים מציגים מראה קופסתי רבוע. צידי הרכב נקיים מאלמנטים ייחודיים וכוללים מראה מאורך עם קריצה ספורטיבית במידת מה, חלקו האחורי של הרכב מעט מוגבה, השמשה האחורית מעוקלת ובחלקה העליון מאין ספיילר מעניין לעין.
 
תא נוסעים מרווח ונעים לשימוש
תא הנוסעים של  ניסאן נוט גדול ומרווח מאוד, נוסעי הרכב במושבים הקדמיים והאחוריים נהנים ממרווח פנימי גדול אשר כולל שפע של מקום לרגליים ולראש. עיצובו של תא הנוסעים מרשים מאוד וכולל שילוב של אלמנטים עגולים בכל רחבי התא לרבות בפתחי האיוורור, מסכי בקרת האקלים, לוח המחוונים ועוד. בכל רחבי תא הנוסעים ניתן למצוא מספר גדול של תאי אחסון ופטנטים ייעודים אשר הופכים את פעולת האחסון לקלה וטובה יותר. תא הכפפות גדול ביותר ומאפשר ביצוע של קרור בעת הצורך, בגב המושבים כיסים ייעודיים גדולים ביותר הניתנים להגדלה. תא המטען המכובד מציע נפח של 280 ליטר עם רצפה כפולה ואפציה להגדלה לכ-437 ל' על ידי הזזת שורת המושבים האחורית בכ-16 ס"מ לפנים או להגדלה לכ-1,332 ל' על ידי קיפולה המלא של שורת המושבים האחורית.
 
רמות אבזור מתקדמות
דגם הנוט משווק בישראל בכ- 3 רמות אבזור מתקדמות ומשתלמות במיוחד, הרמה הבסיסית עונה לשם "אסנטה", היא נחשבת לסבירה וטובה למדי וכוללת, בין היתר, מערכת שמע מקורית בעלת אפשרות לשליטה מלאה מגלגל ההגה, חיבורי USB  ו-AUX, דיבורית בלוטוס, חישוקים קלים, מערכת "עצור וסע", מסילה ייחודית המאפשרת את הזזת הספסל האחורי, כיוונון חשמלי של המושבים ועוד. רמת האבזור הבאה קרויה "אסנטה ספורט" וכוללת היא מערך פגושים בעיצוב ספורטיבי, חישוקי סגסוגת מהודרים, ספויילר אחורי עליון, פתחי אויר גדולים בחזית ועוד. רמת האבזור המתקדמת ביותר קרויה "אסטנה פלוס" והיא כוללת, בנוסף לרשימת האבזור הקיימת בחבילות האחרות, מערך בטיחות רחב מאוד אשר הופך את הרכב לבטיחותי ביותר ברמה שלא מצויה בקרב מכוניות משפחתיות רבות.
 
בטיחות מרבית ויעילה
בדומה לשאר רכבי ניסאן אשר נחשבים לרכבים בטיחותיים ביותר לשימוש ולנסיעה, דגם הנוט נחשב לרכב בטיחותי ביותר שכן כולל הוא רשימה ארוכה של אביזרי בטיחות ובכללם מערך בן 6 כריות אויר עם מתג ייעודי לביטולם, שלל עזרי בלימה, חיישן לחץ אויר ועוד. ככל שרמת האבזור עולה מתווספים עוד אביזרי בטיחות לרבות מערכת התראה על שטחים מתים, התראה על כל סטייה מנתיב, מערכת לזיהוי עצמים נעים ועוד. בנוסף עמד דגם הנוט במבחני הבטיחות בהתאם לתקן האירופאי המחמיר של EuroNCAP שזיכו אותו בציון של 4 כוכבי בטיחות במבחני הריסוק וציון של 58% במבחן השמירה על הולכי רגל. 
 
למי מתאים דגם הנוט?
דגם הנוט נחשב למתאים במיוחד לקהלי יעד מגוונים ורבים כאשר קהל היעד הישיר הוא של משפחות גדולות הנדרשות למקום רב לאחסון תוך שמירה על בטיחות מובילה, אך לא רק, גם יחידים המעוניינים הרכב יציב ועוצמתי המספק ביצועי כביש יפים תוך חסכוניות ממשית בצריכת הדלק ותג מחיר אטרקטיבי אשר נע בין 109,990 ₪ ועד 114,990 ₪ לגרסה המאובזרת ביותר ואף צעירים המחפשים אחר רכב גדול מימדים בעל יכולות גבוהות. דגם הנוט הוא התשובה האולטימטיבית של ניסאן לדגמים מובילים לרבות הסיטרואן C3  פיקסו, סקודה רומסטאר, טויוטה ספייס ורסו, קיה סול ועוד ועל כן נחשבת היא לאופציה עדיפה ומשתלמת ביותר למחפשים אחר רכב בסדר גול מאין זה.
מחיר משוער
החל מ 109,990
שנות אחריות
3 שנים
מבחני ריסוק
צריכת דלק
14.7
יתרונות
חסרונות
מרווחת
לא בטיחותית
ביצועים
היגוי
נוחה
מראה פנימי

תת דגמים

וידאו

דגמים מתחרים

השוואת רכבים

חוות דעת

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
כתבות חדשות על ניסאן נוט
השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר