עם כל הסטייל של אלפא רומיאו, יחד עם מבחר גדול של מנועים ורשימה מרשימה של אפשרויות איבזור אינדיבידואליות, אין זה מפתיע כי המיטו היא המכוניות הנמכרת ביותר של אלפא רומיאו. המיטו, למרות היותה קטנה, היא בעלת מרחב פנימי מפנק יחסית לנישה שלה, אולם בכל זאת היא עדיין לא ברמה של המיני או האאודי A1 וזאת בעיקר בגלל שהיא לא הכי נוחה לנסיעה. אולם פרט לכך, המיטו נראית נהדר, נוסעת נהדר ומציעה צריכת דלק מעולה.
לנהוג במיטו
כל גירסאות האלפא רומיאו מיטו מגיעות עם דגל הד.נ.א של אלפא רומיאו – הסוויץ הידוע שלהם לבחירה בין נסיעה דינאמית, רגילה או כזו שמתאימה לכל מזג אוויר. הסוויץ הנ"ל משנה את ההיגוי ואת והאצה כך שלדוגמה במצב דינאמי ההיגוי נהפך לכבד יותר אך דוושת ההאצה נהיית רגישה יותר, אך מרבית האנשים נמנעים ממצב זה מכיוון שאז המיטו דורשת יותר אנרגיה לשלוט בה מאשר במצב רגיל.
אהבתם את מה שקראתם? הצטרפו לפייסבוק של פורטל אוטו1!
נוחה או לא נוחה?
כאשר נכנסים למיטו קל מאוד למצוא את המיקום המתאים ביותר לנהגיה ברכב, אולם הנוחות שבנהגיה אינה הצד החזק של המיטו. יש רעש פנימי חזק מאוד מהרוח ומהצמיגים, בייחוד בגירסאות הספורטיביות של המיטו כדוגמת ה-Veloce וה- Cloverlead אשר מגיעות עם חישוקים בקוטר של 17'. ראות אחורית היא לא הכי טובה בגלל המבנה הספורטיבי שלה מה שאומר גם שמבוגרים גבוהים ימצאו את המיטו לא נוחה להם כלל אם הם יאלצו לשבת מאחור.
יוטיוב2
מיטו ואמינות – מה הסיפור?
בטיחות היא אחת מהצדדים היותר חזקים של המיטו – היא זכתה ב-5 כוכבים במבחן הריסוק האירופאי וכל הגירסאות שלה מגיעות עם 7 כריות אוויר, מנגון נגד צליפת צוואר ומערכת בקרת יציבות אלקטרונית. איכות החומרים במיטו הוא סביר כאשר הוא מורכב מחומרים רכים למגע יחד עם פלסטיק קשיח, אשר מורידים מהאיכות הכללית וכן גם מהמראה הפנימי. בסה"כ המיטו נבנתה בצורה אמינה ויציבה מאוד – דבר אשר לא כ"כ תואם את ההסיטוריה של החברה.
ומה הרשת אמרה על מיטו?
עמי מפורום וואינט אמר - "כמי ששכר אותה באירופה עם מנוע 1.6 דיזל - היא מדהימה"
|
RS מפורום וואלה אמר - "ראיתי כבר כמה כאלה ותאימנו לי שהיא מסובבת הרבה ראשים"
|
פיצי מפורום גלובס אמר - "אחלה רכב ועכשיו שיש גרסה אוטומטית ובמחיר כזה נראה מצליח"
|
דגמים דומים לאלפא רומיאו מיטו
אאודי A1
מיני
פיאט בראבה
פולקסווגן גולף
לפרטים נוספים על אלפא רומיאו לחץ כאן