קצב כניסת דגמי רכבים לארץ הוא מסחרר, ואפילו בעלי הממון יכולים להרשות לעצמם להתלבט בין דגם לדגם. גם מי שמתאמץ לחסוך כל אגורה שחוקה כדי להחזיק קרוב אליו רכב חדש שישרת אותו יכול כיום להתלבט בין דגם Hyundai i35 למשל לדגם מתחרה, והכול בזכות היכולת לווסת את רמת ההוצאות החודשית שיושקע לטובת אחזקת או רכישת הרכב. לשיטה הזו קוראים שיטה למימון רכב, ובכל חברת ליסינג יש תנאים משתנים לגבי השיטה הזו, שהופכים אותה ליותר או פחות אטרקטיבית ללקוחות דווקא עבור אותו דגם.

בשיטה הזו למימון רכבים ניתן לרכוש ערב רב של מכוניות במחירים נמוכים
מבחר מכוניות מסוגים שונים
בשיטה הזו למימון רכבים ניתן לרכוש ערב רב של מכוניות במחירים נמוכים מעט יותר ממחיר מחירון, ובנוסף – לחלק את המחיר הכללי המוזל יותר לתשלומים. בחברת הליסינג אפשר לבחור את הרכב על פי התקציב, או להתאים את תנאי התשלום על פי הרכב אותו מראש מעוניינים לרכוש וכך לעמוד בתשלומים חודשיים אפילו אם המחיר מעט יותר יקר מהיכולת לשלמו מחיר מלא.

היום אפשר לנצל את המבצעים האטרקטיביים שחברות הביטוח השונות קוראות מכל עבר
תנאי מימון אטרקטיביים
היום אפשר לנצל את המבצעים האטרקטיביים שחברות הביטוח השונות קוראות מכל עבר, לתפוס מבצע שמתאים לכיס ולדגם המכונית ולאפשר סוף סוף את רכישת המכונית הבאה. למעשה, אפשר כך להחליף רכב כל שלוש שנים או לנצל את התקופה של אחריות היצרן עד תומה, ואז לעשות עסקת טרייד אין.
פחות להשקיע בתחזוקה
למרות שעדיין מצפים ברכב טיפולים תקופתיים, והוצאות כספיות כמו דלק וביטוח, עדיין סביר להניח שלא יהיו תיקונים ברכב וממילא חלקם תחת אחריות יצרן. כאשר מגישים את הרכב לטסט ונדרשים לעשות לו תיקונים, סביר להניח שרכב חדש לא ידרוש הכנות מיוחדות לפני הטסט.