עם עיצובה המיוחד, לסיאט איביזה אין שום בעיה לסובב ראשים, בייחוד לדגם ה-3 דלתות שלה, אשר מקבל שיפוע בחלקו האחורי של הרכב, יחד עם צללית של קופה, למראה ספורטיבי כך שהוא מקבל מראה בעל כוח משיכה רב כמו של הפורד פיאסטה. תא המטען בגירסה זו הוא לא הכי גדול שיש, אך אם תקחו את גירסת ה-5 דלתות, תזכו לנפח רב יותר, כך שלא תהיה לכם בעיה. כל הגירסאות של הסיאט איביזה מציעות מבחר של מנועים אקונומיים בעלי נפח קטן – כמעט אותו המבחר שניתן למצוא ביריבתה הגרמנית הפולקסווגן פולו.
מראה ספורטיבי לצעירים
חווית הנהיגה
ההיגוי בסיאט איביזה הוא מהיר ומדוייק להפליא וביחד עם עמדת נהיגה נמוכה וגיר נוח וקל לתפעול נותנים חוויה ספורטיבית במיוחד. כל זה מתקיים גם לגבי המנועים היותר אקונומים שלהם וגם לגבי המנועים עוצמתיים יותר שנועדו לתת ביצועים נטו, כמו שניתן למצוא בדגמי הסיאט איביזה FR והקופרה. החיסרון היחידי של האיביזה טמון במיתלים שלה, אשר יכולים להיות יותר קשיחים מדי לנסיעה שלווה בתוך העיר, ובעיקר בדגמי הספורט שלה. בכל זאת, האיביזה היא רכב מהנה מאוד, עם אחיזת כביש מעולה וביצועים כיפיים.
הציון שקיבלה הסיאט איביזה
נוחות
האיביזה אומנם עצבנית במהירויות נמוכות ונוטה לרעוד מעט על הכביש, אך היא לעולם אינה לא נוחה, אולם, העובדה נשארת והיא שהסיאט אינה מרגישה "בוגרת" כמו הפולקסווגן פולו – המכונית עליה היא מבוססת. כל רכבי סיאט ידועים בבידוד הרעש החיצונים שלהם, אולם, בין אם במתכוון או לא, רעש המנוע לא נשאר מחוץ לרכב – בעיקר במנועי הדיזל. במושבים הקידמיים תמצאו המון מקום אך אלו אשר ישבו מאחור ירגישו צפופים מעט, בעיקר בגירסת ה-3 דלתות.
אמינות וקהל יעד
לוח המחוונים עשוי מחומר פלסטי רך ונעים למגע למרות שמרבית הקבינה עשוייה מפלסטיק קשיח, אולם מאחר והאיביזה עושה שימוש נרחב בחלקים רבים מפולקסווגן, אמינות לא צריכה להיות בעיה, וכך גם הבטיחות – האיביזה זכתה לציון של 5 כוכבים במבחן הריסוק של היורו אנקאפ. האיביזה ללא ספק נבנתה לקהל יעד צעיר ועל כן מחירי הבסיס שלה נמוכים מאוד והיא מגיעה גם יחסית מאובזרת.
מעוניין בפרטים נוספים על הסיאט איביזה? לחץ כאן!
מכירת רכבים ביבוא אישי
מימון רכב – קל ופשוט לקנות רכב חדש
אילו רכבים כדאי לרכוש ?