המהירות שבה מוכרים רכב יכולה לעשות את כל ההבדל לעתים בנוחות שלכם – אתם מרויחים את הכסף שיעזור לכם לרכוש את הרכב הבא. כל המהלך תלוי באיך שמובילים אותו, כמו בכל דבר אחר בחיים, אולם כאן אפשר להיעזר במספר דגשים ומידע שיסייע לתפקד בהליך. הדבר הראשון שכדאי שתנסו זה יד שניה מליסינג או טרייד אין. כך בזמן שמוכרים גם רוכשים את הרכב הבא, אין התעסקות בכסף של המכירה והרכישה אלא ערך הרכב שסוכם יקוזז מהמחיר הסופי. במידה ואפשר לנהל את עסקת הטרייד אין, ניתן לקבל עליו עד מחיר מחירון מלא.
כדאי לנסות אולי טרייד אין
לפרסם באופן מושכל
ככל שהרכב נמצא בלוח מודעות המקוון יותר זמן הוא זוכה ליותר חשיפות, ודווקא אז, הבררנים שליוו אתכם לאורך כל התקופה יסמנו את הרכב ויבינו כי הוא לא נמכר לכם בקלות. יש לפרסם את הרכב עם תמונה – זה מושך את העין ואת תשומת הלב. רצוי לפרסם באמצעות הרשתות החברתיות, בשאיפה למכור אותו למעגל שאינו חוג החברים. לפני שתפרסמו, בדקו מה ההיצע של המכוניות הזהות לשלכם, ואם יש לה היצע, להקפיץ אותה למודעה בולטת.
הרכבים שנמצאים לצידי הכבישים הראשיים העירוניים יכולים להיות שלט פרסומת לכל דבר ועניין
לשים את הרכב לצידי הכביש הראשי
הרכבים שנמצאים לצידי הכבישים הראשיים העירוניים יכולים להיות שלט פרסומת לכל דבר ועניין. יש מי שמחנה את הרכב לאורך שורת רכבים כזו, ומי שרוצה לרכוש רכב משומש מגיע באופן אוטומטי לסקור את כולן. רצוי להקפיד על כללי כתיבה נכונה – ללא שגיאות כתיב ועם מספר טלפון בולט לעין, אולי יותר מכל הכתוב האחר.
לעדכן את המספר הנכון, להגביל את שיחות הטלפון
לא תמיד ישנו יחס קרוב בין כמות המתקשרים לאלו שמעוניינים לבוא, להתרשם ולרכוש. רצוי לדלל את כמות המגיעים ולכן לא לכתוב הרבה מעבר לפרטים הממוקדים במודעה. ישנה אפשרות לתת מספר שני של טלפון נוסף שאותו ניתן לכבות במידת הצורך, או להגביל בשעות התקשרות כבר במודעה.