ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש

יונדאי מציגה: העתיד כבר כאן

נעים להכיר, יונדאי איוניק, הרכב המשפחתי וההיברידי החדש של יונדאי שאמור להיות הצעד הבא בעולם הרכב, נחת בישראל.

יונתן בר-שי |30/11/2016 |17:08 צפיות: 33289
seperator

כאילו לא לגמרי הצעד הבא כי כבר עשו את זה לפניהם, אבל את הצעד הבא (או הנוכחי) יונדאי כבר עשו.

 

אחרי שתקעו יתד איתנה בהצלחה בולטת בסגמנטי המיני, סופר מיני, הסאב קומפקט, הקומפקט, הSUV לסוגיו, הגדילו לעשות מוקדם יותר השנה כשהשיקו בישראל את הi20 קרוס (מיני SUV), ואת הסונטה- רכב המנהלים ההיברידי שלהם, חושפת כלמוביל, יבואנית יונדאי, את ה IONIQ – קומפקט היברידי עם שאיפות להשתלט על הסגמנט כולו ואנחנו בפורטל הרכב Auto1 דאגנו לאסוף במיוחד בשבילכם את מה שחשוב לדעת.

 

לעמוד יונדאי בפורטל הרכב Auto1

מפרט ומידות:

אז ככה, אורכו של האיוניק 4,470 ורוחבו 1,820 בגרסת הPremium הבסיסית ו1,865 בגרסת הSupreme, יותר ארוך ויותר רחב מהאלנטרה (i35) הוותיק של יונדאי ומהמתחרים הבולטות בסגמנט. המנוע בנפח 1,600 סמ"ק שמייצר 105 כ"ס ומנוע חשמלי שמספק 43.5 כ"ס מה שמספק כח משולב של מעל 140 כ"ס (שוב- חריג ועולה במספרים בולטים על האלנטרה (127 כ"ס) או על שאר המתחרים בסגמנט).

 

השלב הבא של המנועים ההיברידיים:

מבחינת המנוע, האיוניק חושב לראשונה את מנוע ה- 1.6 gdi  מסידרת Kappa, מנוע קל ומודרני שבשילוב עם המנוע החשמלי מביאים לצריכת דלק ממוצעת נמוכה של כ25 ק"מ לליטר.

בשורה נוספת לחובבי הרכב, וזו ליבה של המחלוקת והחשש של הציבור מפני הרכבים ההיברידיים, ביונדאי משתמשים, לראשונה בעולם הרכב, בסוללת ליתיום יון שהיא סוללה עמידה יותר ובעלת אורך חיים גדול יותר מסוללות הניקל מטאל המקובלת, שינוי מבורך שקרה בתחום הסלולר כבר ב2011.

אחריות ובטיחות:

לא השתכנעתם? יונדאי יעשו עוד צעד כדי לשכנע אתכם ולרוכשים בתקופה הקרובה ינתנו 7 שנות אחריות (או 150 אלף ק"מ, הראשון מתוכם) למערכת ההיברידית המהוות – לפי נתוני משרד התחבורה – החלפה של שתי ידיים, ו5 שנים או 100 אלף ק"מ לרכב כולו, רק תנו צאנס למנועים ההיברידיים.

מבחינה בטיחותית, לאיוניק 7 כריות אוויר – לעומת סטנדרט של 6 – ותא הנוסעים בנוי מאחוז גבוהה של מתכת כבדה על מנת להגן בצורה הטובה ביותר על הנוסעים ברכב שמסתכם בציון כולל של 4 כוכבי ריסוק.

בנוסף, ברכב מותקנת מערכת לתיקון אקטיבי של ההיגוי ומערכת בלימה אוטונומית הכוללת מצלמה ורדאר לזיהוי כלי רכב אחרים והולכים רגל שתבלום את הרכב ותמנע תאונות.

דגמים, מחירים ואבזור:

הזכרתי את זה קודם בחצי מילה, האיוניק מגיע לארץ בשתי רמות גימור, בסיסית (Premium) שתעלה 136 אלף שקלים וגבוהה (Supreme) שתעלה 140 אלף ש"ח.

שתי רמות הגימור יגיעו עם מערכת המולטימדיה "Connect" האטרקטיבית שנשלטת מגלגל ההגה, Waze, בקרת אקלים, מראות מתכוננות חשמלית עם פנסי איתות מובנים בהן, מצלמת רוורס, פנסי LED קדמיים, חישוקי מגנזיום בקוטר "17, הגה מצופה עור, Smart Key להתנעה ללא מפתח ובמשטח טעינה אלחוטי למכשירים סלולאריים.

לגרסת הPremium לוח שעונים עם צג מידע דיגיטלי ולSupreme לוח שעונים דיגיטלי שמשתנה בהתאם למצבי הנהיגה (אקו\ספורט)

בנוסף, גרסת הSupreme כוללת מושב נהג מתכוון, פנסי LED וחיישני רוורס אחוריים.

עם הנתונים הללו מסתערים ביונדאי על הסגמנט, מציגים אפשרות טובה ומעריכים שבשנת 2017 הם יצליחו להתברג גבוהה בטבלת המסירות בסוף השנה.

נתונים רלוונטיים:

מבחינת השוק - סגמנט הקומפקט (משפחתיות) הוא אמנם הנפגע העיקרי עקב ריבוי האפשרויות שאנו רואים בשנים האחרונות בשוק הרכב אך הוא עדיין מרכזי מאוד ובכל שנה נמסרים כ80 אלף רכבי קומפקט חדשים.

ביחס למנועים ההיברידיים, הלקוח הישראלי עוד מתקשה לאמץ את הרכבים ההיברידיים ועדיין נוטה למנועי בנזין, ובשנת 2016 נמסרו בישראל כעשרת אלפים רכבים היברידיים, כ20% מתוכם יונדאי סונטה  וכמובן שהחברה צופה שהאיוניק יתפוס אחוז ניכר ויעלה את מספר המסירות של הקטגוריה.

 
אולי יעניין אותך גם:
 
יועצי הרכב של פורטל אוטו 1 מחכים לך
מלאו את הפרטים ואחד מנציגנו יחזור אליכם
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

 

הוספת תגובה
הצטרפו לפייסבוק שלנו
מתלבטים? צריכים עזרה?
ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
03-3727760
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
הרשמו לניוזלטר שלנו
קבלו דיוור בנושא רכבים כתבות חדשות, מבצעים ומבחני דרך בחינם
הרשמה לניוזלטר    הרשמה לניוזלטר    הרשמה לניוזלטר
מלא פרטים וקבל הצעות
טופס מורחב
טופס מקוצר
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
דגם א'
דגם ב'
הגדרות נגישות