מעריצי האימפרזה שימו לב, סוברו לבורג הגיעה אחר כבוד לישראל ועתידה לשנות את חייכם, מדובר גרסת הסטיישן המשודרגת של הסובארו אימפרזה המוכרת והאהובה כל כך בכבישי ישראל, היא מציעה שילוב נדיר של רכב חזק ואופנתי בעל מראה יוקרתי וביצועי כביש מהשורה הראשונה עם רכב סטיישן עממי גדול ומרווח המאפשר איחסון של ציוד רב מאוד. יש הטוענים שהסובארו לבורג הוא הכלאה של האימפרזה המוכרת עם הלגסי הישנה והטובה- שילוב מיוחד שממצב אותה כראשונה במעלה.
הסובארו לבורג מציגה ביצועי כביש מרגשים
בצעד נדיר וראשוני מצידה של
סובארו משווקת הלבורג בארץ עם מנוע טורבו החדש שלה, בנפח של כ- 1.6 ליטרים המספק 170 כוחות סוס, בעל 4 צילינדרים ומומנט מיירבי של כ25.5 קג"מ עם תיבת הילוכים אוטומטית רציפה. נתונים מרשימם אלה מאפשרים ללבורג לספק נתונים מרשימים לרבות מהירות מיירבית של כ210 קמ"ש, תאוצה מ-0 ל100 קמ"ש בכ-8.9 שניות בלבד והנתון המרעיש ביותר, תצרוכת דלק מדהימה של כ-14.5 ליטר בממוצע בלבד.
עיצובה של הסובארו לבורג נכון ונוח
עיצובה החיצוני של הסובארו לבורג אינו מעורר תדהמה, הוא מוכר ודומה מאוד לאימפרזה המוכרת בעיקר בקידמתו, חלקו האחורי הוא גדול כיאה לרכבי סטיישן. בכל הנוגע לעיצובו של תא הנוסעים העיצוב הוא קלאסי ומוקפד ביותר, בלם היד החשמלי, לוח המחוונים המודרני וגלגל ההגה המהודר מזכירים בהחלט את המראה המוכר לנו מרכבי היוקרה המהודרים. גודלו הרב של תא הנוסעים מאפשר נסיעה נוחה ביותר לחמישה נוסעים מבוגרים, נתון אשר הופך אותה לאטרקטיבית עד מאוד למשפחות.
מחיר ביחס לתמורה
מחירה של הסובארו לבורג טרם פורסם בישראל, אך בהתאם למחיר בו היא נמכרת באירופה המחיר המוערך נע בין 180 לכ-200 אלף ₪. מחיר זה מתייחס לגרסה הפשוטה של הלבורג וכולל חבילת אבזור בסיסית. הסובארו לבורג מהווה מתחרה הגונה למשפחתיות המוכרות לנו הכוללות בין היתר גם את פורסטר או היונדאי i35. באופן כללי ניתן לומר שהתמחורה למחיר טובה במידה והינכם נדרשים לתא מטען גדול במיוחד ומכורים לביצועי הכביש האיכותיים שהיא מציעה.