לאחר מספר לא מבוטל של טיזרים שפיזרנו לאוויר וכחודש וחצי לפני חשיפתה הרשמית בתערוכת ז'נבה, פרארי חושפת את המתיחת פנים הכי מדוברת באיטליה. ביום שני האחרון פרסמה היצרנית הבווארית תמונות ראשונות של הדגם החדש של הפרארי FF שהחלה את דרכה בעולם בשנת 2011. ה- FF היא מכונית ספורט המיועדת לארבעה אנשים בצורת ישיבה של 2+2. עם מתיחת הפנים, פרארי דרגה גם לשם חדש. מעכשיו, GTC4Lusso.
פרארי GTC4Lusso[ [מתוך: www.caranddriver.com/]
טוב, אם נודה באמת, השם שפרארי שינתה לא בא לחינם. למעשה, אם השם לא היה מוחלף זה היה הדבר היחידי שלא עבר שידרוג ברכב. כל חלקי הפח והפלסטיק החיצונית עוצבו מחדש. כך גם תא הנוסעים שמגיע עם תקן "משפחתי" יותר בזכות מסך מגע "10.2 שמושתל בתורה קלאסית במרכז הקונסולה. אן נודה באמת, ראינו המון עיצובים שונים וחוצי גבולות מבחינת יופי, אבל עיצוב הפנים כמו של הפרארי החדשה, בכזה עוד לא נתקלנו.
מתחת למכסה המנוע ניצב לו מנוע משופר שנלקח מדגם ה- FF, בנפח 6.2 ליטרים עם 12 צילינדרים בתצורת V. כעת, ההספק של הדגם החדש עלה מ- 651 כוחות סוס שהיו ב- FF לכדי 680 כוחות סוס שקימים בדגם החדש. כמו כן, גם המומנט של הדגם שופר וכעת עומד על 71.0 קג"מ ש- 80% ממנו זמינים כבר ב 1,750 סל"ד. כל היחידה הזו מוצמדת לתיבת שבעה הילוכים כפולת מצמדים שהותאמה במיוחד לעמוד בעומסים שמנוע הזה יוצר.
פרארי GTC4Lusso[ [מתוך: www.caranddriver.com/]
בזכות תוספת הכוח הזו הדגם כרגע יכול לספק נתוני האצה מדהימים של זינוק ל- 100 קמ"ש תוך 3.4 שניות (מהיר יותר ב 0.3 שניות מה FF) ומהירות מרבית של 335 קמ"ש. חבילת הקרבון של פרארי תגרום לרכב לשקול 1790 ק"ג, נצרף לזה את מנוע ה V12 עם ההנעה הכפולה ונקבל מכונת אספלט לא רעה בכלל.
פרארי GTC4Lusso[ [מתוך: www.caranddriver.com/]
פרארי הוסיפה לדגם מערכת היגוי לגלגלים האחוריים המשולבת במערכת הבקרה של הדיפרנציאל האלקטרוני. על פי היצרנית המערכת החדשה אמורה לספק שליטה חלקה יותר וניהוג קל יותר במומנט הגבוה שהרכב מספק. בנוסף, המערכת הזו אמורה לעזר לשלוט ברכב גם במשטחים חלקים כמו שלג או כל משטח אחר בעל מקדם חיכוך נמוך.
פרארי GTC4Lusso[ [מתוך: www.caranddriver.com/]
אולי יעניין אותך גם: