ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש

פרארי GTC4 לוסו- ה FF החדשה

פרארי גאה להציג בפנינו את מתיחת הפנים החדשה של ה- FF האהובה. GTC4 Lusso עם עיצוב עדכני, תא נוסעים חדש ויחידת הינע V12 משופרת המפיקה 680 כוחות סוס.

אמיר שפר, מנהל תוכן Auto1 |10/02/2016 |17:56 צפיות: 1750
seperator
לאחר מספר לא מבוטל של טיזרים שפיזרנו לאוויר וכחודש וחצי לפני חשיפתה הרשמית בתערוכת ז'נבה, פרארי חושפת את המתיחת פנים הכי מדוברת באיטליה. ביום שני האחרון פרסמה היצרנית הבווארית תמונות ראשונות של הדגם החדש של הפרארי FF שהחלה את דרכה בעולם בשנת 2011. ה- FF היא מכונית ספורט המיועדת לארבעה אנשים בצורת ישיבה של 2+2. עם מתיחת הפנים, פרארי דרגה גם לשם חדש. מעכשיו, GTC4Lusso.
פרארי GTC4Lusso[ [מתוך: www.caranddriver.com/]
פרארי GTC4Lusso[ [מתוך: www.caranddriver.com/]
טוב, אם נודה באמת, השם שפרארי שינתה לא בא לחינם. למעשה, אם השם לא היה מוחלף זה היה הדבר היחידי שלא עבר שידרוג ברכב. כל חלקי הפח והפלסטיק החיצונית עוצבו מחדש. כך גם תא הנוסעים שמגיע עם תקן "משפחתי" יותר בזכות מסך מגע "10.2 שמושתל בתורה קלאסית במרכז הקונסולה. אן נודה באמת, ראינו המון עיצובים שונים וחוצי גבולות מבחינת יופי, אבל עיצוב הפנים כמו של הפרארי החדשה, בכזה עוד לא נתקלנו.
יועצי הרכב של פורטל אוטו 1 מחכים לך
מלאו את הפרטים ואחד מנציגנו יחזור אליכם
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
מתחת למכסה המנוע ניצב לו מנוע משופר שנלקח מדגם ה- FF, בנפח 6.2 ליטרים עם 12 צילינדרים בתצורת V. כעת, ההספק של הדגם החדש עלה מ- 651 כוחות סוס שהיו ב- FF לכדי 680 כוחות סוס שקימים בדגם החדש. כמו כן, גם המומנט של הדגם שופר וכעת עומד על 71.0 קג"מ ש- 80% ממנו זמינים כבר ב 1,750 סל"ד. כל היחידה הזו מוצמדת לתיבת שבעה הילוכים כפולת מצמדים שהותאמה במיוחד לעמוד בעומסים שמנוע הזה יוצר.
פרארי GTC4Lusso[ [מתוך: www.caranddriver.com/]
פרארי GTC4Lusso[ [מתוך: www.caranddriver.com/]
בזכות תוספת הכוח הזו הדגם כרגע יכול לספק נתוני האצה מדהימים של זינוק ל- 100 קמ"ש תוך 3.4 שניות (מהיר יותר ב 0.3 שניות מה FF) ומהירות מרבית של 335 קמ"ש. חבילת הקרבון של פרארי תגרום לרכב לשקול 1790 ק"ג, נצרף לזה את מנוע ה V12 עם ההנעה הכפולה ונקבל מכונת אספלט לא רעה בכלל.
פרארי GTC4Lusso[ [מתוך: www.caranddriver.com/]
פרארי GTC4Lusso[ [מתוך: www.caranddriver.com/]
פרארי הוסיפה לדגם מערכת היגוי לגלגלים האחוריים המשולבת במערכת הבקרה של הדיפרנציאל האלקטרוני. על פי היצרנית המערכת החדשה אמורה לספק שליטה חלקה יותר וניהוג קל יותר במומנט הגבוה שהרכב מספק. בנוסף, המערכת הזו אמורה לעזר לשלוט ברכב גם במשטחים חלקים כמו שלג או כל משטח אחר בעל מקדם חיכוך נמוך.
פרארי GTC4Lusso[ [מתוך: www.caranddriver.com/]
פרארי GTC4Lusso[ [מתוך: www.caranddriver.com/]
אולי יעניין אותך גם:
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
"השקט שלפני הסערה" – אופנועי ZERO בישראל 2017
האופנוע פועל ומוכן להטיס אותי, אני רוצה להקשיב לציפורים, לתנועה ולשכן שצועק על כלב נובח. לשקט שלפני הסערה. אופנועי הזירו החדשים מגיעים לישראל, וכתבנו כאן כדי להסביר לכם הכל.
קרא את הכתבה

יונדאי מציגה: העתיד כבר כאן
נעים להכיר, יונדאי איוניק, הרכב המשפחתי וההיברידי החדש של יונדאי שאמור להיות הצעד הבא בעולם הרכב, נחת בישראל.
קרא את הכתבה

סיטרואן C3 החדשה
ה- C3 החדשה הוצגה לאחרונה בבית סיטרואן כרכב מוביל בקטגוריה אליה הוא משתייך. בגרסתה החדשה זכתה ה- C3 לעיצוב עדכני, צעיר ומודרני השואב אלמנטים מדגם הקקטוס המוצלח ולכן היינו חייבים לבדוק על מה כל המהומה.
קרא את הכתבה

 
הוספת תגובה
מלא פרטים וקבל הצעות
טופס מורחב
טופס מקוצר
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
הרשמו לניוזלטר שלנו
קבלו דיוור בנושא רכבים כתבות חדשות, מבצעים ומבחני דרך בחינם
הרשמה לניוזלטר    הרשמה לניוזלטר    הרשמה לניוזלטר
חיפוש רכב חדש
הצטרפו לפייסבוק שלנו
דגם א'
דגם ב'
הגדרות נגישות