למרות פרשת 'דיזלגייט' הכואבת, אנשי הפיתוח בפולקסוואגן לא נחים לרגע. אמנם החזרה לשגרה של פולקסוואגן תיקח עוד הרבה מאוד זמן, כמו גם הכספים שפולקסוואגן תאלץ להשקיע בפתרונות לפרשה המביכה הזו, הם לא מבוטלים. פולקסוואגן יודעת שעליה לכפר על הפרשה, מה שקצת יעקב את התקדמותה לעומת יצרניות הרכב האחרות, אך אם היא תישאר במקום מבחינת פיתוחים טכנולוגיים, היא עלולה לא לצאת מזה אף פעם.
צמד מנועים חדש לפולקסוואגן בתחילת2017
אנשי החברה מפרסמים לאחרונה כי היצרנית ערוכה לחשוף מצד חדש של מנועים לקראת השנה הבאה. הצמד מציג מנוע דיזל ומנוע בנזין, שניהם בנפח 1.5 ליטר ושניהם מוגדשים בטורבו. מנוע הבנזין, ייתכן ויחליף את מנוע ה- 1.4 Tsi, שמצייד, לצורך העניין, את ה
פולקסוואגן גולף, ומנוע הדיזל החדש יחליף את ה- 1.6 TDI הנוכחי, שמושתך בדגמי
פולקסוואגן ג'טה דיזל. המנועים החדשים של פולקסוואגן יציידו תחילה את הדגם החדש של הגולף, שצפויה לצאת לקראת סוף השנה ורק לאחר מכן, יציידו את שאר דגמי הקונצרן.
על פי אותם גורמים מפולקסוואגן, מנוע הבנזין החדש, כולל מעבר למגדש הטורבו, מערכת השולטת בבוכנות הפועלות במהלך הנסיעה, בהתאם לאופי הנהיגה ברכב. אמנם הטכנולוגיה הזו קיימת כבר בקונצרן, אך זו פעם ראשונה שהיא תוצע כסטנדרט בכל חברות הבת של הקונצרן, כמו סקודה, סיאט ואודי. כאמור, מנוע ה- 1.5 דיזל החדש, יחליף את ה- 1.6 TDI הקיים, אך במקביל אליו ימשיך להיות מוצע מנוע ה- 2.0 ליטר TDI הנוכחי.
בהמשך לדברים שנמסרו מפולקסוואגן, אנשי הקונצרן ציינו כי המנועים החדשים צפויים להיות חסכוניים הרבה יותר ומזהמים פחות מהמנועים הנוכחיים של פולקסוואגן, עם זאת, עלות ייצורם תהיה גבוהה יותר. נראה כי פולקסוואגן יעשו הכל על מנת למחוק את הכתם השחור שנדבק עליהם עקב פרשת 'דיזלגייט'. אנחנו בעד.
אולי יעניין אותך גם: