אלפא רומיאו, האיטלקית הנחשקת ביותר בארץ, מתכוונת "להתעורר מן המתים" ולהתנגח ראש בראש עם שמתחרות בסגמנט הפרמיום הקומפקטיות. בזמן שבב.מ.וו מתכננים להעביר את הב.מ.וו סדרה 1 לתצורת הנעה קדמית, אלפא רומיאו חוזרת להיות הובדבן שבקצפת על ידיי התחלת תצורת ההנעה האחורית בדגם אלפא רומיאו ג'ולייטה, כמו באחות החדשה- ישנה, האלפא רומיאו ג'ולייה- המחליפה של האלפא רומיאו 159.
אלפא רומיאו ג'ולייטה החדשה
אלפא ג'ולייטה הבאה, בדגם 2017, תקבל את אותה פלטפורמת בסיס המכהנת באלפא רומיאו ג'ולייה החדשה, מה דהופך אותה למעין אלפא ג'ולייה מקוצרת. הדגם החדש של הג'ולייטה יימכר כסטנדרט בתצורת הנעה אחורית, כאשר הגרסאות הבכירות יותר שלה יקבלו תצורת הנעה כפולה בתוספת תשלום כמובן. מאלפא רומיאו נמסר כי הג'ולייטה החדשה תהיה מרווחת יותר מדגם הנוכחי, למרות היותה קצרה יותר בבסיס הגלגלים.
מתחת למכסה המנוע של הג'ולייטה החדשה, יותקנו יחידת הינע JTD המוכרות, ומנועי טורבו ארבעה צילינדרים, שחלקם מוכרים לנו מהדגמים הנוכחיים של אל אלפא. הגרסה הבכירה של הג'ולייטה (תלתן ירוק- Quadrifoglio Verde) תקבל מנוע המחלץ מקרביו 300 כוחות סוס שישודך לתצורת הנעה כפולה ותצא לקרב גלדיאטורים סוער מול הדגמים הבכירים של הגרמניות והצרפתיות, כמו הפולקסוואגן גולף R, פיג'ו 308 GTI ועוד.
אלפא רומיאו ג'ולייה החדשה
על פי התחזיות, באלפא רומיאו יאמצו את הפלטפורמה החדשה גם לדגמים נוספים של היצרנית, כל זאת כחלק מאסטרטגיה חדשה של קונצרן פיאט, שתחתיו נמצאת גם אלפא רומיאו, לחסוך ולהפחית בהוצאות השוטפות. כמו כן, השנתיים הקרובות הולכות לזקוף לאלפא רומיאו גידול בהכנסותיה, בשל תחילת שיווקו של רכב הפנאי החדש של אלפא שנמצא בשלבי פיתוח כבר לא מעט זמן. חוץ מזה, עתידה של אלפא רומיאו מיטו, הדגם הוותיק ביותר של אלפא, נמצא בסימן שאלה גדול, עקב ירידה בביקוש לדגם, כאשר על כף המאזניים עודות האופציות של רפורמה או שמא משהו יסודי יותר.
אולי יעניין אותך גם: