למרות כל רצונותיה של בוגאטי לשמור על דיסקרטיות מוחלטת בכל הנוגע לדגם החדש של השירון, כנראה שלקוח פוטנציאלי אחד לא יכול היה להתאפק והיה חייב להדליף לרשת כמה פרטים טכניים אודות יצירת המופת החדשה של בוגאטי. אם אתם זוכרים בוגאטי כבר קבעה שיר מהירות בעזרת הויירון סופר- ספורט. כולם חשבו שהיא תחזיק בשיא לעולמי עד, אך לא חשבו על האופציה שהיצרנית בוגאטי, שתחת פולקסוואגן, לא תרגיש שובע לנצח.
מתוך חשבון הטוויטר של בוגאטי - נתראה בז'נבה [צילם מסך]
בוגאטי ערכה אירוע ללקוחות פוטנציאליים בצ'כיה, בו היא שלפה כמה מהנתונים של השירון החדש. המטרה באירוע הייתה לעשות מעט טיזינג ולגרום לאנשים להתחיל להזמין את הדגם שעדיין לא הוצג רשמית וכנראה שיוצג רק לקראת חודש מרץ. מלבד זאת שבוגאטי הצליחה להכניס 130 לקוחות חדשים לשורותיה, אחד הנוכחים הדליף (לכאורה) פרטים אודות הדגם לעיתונות הרכב האירופאית והברשת כמו ברשת, גם אלינו זה הגיע.
על פי התחזיות (והעדויות), השירון החדשה תצויה במנוע W16 בנפח 8.0 ליטרים, הנעזר בלא פחות מארבעה מגדשי טורבו אשר נעזרים בכוח חשמלי, שמא תהיה השהייה. למרות הנתונים המוזכרים עד כה, אפשר לומר שזה דיי "רגיל" בבוגאטי, מכיוון שאותה תחנת כוח הוצגה גם בווירון בעבר. אבל, קרה דבר והספק המנוע בשירון צמח ל- 1,500 כוחות סוס ול- 150 (!!!) קג"מ. בשורה התחתונה, זה אומר שהשירון מזנקת ממצב עמידה ל- 100 קמ"ש תוך 2.2 שניות ומסוגלת להגיע למהירות מרבית של 290 מיילים, שהם בחישוב קצר, 465 קמ"ש (פחות או יותר).
אין חובב
רכב שלא היה מעונין לעגון ספינת מלחמה כזו בחנייה שלו, כך ש 130 הזמנות, זה מספר סביר- כך חשבנו ואז הגיע נתון נוסף- מחיר התחלתי של 2.2 מילון דולר. פה הרמנו גבה. המחיר הזה הוצמד לדגם לפני התוספות ובגרסת הקופה, כאשר ב- 2018 צפויה להחשף גרסה יקרה יותר העונה לשם "טארגה". בוגאטי מכוונת ליצור של 500 יחידות בקצב ייצור של 100 בשנה.
גם אנחנו מעוניינים בעוד פרטים, אך נצטרך להמתין לתערוכת ז'נבה שתיפתח במרץ 2016. בכל מקרה אנחנו נדאג לכם.
אולי יעניין אותך גם: