ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש

מבחן דרכים: הונדה סיוויק החדשה

הונדה סיוויק החדשה היא ההגדרה המדויקת למשפחתית קלאסית. בלי גימיקים ובלי פיצ'רים מיותרים. גרסת הסדאן- 4 דלתות קצת נשכחה בקרבנו, אולי הגיע הזמן לחזור ולהתייחס למובילת הקטגוריה בשנים עברו ולהחזיר עטרה ליושנה. לקחנו אותה לסיבוב ואנחנו יכולים לסכם את הסיפור ככה: "יותר סטייל, יותר כוח, יותר סיוויק".

אמיר שפר, מנהל תוכן Auto1 |24/12/2015 |11:01 צפיות: 2109
seperator
הונדה תמיד דאגה לייצר רכבים אטרקטיביים ופרקטיים. בין אם בגזרת העיצוב, מרווח פנימי, טכנולוגיה וחדשנות ובין אם זה בנגזרת המנועים והביצועים. עם זאת, כאשר מאזדה נכנסה בכל כוחה לשוק המשפחתיות עם דגמי ה- 3 שלה, נראה כי ההונדה נשכחה איפשהו בדרך. כמובן שלאחר "הפיק" של מאזדה הגיעו תורה של יונדאי אלנטרה i35 ואפילו הייתה אווירה של תחילת עידן האירופאיות, כמו סיאט, פיג'ו וכו', לשוק המשפחתיות הישראלי. יתרה מזאת, גם אם היינו זוכים לראות את ההונדה סיוויק על הכביש, רוב הפעמים היינו פוגשים את גרסת ה- 5 דלתות.
הונדה סיוויק סדאן החדשה
הונדה סיוויק סדאן החדשה
ניסינו לברר מדוע דווקא הקהל הישראלי בחר ובוחר דווקא בגרסה הפחות פרקטית של הסיוויק, ה- 5 דלתות והאמת, מעבר למראה ספורטיבי יותר, אין סיבה. למעשה, סיוויק סדאן מרווחת יותר, עם נפח תא מטען גדול יותר ועקב גודלה, מן הסתם בטוחה יותר. בכל אופן, יצאנו לבחון את גרסת הסדאן של הסיוויק וכל פעם כשנכנסנו לרכב והנענו אותו, קיבלנו הצתה מחודשת לילד שבתוכנו. בלי גימיקים, בלי שטיקים, פשוט כיף.
יועצי הרכב של פורטל אוטו 1 מחכים לך
מלאו את הפרטים ואחד מנציגנו יחזור אליכם
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
אז מה יש לנו בעצם:
הונדה סיוויק בעלת מנוע i-VTEC בנפח 1.8 ליטר המייצר 142 כוחות סוס ב- 6,500 ומומנט מרבי של 17.7 ב- 4,300 סל"ד. המנוע של הסיוויק משודך לתיבת הילוכים אוטומטית בת חמש מהירויות שמזריקה את כל העוצמה הזו לצמד הגלגלים הקדמיים ומביאה את הסיוויק הזו לביצועי מאוץ מ- 0 ל- 100 ב- 10.7 שניות ולמהירות מרבית של 200 קמ"ש, עם תצרוכת דלק ממוצעת של 15.1 ק"מ לליטר בנזין לפי נתוני היצרן, כאשר לפי מדידה שלנו מדובר בסביבות ה- 12 ק"מ לליטר. 
הונדה סיוויק סדאן החדשה מביאה לנוסעיה נוחות מרבית. בין אם בחצי הקדמי של הנהג ושל הנוסע ליידו ובין אם בחציו האחורי של הספסל האחורי. אורכה עומד על 454.5 ס"מ, רוחבה 175.5 ס"מ, גובהה 143.5 ס"מ ובסיס הגלגלים שלה 267.5 ס"מ, מה שמעניק לכל ארבעת הנוסעים נוחות מרבית גם אם הם מאופיינים ברגליים ארוכות במיוחד. במקרה של חמישה נוסעים, הספסל האחורי מספיק רחב בשביל להחיל עוד עכוז ועדיין לספק נוחות אידיאלית.
הונדה סיוויק סדאן החדשה
הונדה סיוויק סדאן החדשה
יצאנו לדרך
שמנו פעמנו (וגם את הוויז) לכיוון עיר הבירה הנצחית של ישראל- ירושלים. ההונדה משדרת ביטחון רק כשנוהגים בה, בזכות דשבורד יחסית גבוה, שעון סל"ד באמצע לוח המחוונים ומעליו רצים המספרים של מהירות הנסיעה, כאשר הם ממוקמים משמאל למסך נתוני הדרך, מה שמאגד חבילה שלמה שמעניקה תחושה של מאסיביות ובטיחות. נוסיף לזה את ההגה הקטן והשמן, בעל שלושת הצלעות ונקבל תוספת של ספורטיביות. הנסיעה בהונדה הייתה שקטה וחלקה בזכות תיבת החמישה הילוכים שהושתלה בדגם. קצב העברת ההילוכים מדויק ומתאים עצמו לרגישות בה הנהג דורך על דוושת הדלק. 
הונדה סיוויק סדאן החדשה
הונדה סיוויק סדאן החדשה
יכול להיות שחלקנו יגידו שגרסת הסדאן של הסיוויק "היא סתם אוטו", אבל דווקא בגלל שהיא לא מציפה את הנהג בשלל כפתורים, אפשרויות וצבעים מושכי תשומת לב, ייתכן שמדובר ברכב האולטימטיבי למשפחות ספורטיביות. מבחינה חיצונית, על פניות נראה כי הוא לא מביא איתו את החיתוכים ואת קווי העיצוב של מלכות הכביש, אבל.. ויש אבל גדול, אופן סידור הפנסים הראשיים, בשילוב הגריל המעוטר בכרום, עם שתי קונכיות פנסי הערפל, וחישוקי הסגסוגת "16, מוכיחים כל פעם מחדש את המושג "Less is More". 
 
נחזור לדרך לירושלים. אם יש כביש שאפשר לבחון בו את התנהגות הרכב על כבישים מפותלים, הין אם בהאצה ובלימה ובין אם "בישיבה" בסיבובים, התשובה היא כביש בית שמש- צובה. ובמבחן דרך כמו במבחן דרך- עבדכם הנאמן בדרך לשם. תגובת המצערת לדריכת הדוושה דיי משביע את הציפיות. התגובה המתקבלת היא בדיוק התגובה המצופה מרכב משפחתי בגודל מלא ואף יותר. תיבת ההילוכים "הפשוטה", המשודכת למנוע ה- i-VTEC האטמוספירי של הונדה, מגיבה היטב ובדיוק רב לרצונותיי. בעליות, נעשה שימוש "בקיק- דאון" על מנת לחדש את המומנט ובשיוט במישורים, היא חוזרת להיות רגועה וחסכונית. 
בגזרת האביזרים הסיוויק החדשה מעניקה לבעליה מערכת מולטימדיה, הכוללת מסך מגע עם מערכת BT עם שליטה מההגה, כניסות USB ו- AUX, חיישני גשם, בקרת אקלים ומצלמת רוורס (כאופציה). בנגזרת הבטיחות, מערכות הבטיחות המתקדמות, הכוללות ABS, EBD, HSA, מערכת עזר בלימת חרום, מערכת בקרת יציבות, 6 כריות אוויר ועוד שלל מערכות בטיחות מתקדמות שיבטיחו את ביטחונכם בנסיעות ברכב.
הונדה סיוויק סדאן החדשה
הונדה סיוויק סדאן החדשה
לסיכום, הונדה סיוויק סדאן החדשה מביאה את כל מה שרכב משפחתי צריך להעניק למשפחה ממוצעת ואף יותר. מצד אחד היא מציגה עיצוב והתנהגות ספורטיבית, מבלי לזנוח את תחום הבטיחות ונוחות הנסיעה. איכותץ החומרים ברכב היא סטנדרטית לחלוטים, לא פשוטה מידיי ולא שיא הפאר. אפשר לומר שהסיוויק החדשה, משדרת את היוקרה המצופה מרכבים בסגמנט המשפחתיות, רק עם יותר סטייל. בכל אופן, תמורת המחיר שלה, 139,900 ש"ח, מקבלים הרבה יותר מרכב משפחתי. אנחנו ממליצים.
 
יכול להיות שיעניין אותך גם:
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
"השקט שלפני הסערה" – אופנועי ZERO בישראל 2017
האופנוע פועל ומוכן להטיס אותי, אני רוצה להקשיב לציפורים, לתנועה ולשכן שצועק על כלב נובח. לשקט שלפני הסערה. אופנועי הזירו החדשים מגיעים לישראל, וכתבנו כאן כדי להסביר לכם הכל.
קרא את הכתבה

יונדאי מציגה: העתיד כבר כאן
נעים להכיר, יונדאי איוניק, הרכב המשפחתי וההיברידי החדש של יונדאי שאמור להיות הצעד הבא בעולם הרכב, נחת בישראל.
קרא את הכתבה

סיטרואן C3 החדשה
ה- C3 החדשה הוצגה לאחרונה בבית סיטרואן כרכב מוביל בקטגוריה אליה הוא משתייך. בגרסתה החדשה זכתה ה- C3 לעיצוב עדכני, צעיר ומודרני השואב אלמנטים מדגם הקקטוס המוצלח ולכן היינו חייבים לבדוק על מה כל המהומה.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
מלא פרטים וקבל הצעות
טופס מורחב
טופס מקוצר
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
דגם א'
דגם ב'
הצטרפו לפייסבוק שלנו
הרשמו לניוזלטר שלנו
קבלו דיוור בנושא רכבים כתבות חדשות, מבצעים ומבחני דרך בחינם
הרשמה לניוזלטר    הרשמה לניוזלטר    הרשמה לניוזלטר
מחיר משוערהחל מ 125,900

שנות אחריות 3 שנים

מבחני ריסוק 5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק

צריכת דלק 15.1 קילומטר לליטר
הגדרות נגישות