ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש

סוף עידן היהלום

אמנם היבואנית מכחישה, אך היצרנית היפנית מאשרת את הפסקת ייצורם של שני דגמים מובילים של מיצובישי, ללא מחליפים.

אמיר שפר, מנהל תוכן Auto1 |06/12/2015 |11:57 צפיות: 1943
seperator
כבר עברנו אי אילו טלטלות על הפסקת ייצור של רכבים כאלו ואחרים עקב אי רווחיות של יצרניות או כל סיבה אחרת. אבל, לאחרונה הגיעו שמועות, שככל הנראה נכונות, על הפסקת ייצורם של שני דגמים חשובים ביותר של היצרנית היפנית- מיצובישי. רכב הפנאי- שטח של היצרנית- מיצובישי פאג'רו, ומשפחתית המובילה של מיצובישי- מיצובישי לנסר, כנראה לא יזכו למחליפים. כלמוביל, יבואנית המותג מיצובישי, מוסרת כי לא הגיע אליה שום מידע אודות התכניות האלו.
מיצובישי מתכננת להתמקד יותר ברכבי פנאי קומפקטיים
מיצובישי מתכננת להתמקד יותר ברכבי פנאי קומפקטיים
חובבי רכבי השטח למיניהם, אנחנו לא צריכים לומר לכם עד כמה משמעותי הוא דגם המיצובישי פאג'רו. מדובר ברכב שטח עם עבירות יוצאת דופן וגיר הנעה כפולה שמאפשר לרכב לעשות כמעט כל דבר. אותו דבר המיצובישי לנסר, אמנם היא לא שוטפת את הכבישים בארץ, אך היא בהחלט אחת האופציות למשפחות שמחפשות מעט ספורטיביות מבלי להשתמש במגדשי טורבו. לצערנו הרב, היצרנית החליטה לפנות "לקהל אספלטי", הכוונה, ייצור דגמים קומפקטיים עם ייעוד כביש בלבד. כתוצאה מהמהלך המתוכנן הזה, על היצרנית לוותר על כמה דגמים נוספים, בניהם המיצובישי גאלאנט. 
יועצי הרכב של פורטל אוטו 1 מחכים לך
מלאו את הפרטים ואחד מנציגנו יחזור אליכם
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
לפי הפרסומים שיצאו מתוך ראיון של 'אוטומוטיב ניוז' עם מנכ"ל מיצובישי העולמית, אוסאמו מאסוקו, חוץ מהלנסר, הגאלאנט והפאג'רו, גם המיצובישי i-MiEV תחדול מלעלות על פס הייצור, כאשר מנגד, מצטרף לארסנל היפני רכב פנאי קומפקטי שיוצע במספר גרסאות.
סוף עידן היהלום המשפחתי
סוף עידן היהלום המשפחתי
מתוך הדברים שעולים המראיון עם מנכ"ל החברה, נאמר כי מיצובישי נחשבת לחזקה בכל הקשור להנעה כפולה ורכבי פנאי וכי עליה להתמקד בדגמי הליבה שתחת חסותה. מאסוקו התייחס בתשובותיו בעיקר לשוק האמריקאי, ששם עלו ספקולציות שמא מיצובישי מתכוונת להתנתק משוק הרכב השני בגודלו בעולם. על פי מאסוקו, מטרתה של מיצובישי היא לעשות מעט סדר בדברים ולהתמקד "באזורים בהם אנחנו חזקים בארה"ב" לפי דבריו.
גם קלאסיקות מגיעות לסיומן. בשורה מרה לחובבי רכבי השטח
גם קלאסיקות מגיעות לסיומן. בשורה מרה לחובבי רכבי השטח
עדיין לא ידוע כיצד תוצאות המהלך הזה ישפיעו על השוק בישראל, שהרי בשנות ה- 90 מיצובישי היתה מובילת סגמנט המשפחתיות שעם הזמן איבדה את התואר למחרה מבית, מאזדה ולאחר מכן, בתקופה האחרונה, למתחרה הקוריאנית- יונדאי וככל הנראה הבאה בתור להחזקת התואר היא היצרנית קיה.
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
"השקט שלפני הסערה" – אופנועי ZERO בישראל 2017
האופנוע פועל ומוכן להטיס אותי, אני רוצה להקשיב לציפורים, לתנועה ולשכן שצועק על כלב נובח. לשקט שלפני הסערה. אופנועי הזירו החדשים מגיעים לישראל, וכתבנו כאן כדי להסביר לכם הכל.
קרא את הכתבה

יונדאי מציגה: העתיד כבר כאן
נעים להכיר, יונדאי איוניק, הרכב המשפחתי וההיברידי החדש של יונדאי שאמור להיות הצעד הבא בעולם הרכב, נחת בישראל.
קרא את הכתבה

סיטרואן C3 החדשה
ה- C3 החדשה הוצגה לאחרונה בבית סיטרואן כרכב מוביל בקטגוריה אליה הוא משתייך. בגרסתה החדשה זכתה ה- C3 לעיצוב עדכני, צעיר ומודרני השואב אלמנטים מדגם הקקטוס המוצלח ולכן היינו חייבים לבדוק על מה כל המהומה.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
מלא פרטים וקבל הצעות
טופס מורחב
טופס מקוצר
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
דגם א'
דגם ב'
הרשמו לניוזלטר שלנו
קבלו דיוור בנושא רכבים כתבות חדשות, מבצעים ומבחני דרך בחינם
הרשמה לניוזלטר    הרשמה לניוזלטר    הרשמה לניוזלטר
הצטרפו לפייסבוק שלנו
כתבות נוספות על מיצובישי לנסר
מחירון מיצובישי 2016
מחירון מיצובישי 2016
מיצובישי ישראל מפרסמת את מחירון הרכב החדש שלה לדגמי 2016 החדשים, המציג התייקרות לדגמי לנסר ואאוטלנדר.
המשך קריאה
סוף עידן היהלום
סוף עידן היהלום
אמנם היבואנית מכחישה, אך היצרנית היפנית מאשרת את הפסקת ייצורם של שני דגמים מובילים של מיצובישי, ללא מחליפים.
המשך קריאה
לנסר אבולושן. הסוף.
לנסר אבולושן. הסוף.
מיצובישי מפרסמת סרטון פרידה מרכב החלומות שעבר בראש כמעט לכל אדם שראה סרט כזה או אחר על מרוצי מכוניות. נפרדים מהמיצובישי לנסר אבולושן.
המשך קריאה
מחיר משוערהחל מ 125,900

שנות אחריות 3 שנים

מבחני ריסוק 4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק

צריכת דלק 14.3 קילומטר לליטר
הגדרות נגישות