ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש

מבחן דרכים: מיצובישי טריטון

סוס העבודה החדש של מיצובישי נחשף בשלב מוקדם יותר השנה. לקחנו את הבוס החדש לסיבוב בעיר הגדולה ואפילו לגיחת שטח קצרה לשם התרשמות.. והתרשמנו.

אמיר שפר, מנהל תוכן Auto1 |29/11/2015 |15:11 צפיות: 2181
seperator
קולי נאלם ליבי נרגש, בא לשכונה בחור, סוס עבודה, רכב שטח, קרוסאובר חדש. זו אחלה דרך להתחיל את הכתבה ואת ההתרשמות שלנו מהטנדר החדש של מיצובישי, המיצובישי טריטון. למען האמת, זה באמת מה שהרגשנו. לפני שנתחיל, אגיד לכם מה אני חושב על סגמנט הטנדרים, מעבר לזה שהם אחלה רכבי עבודה. טנדר, הוא רכב עם מרכב גובה, שבאיזשהו אופן נראה אפילו ספורטיבי שיכול לספק יכולות שטח לא רעות בכלל במידה והוא מצויד במערכת להנעה כפולה. עכשיו כשלוקחים את זה ומוסיפים נוחות נסיעה, הרגשת בטיחות בדרך, מנוע מפחיד עם 181 כוחות סוס, צבע כחול מטאלי ולוק שבאמת נראה בן ז... (הבנתם), מקבלים, הלכה למעשה, מיצובישי טריטון. אז נתחיל.
מיצובישי טריטון 2015 החדש
מיצובישי טריטון 2015 החדש
קצת סדר בדברים
את כל המידע הטכני כבר הבאנו לכם כאשר הטריטון הגיע לארץ לפני כשלושה חודשים. נזכיר כי כל היצע רמות הגימור של הרכב מגיע עם אותו מנוע בנפח 2.4 ליטר טורבו דיזל, כאשר רמות הגימור 'דזרט' ו'אינטנס' מספקות 154 כוחות סוס בהנעה הכפולה ורמות הגימור 'אינסטייל' ו'אינוייט' מספקות את אותו הספק בגרסת ההנעה 2X4. אנחנו קיבלנו את רמת הגימור 'דאקאר', הלוא היא הגרסה המפוארת ביותר של הדגם ומגיעה אך ורק בגרסת הנעה כפולה. הדגם שקיבלנו לטובת המבחן מספק 181 כוחות סוס צוהלים במיוחד ב 3,500 סל"ד ומומנט מדהים של 43.8 קג"מ ב- 2,500 סל"ד. 
יועצי הרכב של פורטל אוטו 1 מחכים לך
מלאו את הפרטים ואחד מנציגנו יחזור אליכם
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
חברים יקרים, לא אשקר לכם, לטריטון החדש יש מתחרים שעד כה נחשבו טובים יותר (אל מול ההאנטר- הדגם הקודם של מיצובישי בשוק הטנדרים) וזה קצת ערער את בטחוני לגביו. אבל, כמסיימים את הפקקים של היציאה מתל אביב ועולים על הכביש המהיר, נהמת המנוע של הטריטון מביאה צמרמורת נעימה לגוף וחיוך דבילי לא מוסבר לפנים. ככה התחלנו את מבחן הדרכים עם הטריטון.
הטריטון החדש של מיצובישי מצויד בתיבת הילוכים אוטומטית בת חמש מהירויות שמביאה איתה צריכת דלק משולבת לדגם של 13.8 לפי נתוני היצרן, אנחנו מדדנו סביבות ה- 10 ק"מ לליטר. מי שאוהב רעש של מנוע דיזל עצמתי, יתאהב בדגם החדש של מיצובישי, בזינוק מרמזור, או ביציאה לעקיפה, אפשר לשמוע את 181 הסוסים שטמונים במנוע עושים הכל בכדי לספק את הכוח הזמין שהנהג מחפש והם אפילו מצליחים בצורה לא רעה בכלל. אמנם מתוארים כאן דברים כאילו אין רגע של שקט מהמנוע של הטריטון, אך כמגיעים למצב  של 'שיוט' על הכביש, בהילוך חמישי ובנסיעה רגילה, המנוע כמעט ולא מורגש. למעשה, רעשי הרקע של המנוע דיי מרגיעים את האווירה. 
הבשורה החדשה של מיצובישי לשלושת הסגמנטים
הבשורה החדשה של מיצובישי לשלושת הסגמנטים
מרחב פנים ונוחות נסיעה
המטרה של מבחן דרכים היא לא להביא נתונים יבשים ומספריים של מידות הרכב בסנטימטרים, אלא להמחיש בצורה הטובה ביותר את התחושה שתקבלו כשתיסעו ברכב כזה או אחר. בהקשר של הטריטון, אפשר לומר שמיצובישי התקדמו כמה צעדים ומעבר לכך שהרחיבו את חלל הפנים, ביחס לטנדרים אחרים של יצרנים אחרים, אפשר לומר שהם שילבו מרח פנימי של קרוסאובר ברכב שכל ייעודו הוא עבודה. אמנם אין בדגם בקרת אקלים מפוצלת אך הספסל האחורי של הטריטון מרוח דיו בכדי שהדם ימשיך לזרום לרגליים, גם לאנשים שגובהם מעל 175 ס"מ. הרכב מבפנים מעוצב ברמה דיי גבוהה ביחס למצופה מרכבי עבודה. הוא אמנם לא מפנק את נוסעיו בחימום מושבים, או חלון שמש, אך הוא נוח לנסיעות גם ארוכות במיוחד, לא מעייף למרות מתלים רכים (כמו בכל טנדר) ויש לו אפילו מערכת מולטימדיה המספקת את כל מה שמצופה מרכבים ברמות הגבוהות שיש, כולל מערכת Connect Car, מצלמת נסיע לאחור, דיבורית BT, שליטה על המערכת ועל הדיבורית מגלגל ההגה ושקע USB. לצעירים שבנינו- מערכת שמע מפחידה עם שישה רמקולים.
תג מחיר של 242,900 ₪ כולל מע
תג מחיר של 242,900 ₪ כולל מע"מ
שטח שטח שטח...
לפי התת כותרת של החלק הזה יכולתם לנחש שגם השטח בחנו את הרכב. אם אתם אוהבים לטייל בשבילים עם נופים מהפנטים ולא מעט קטעים הדורשים יכולות טכניות ויכולות טיפוס של הרכב, שבילי הרי ירושלים הם מקום מושלם בשבילכם. את הטריטון החדש לקחנו לשם. הטריטון מגיע עם שלדת סולם חזקה, למי שמכיר את החוזקות של מיצובישי, השלדה זהה כמו במיצובישי פאג'רו של תחילת המאה ה- 21, שהופסק בדגמים לאחר מכן וחזר שוב בדגם החדש של הפאג'רו. לצד זה ולצד המנוע הבאמת לא רע שיש לטריטון, הוצמד לו גיר ארבע על ארבע שגם הוא נלקח ישירות מבדגמים הישנים של פאג'רו רג בחיבורים חשמליים ולא מכניים. הטריטון מונע בעזרת מצד הגלגלים האחוריים שלו, כאשר בהקלקה ימינה של כפתור בורר ההנעה אפשר לשלב את כל ארבעת הגלגלים להנעת הרכב. עוד הקלה ימינה מוסיפה לשילוב הילוך כוח ועוד הקלקה מוסיפה נעילת דפרנציאל מרכזי. נניח שבאמצע טיול בשטח, חשקתם בטיפוס קירוב עם הרכב ומה לעשות, נעילת הדפרנציאל המרכזית לא ממש תורמת לכל העסק הזה, על הקונסולה המרכזית ברכב יש כפתור הנקרא R/D LOCK (Rear Differential Lock) האחראי על נעילת הדפרנציאל האחורי של הרכב, מה שגורם לרכב להיום כל-יכול ולדמות הנעה של נגמ"ש פחות או יותר, כך שגם קיר לא יעצור אתכם.
אפשר לומר שמיצובישי התקדמו כמה צעדים
אפשר לומר שמיצובישי התקדמו כמה צעדים
לסיכום
מיצובישי טריטון, או בשמו הגנרי L200, מגיע החמישה רמות גימור, כאשר הנמוכה ביותר נקראת 'אינוויט' ובעלת הנעה אחורית בלבד ומקבלת תג מחיר של 193,000 ₪ כולל מע"מ. הגרסה הבכירה, הלוא היא ה'דאקאר' שלנו מקבלת תג מחיר של 242,900 ₪ כולל מע"מ. הטריטון הוא הבשורה החדשה של מיצובישי לשלושת הסגמנטים, אמנם יש ליצרנית דגם ייעודי לכל סגמנט אבל, הטריטון מסוגל לספק את שלושתם: סוס עבודה חזק ביותר- סגמנט הטנדרים, יכולות עבירות מרשימות בהחלט- סגמנט השטח ואבזור פנים ומרחב נסיעה נוח למדיי עם רמת פאר סטנדרטית שגבוהה מהרבה קרוסאוברים אחרים- סגמנט המשפחתיות/ קרוסאוברים. כמו שאמרנו, קולנו נאלם וליבנו נרגש, בא לשכונה טריטון חדש. 
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
"השקט שלפני הסערה" – אופנועי ZERO בישראל 2017
האופנוע פועל ומוכן להטיס אותי, אני רוצה להקשיב לציפורים, לתנועה ולשכן שצועק על כלב נובח. לשקט שלפני הסערה. אופנועי הזירו החדשים מגיעים לישראל, וכתבנו כאן כדי להסביר לכם הכל.
קרא את הכתבה

יונדאי מציגה: העתיד כבר כאן
נעים להכיר, יונדאי איוניק, הרכב המשפחתי וההיברידי החדש של יונדאי שאמור להיות הצעד הבא בעולם הרכב, נחת בישראל.
קרא את הכתבה

סיטרואן C3 החדשה
ה- C3 החדשה הוצגה לאחרונה בבית סיטרואן כרכב מוביל בקטגוריה אליה הוא משתייך. בגרסתה החדשה זכתה ה- C3 לעיצוב עדכני, צעיר ומודרני השואב אלמנטים מדגם הקקטוס המוצלח ולכן היינו חייבים לבדוק על מה כל המהומה.
קרא את הכתבה

 
הוספת תגובה
מלא פרטים וקבל הצעות
טופס מורחב
טופס מקוצר
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
דגם א'
דגם ב'
הרשמו לניוזלטר שלנו
קבלו דיוור בנושא רכבים כתבות חדשות, מבצעים ומבחני דרך בחינם
הרשמה לניוזלטר    הרשמה לניוזלטר    הרשמה לניוזלטר
חיפוש רכב חדש
הצטרפו לפייסבוק שלנו
מתלבטים? צריכים עזרה?
ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
03-3727760
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
הגדרות נגישות