אבארט', חטיבת רכב בפני עצמה, שנמצאת תחת קונצרן פיאט- קרייזלר, מתכננת לעצמה את שנת 2016, כשנה שתגדיל את הכנסותיה ותחזק את המותג בעולם הרכב. על הפרק, הגדלת ההכנסה בכ- 50% והגדלת היצע הרכבים העולם על ידיי הוספת דגמים חדשים. נכון להיום, העקרב היחיד הנמכר תחת שורותיה של אבארט' היא האבארט' 500, בחברה מתכננים לצמוח בעוד 10,000 מסירות מידיי שנה.
לחיי הנוסטלגיה. אבארט' קלאסיק
אמנם לא נמסרו פרטים ספציפיים אודות דגמים חדשים שמתוכננים להכנס תחת אבארט' האיטלקית, אבל, פאולו גליארדו, מנכ"ל החברה, מוסר טיזר מעניין ומפתה שאומר כי ה- 500 לא תישאר בודדה על הכבישים. בהמשך לכך, פבריזיו סימוני, ראש מחלקת השיווק של המותג האיטלקי, אומר כי הדגם הבא שיקבל עקרב מקרב ההיצע של פיאט הוא אפיאט 500X- רכב הפנאי החדש של
פיאט. חוץ מזה, כבר נזרקה מילה לאוויר העולם האומרת כי גם הפיאט 124 ספיידר החדשה, שנחשפה לפני מספר ימים, תקבל גרסת עקרב. בקיצור- יש למה לחכות.
לפי גליארדו, אבארט' רוצה להמשיך ולגדול בשוק הרכב ולהתייצב ברף מסוים. על פיו, אבארט' הכניסה לפיאט- קרייזלר הרבה מאוד כסף אודות מיצבן כמותג פרמיום. גליארדו מוסיף כי "יש כאן הזדמנויות עסקיות גדולות", הוא מסביר כי פיאט 500 רגילה נאמדת במחירה על 13,600 יורו ואילו האבארט' 500 עומדת על 18,000 יורו, כך שאסור לדלג על פער המחירים הזה.
אבארט' 500 החדשה
אבארט' נאלצה לוותר על דגם יסוד שהיה לה בעיקבות ירידה חדה במכירות. מדובר בדגם האבארט פונטו, שככל הנראה תתפוס את מקומו ה 124 שמתוכננת לבוא עלינו לטובה. אפשר לומר כי עתידה של אבארט' דיי נשען על יכולותיה של ה- 124, שכן, כלי התקשורת באיטליה שבפיאט מעוניינים לשחזר גרסה של ה 124 שתתאים לא רק לכבישים, אלא גם לעולם מרוצי הראלי. למען רענון הזיכרון, אבארט' השתתפה במרוצי הראלי בשנות ה 70 וה- 80, כאשר הדגם שעשה זאת הוא האבארט' 131.