הונדה חושפת את גרסת הקופה להונדה סיוויק החדשה. הסיוויק קופה היא אחת המכוניות המעניינות והמסקרנות ביותר שיש ליצרנית להציע, במיוחד בקרב הצעירים. למרות זאת, הגרסאות האחרונות של הסיוויק קופה הוצעו רק לשווקים בחו"ל ובעיקר לשוק האמריקאי. הונדה עושה מאמצים רבים על מנת להישאר בכותרות, גם בכל הנוגע לעיצוב הרכב וכמובן, כל הנוגע ליחידת ההנעה של הדגם.
הונדה חושפת את גרסת הקופה להונדה סיווק החדש
לא נמסרו פרטים אודות הדגם החדש של ההונדה סיוויק קופה החדשה, אך ניתן לספר בינתיים כי היא תגיע כסטנדרט עם פנסי חזית מתכווננים עצמאים בטכנולוגית DRL שתספק תאורה בכל שעות היום. בנוסף, הונדה תציע בדגם, כאופציה, מערכת תאורת LED וחיישני גשם.
תא הנוסעים של הסיוויק קופה החדשה מסמל את קפיצת המדרגה שהונדה עשתה בכל הקשור להנדסת האנוש ונוחות הנסיעה. הונדה שמו דגש בעיקר על איכות חומרים בתא הנוסעים, איכות הרכבה וגם, רשימה לא קצרה של פיצ'רים שמאפיינים רכבי יוקרה. שלל מערכות הרכב נשלטות בעזרת מסך מגע גדול שנמצא במרכז הקונסולה, בקרת אקלים אוטומטית ובגרסאות המפוארות של הדגם, מוצעים גם מושבים מחוממים. לוח המחוונים בהונדה דיגיטאלי ומערכת המולטימדיה יכולה להתחבר לאנדרואיד ולאפל.
מנוע טורבו בנפח 1.5 ליטר עם 174 כוחות סוס ו 22.0 קג"מ
בנוסף, הונדה מוסרת, כי למרות שמדובר ברכב עם מרכב קופה, המכונית יכולה להכיל ארבעה נוסעים מבוגרים הנוחות מקסימאלית.
לנוגע ליחידות ההנעה של הסיוויק קופה החדשה: בשלב הראשון הונדה מתכוונת להציע את הדגם עם צמד מנועים, כאשר הראשון הוא בנפח 2.0 ליטר המספק 158 כוחות סוס ו 18.6 קג"מ והשני, הוא גולת הכותרת של הונדה- מנוע טורבו בנפח 1.5 ליטר עם 174 כוחות סוס ו 22.0 קג"מ. היצרנית מבטיחה כי תשקול לייצר גם גרסת טייפ R לדגם במידה ובאמת יהיה הצורך בכך.