היצרנית האמריקאית, פורד, חושפת בתערוכת לוס אנג'לס את הדגם החדש של הפורד קוגה, כאשר בשוק המקומי הוא ייקרא 'אסקייפ'. מתיחת הפנים הראשונה של הקוגה התרחשה בשנת החשיפה 2012 וכעת הדגם עובר שינוי עיצובי נוסף, כאשר השינוי מתמקד בהנדסת האנוש בסביבת הנהג. כמובן שהוא כולל גם עידכון לעיצוב החיצוני, עדכון למערכת המולטימדיה וגם עדכון ליחידת ההנעה שלך הדגם.
פורד קוגה 2016 החדש
עיצוב חדש לקוגה
העיצוב החדש של הקוגה, מיישר קו עם קו העיצוב החדש של פורד שמאופיין בכל הדגמים החדשים של היצרנית. העיצוב החדש מכיל גריל בולט במיוחד, שמקנה לדגם נוכחות רה יותר, אם כי ה"שדרוג"הזה מזכיר מעט את הדגמים הנוכחיים של האקספלורר ושל ה אדג'. לצד הגריל החדש, נוספו שינויים בעיצוב יחידות התאורה מלפנים ומאחור, עיצוב חדש לפגושים ועיצוב שונה גם לחישוקי הסגסוגת.
עיצוב פנים
במבט ראשון לא נראה שום הבדל \בין הדגם הנוכחי של הקוגה לבין זה הנכנס. כשמעמיקים בפרטים מגלים שנעשו שיפורים המטיבים עם נוחיות הנהג ותפעול המערכות. פורד התקינה גלגל הגה חדש שזהה לזה הקיים בפורד פוקוס החדשה, מערכת בקרת אקלים חדשה ובמרכז הקונסולה מותקנת מערכת מולטימידה SYNC3 מהירה יותר. בנוסף, הקונסולה הנמצאת בין זוג הכיסאות הקדמיים שודרגה ועודכנה גם היא. נוסף בלם יד חשמלי מוקטן לטובת מוט הילוכים מרשים יותר, מחזיקי כוסות מחודשים וגם, מקומות אחסון נוספים שהיו חסרים בדגם היוצא.
מיישר קו עם קו העיצוב החדש של פורד
יחידת הנעה מחודשת
הקוגה החדש זוכה ליחידת הנעה חדשה בעלת מנוע טורבו בנפח 2.0 ליטרים המספק 245 כוחות סוס, בדומה לדגם החדש של הפורד אדג'. למרות נתוני המנוע החדש- ישן של פורד, הדגם החדש של הקוגה זכה למנוע חדש לגמרי עם גוף אלומיניות וראש מנוע חדש עם יחס דחיסה גבוה יותר. בנוסף, אל המנוע הזה מצורפים המנועים המוכרים יותר של הדגם: 1.5 ליטר עם 182 כוחות סוס שבינתיים לא מוצע בדגמים האירופאיים. כל המנועים משודכים לתיבת שישה הילוכים אוטומטית ולמערכת עצור/סע כסטנדרט.
שיפורים המטיבים עם נוחיות הנהג ותפעול המערכות