ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש

מבחן דרכים: הונדה CR-V

הונדה CR-V, הדגם של היצרנית היפנית הונדה, בסגמנט המוביל ביותר בשור הכרב בארץ. יצאנו לחוש אותו קצת בכבישי הארץ. הופתענו. לטובה ולרעה.

אמיר שפר, מנהל תוכן Auto1 |16/11/2015 |12:49 צפיות: 1764
seperator
יום חמישי הגיע. עבדכם הנאמן נפגש לראשונה עם הקרוסאובר בעל ההנעה הכפולה החדש של הונדה, הלוא הוא ההונדה CR-V. חיצונית, ההונדה נראית לא רע בכלל, אמנם מזכירה במעט רכב מיניוואן כזה או אחר של יצרנים אחרים, אך עם זאת, זה לא דבר שלילי. אם הרכב מאסיבי וגדול בצורתו החיצונית, כך האו מרווח בחלל הפנים שלו. ואכן כך היה. לקחנו את ה CR-V לסיבוב בכביש הבקעה.
הצליחה לחדור היטב לסגמנט 'רכבי השטח הקלים'
הצליחה לחדור היטב לסגמנט 'רכבי השטח הקלים'
אלגאנס מול אקסקיוטיב
הדגם שקיבלנו למבחן היה דגם 'אלגאנס' שהוא מעין דגם אמצע בין הפשוט למפואר ביותר. מבחינה חיצונית, בינו לבין הדגם המפואר 'אקסקיוטיב', אין הרבה הבדל. מלבד שבדגם המפואר יותר יש מערכת תאורת קסנון, מסילות גג, חלונות כהים, חישוקי "18 ועוד כמה פיצ'רים בודדים שבדגם 'אלגאנס' אין. מבחינת חלל הפנים, הדגם המפואר מכיל מושבי עור והדגם הפשוט יותר- מושבי בד. מבחינת מרווח רגליים, התנהגות מתלים והתנהגות הרכב- זה אותו רכב. האמת, כאן נכנסת האכזבה שלי מהונדה. הונדה תמיד נחשבה ליצרנית יפנית נחשבת, שתמיד מביאה טוויסט קטן משאר הדגמים של היצרניות. אם לא באופן ספורטיבי אז באופן מפנק. כשנכנסתי להונדה ציפיתי להיות המום וזה לא בא לי. מעבר למשחק צבעים יפה בלוח השעונים של הרכב, לא התרגשתי במיוחד. 
יועצי הרכב של פורטל אוטו 1 מחכים לך
מלאו את הפרטים ואחד מנציגנו יחזור אליכם
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
נוחות נסיעה והחיבור עם הרכב
הונדה CR-V היא שילוב מושלם לאנשים שמחפשים רכב משפחתי מרווח, עם תא אחסון גדול והנעה משולבת, לבין אנשים מחפשים רכב גבוה למשפחה שיהיה אפשר להכנס קצת לשבילי כורכר וללכלך את המרכב הדיי מרשים של הרכב. אמנם לרכב אין נעילות או הילוכי כוח אבל יש לו בהחלט בקרת משיכה שיכולה להועיל כשצריך. זה לא אומר שהרכב הזה ייעודי למשלט 21 בהרי ירושלים, אך הוא בהחלט יכול לספק את הסחורה לאוהבי היערות. קשיחות המתלים נוחה מאוד לנסיעה באספלט וגם בשטח. המתלים קשים ולכן הרכב לא קופצני מידי במהמורות. מעבר לכך, התחושה של הנהיגה ברכב הזה היא מאסיבית- אני מאוד אוהב את זה. כשנוהגים ברכב יש הרגשה שנוהגים ברכב גדול ומאסיבי למרות שלא מדובר בדגם יותא דופן. סך הכל מידותיו הם דיי סטנדרטיים בסגמנט: אורך 460.5 ס"מ, רוחב 182 ס"מ, גובה 168.5 ס"מ ובסיס גלגלים של 263 ס"מ. בתיבת ההעברה של הונדה ישנם שני מצבים לנסיעה, D ו- S. למען האמת, שיטה חכמה לחיסכון בדלק. אני אסביר: D (Drive) היא נסיעה חסכונית כביכול, שגורמת לרכב "לעקב" את הזינוק שלו מרמזורים או את ההאצה שלו בזמן עקיפה. לעומת זאת, S הוא הילוך קצת יותר דינאמי שגורם לרכב להגיב לרצונות הנהג, ללא שום קשר לצריכת דלק או פליטת מזהמים. הנסיעה ברכב נוחה מאוד. למרות שהדגם הספציפי לא מפנק בצורה חוצה גובלות, יש בוא את כל הנוחות שדרושה לנהג כזה או אחר. רכב גבוה, מאסיבי, תאורה אוטומטית, מגבים אוטומטיים, ומערכת מולטימדיה שמאפשרת סנכרון עם הסלולארי.
שילוב מושלם בין רכב משפחתי לבין רכב שטח קל
שילוב מושלם בין רכב משפחתי לבין רכב שטח קל
מפרט טכני ונתונים
כל הגרסאות של ההונדה CR-V מגיעות עם אותה יחידת הנעה i-Vtec בנפח 2.0 ליטר העומד בתקן יורו 6. מלבד הדגם הפשוט ביותר שמחוברת לתיבת שישה הילוכים ידנית, שני הדגמים האחרים משודכים לתיבת חמישה הילוכים אוטומטית עם אפשרות להעברת הילוכים עצמאים בעזרת מנופי העברה מאחורי גלגל ההגה. ההספק של המנוע עומד על 155 כוחות סוס הבאים במלואם ב 6,500 סל"ד ומומנט מרבי של 19.57 ב- 4,300 סל"ד. הדגם הידני והפשוט של ה CR-V יזנק ממצב עמידה ל- 100 קמ"ש ב 10 שניות ויגיע למהירות מרבית של 190 קמ"ש. הדגם האוטומטי יעשה את אותו הזינוק ב 12.3 שניות ויגיע ל 182 קמ"ש מרביים. נתוני צריכת הדלק הממוצעת של הדגמים השונים היא 13.8 ק"מ לליטר בדגם הידני, 13.3 בדגם הנבחן ו 12.9 בדגם המפואר- לפי נתוני יצרן. בפועל, הדגם שלקחנו למבחן הצליח להשיג נתוני צריכה משולבים של בין 10 ל 12 ק"מ לליטר דלק 95 אוקטן.
חידת הנעה i-Vtec בנפח 2.0 ליטר עם 155 כוחות סוס
חידת הנעה i-Vtec בנפח 2.0 ליטר עם 155 כוחות סוס
הסיכום שלנו 
אפשר לומר שהונדה הצליחה לחדור היטב לסגמנט 'רכבי השטח הקלים', נקרא לזה. אמנם לטעמי המחיר הנדרש בתמורה לרכב הוא גבוה מעט מהמצופה- 212,900 ₪. הפרט הקטן הזה מצד אחד מביא את הרכב הזה להיות מעט יקר בסגמנט אך אוהבי המותג היפני לא יירתעו מהמחיר הזה. בסופו של יום, הונדה נשארת הונדה- רכב מהקלאסה הגבוהה יותר של היצרניות היפניות וכנראה שהמחיר מדבר בעד עצמו. בכל מקרה, היינו רוכשים אחד כזה בעזרת אפשרות מימון כזו או אחרת.
משחק צבעים יפה בלוח השעונים של הרכב
משחק צבעים יפה בלוח השעונים של הרכב
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
"השקט שלפני הסערה" – אופנועי ZERO בישראל 2017
האופנוע פועל ומוכן להטיס אותי, אני רוצה להקשיב לציפורים, לתנועה ולשכן שצועק על כלב נובח. לשקט שלפני הסערה. אופנועי הזירו החדשים מגיעים לישראל, וכתבנו כאן כדי להסביר לכם הכל.
קרא את הכתבה

יונדאי מציגה: העתיד כבר כאן
נעים להכיר, יונדאי איוניק, הרכב המשפחתי וההיברידי החדש של יונדאי שאמור להיות הצעד הבא בעולם הרכב, נחת בישראל.
קרא את הכתבה

סיטרואן C3 החדשה
ה- C3 החדשה הוצגה לאחרונה בבית סיטרואן כרכב מוביל בקטגוריה אליה הוא משתייך. בגרסתה החדשה זכתה ה- C3 לעיצוב עדכני, צעיר ומודרני השואב אלמנטים מדגם הקקטוס המוצלח ולכן היינו חייבים לבדוק על מה כל המהומה.
קרא את הכתבה

 
הוספת תגובה
מלא פרטים וקבל הצעות
טופס מורחב
טופס מקוצר
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
מחיר משוערהחל מ 169,900

שנות אחריות 3 שנים

מבחני ריסוק 4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק

צריכת דלק 13.8 קילומטר לליטר
הרשמו לניוזלטר שלנו
קבלו דיוור בנושא רכבים כתבות חדשות, מבצעים ומבחני דרך בחינם
הרשמה לניוזלטר    הרשמה לניוזלטר    הרשמה לניוזלטר
הצטרפו לפייסבוק שלנו
דגם א'
דגם ב'
מתלבטים? צריכים עזרה?
ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
03-3727760
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
 
הגדרות נגישות