ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש

מבחן דרכים: אאוטלנדר 2015

האאוטלנדר החדש, רכב הפנאי של מיצובישי, זוכה לעיצוב מרענן (מתיחת פנים) הכולל גם עדכון בכל הקשור לאיכות הנסיעה וכמובן פאר הרכב. לקחנו אותו לסיבוב קצר בעיר והאמת, התאהבנו.

אמיר שפר, מנהל תוכן Auto1 |08/11/2015 |12:52 צפיות: 2888
seperator
יש לי אהדה מיוחדת לדגמים השונים של מיצובישי. אבל בכל זאת אנסה להיות אובייקטיבי כמה שיותר לגבי הרכב הזה. למען האמת, אף פעם לא התחברתי לעניין הזה של לקחת רכבים גבוהים בצורה של רכבי שטח, להוריד להם את ההנעה הכפולה עם הילוכי הכוח ונעילות הדיפרנציאל ולהפוך אותך למעין בני כלאיים של "יעני" ג'יפ עירוני. אבל, אחרי שהשתובבנו קצת עם הדגם החדש של המיצובישי אאוטלנדר החדש, הבנתי בדיוק מה המטרה שלהם.
מיצובישי אאוטלנדר החדש
מיצובישי אאוטלנדר החדש
דייט ראשון עם האאוטלנדר
זה היה ביום חמישי בשעות הערב. יצאתי מהמשרד לכיוון הסוכנות של מיצובשי ברחוב המסגר והתחלתי להרהר לעצמי האם באמת הרכב הזה יוכל לספק לי סיבה לתופעה המוזרה הזו שנקראת קרוסאוברים. לאחר הליכה של כ- 10 דקות הגעתי לסוכנות וראיתי את 'גן החיות' הזה של מיצובישי. אני אומר גן חיות, מהסיבה שהסוכנות הייתה מלאה המכוניות עם חזיתות מפלצתיות שפשוט נראות טוב. ירדנו לחניון של מיצובישי, אני ואחד הסוכנים, ובקומה מינוס 4, בפינת החניון, היא עמדה שם. לבושה בשמלה בצבע אדום- שני מטאלי. כאן התאהבתי.
יועצי הרכב של פורטל אוטו 1 מחכים לך
מלאו את הפרטים ואחד מנציגנו יחזור אליכם
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
דגם האאוטלנדר שקיבלנו לטובת המבחן היה הדגם המפואר ביותר של תצורת ההנעה בשני גלגלים, אאוטלנדר 'פרמיום'. גימור הכרום שהונח על הפגוש הקדמי של האאוטלנדר השתלב באופן מושלם עם הצבע המהפנט של הרכב. שורת פנסי לד בגוון כחלחל קיבל את פניי וכך גם אני "נדלקתי עליה". הדוגמנית החדשה של מיצובישי נחה לה על חישוקי סגסוגת בגודל "18 בגימור שחרחר. פשוט שלמות. בחלל הפנים, המושבים, שבעה במספר, היו מעור בצבע בז'. עם דשבורד בצבע שחור שמסודר באופן דיי נוח לנהג. את כל המערכות שהאאוטלנדר מעניק לבעליו אפשר למצוא כאן, לכן אין טעם להרחיב על העניין, מלבד לומר שכל מערכת שמכוילת במולטימדיה של המיצובישי, נוחה לשימוש ויעילה מאוד. 
לבושה בשמלה בצבע אדום- שני מטאלי. כאן התאהבתי
לבושה בשמלה בצבע אדום- שני מטאלי. כאן התאהבתי
אם אשכחך ירושלים (ומיצובישי)
נכנסתי לרכב, קיבלתי סקירה קצרה על המערכות שלו ויצאתי לדרך. ירושלים- אני מגיע. כמו כל רכב שצריך לבחון, אין דרך טובה יותר לבדוק את התגובות שלו לפעולותיי, כמו העליות לירושלים. עברנו את איילון, לחצנו גז ובאופן, קלאסי שטנו קדימה לכיוון בירת ישראל. הנסיעה נוחה מאוד, מרווחת ומענגת. מרגישים בשיפור של מיצובישי בכל הקשור להנדסת האנוש ובידוד הרעשים. נסיעה חלקה מאוד, השליטה על כל מערכות הרכב נעשית באמצעות גלגל ההגה. תגובת הרכב בסיבובים מעט מסורבלת כצפוי מרכב כבד עם הנעה קדמית בלבד. לטעמי, היושבים במושבים הקדמיים נהנים מהאבזור הרב שהרכב מעניק, אך אלה שיושבים מאחור יכולים לחוש תחושת "סקיפרים"- רכות יתר במתלי הרכב, מה שגורם לרכב להיות מעט קופצני בכל מהמורה בכביש. מעבר לכך, הרכב גם בחלקו האחורי, מרווח מאוד, גם לאנשים שבגובהם נושקים לשני המטרים, כמוני. כמובן שלרכב יש בקרת אקלים מפוצלת וכל מה שצריך כדי שלא נתעייף בנסיעות ארוכות ומערכת שמע שלא מביישת אף אולפן הקלטות בכוללת מסך מולטימדיה Connected Car עם וויז, פנגו וכל מה שאפשר לבקש ושישה רמקולים להשלמת החוויה.
אאוטלנדר 'פרמיום'
אאוטלנדר 'פרמיום'
מנוע וביצועים
יחידת ההנעה של האאוטלנדר החדש, מעט חלשה לטעמי ביחס למשקל הרכב. כשרוצים לעקוף משאית באחד העליות, לוקח זמן לרכב להגיע למהירות הדרושה לשם השלמת העקיפה. זה לא שהרכב לא נוסע מהר כשצריך, פשוט לוקח לו קצת זמן להגיע לזה. בכל אופן מדובר ביחידת הנעה בנפח 2.0 ליטרים, המספקים 150 כוחות סוס ב- 6,000 סל"ד. המנוע הזה משודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה CVT, מה שגורם לרכב לזנק מ-0 ל- 100 ב 11.5 שניות ולמהירות מרבית של 192 קמ"ש. תצרוכת הדלק המשולבת של הרכב עומדת על 6.2 ליטר ל- 100 ק"מ, שהם פחות או יותר 16 קילומוטר לליטר בנזין (לפי נתוני היצרן). בפועל הרכב נע סביב ה 12- 13 ק"מ לליטר. 
תונה4
סיכום הממצאים
הדגם שאיתו עשינו את מבחן הדרכים עולה 178,500 ₪ כולל מע"מ. אם אתם מחפשים רכב גבוה ומפנק (מאוד) בעלות החזקה זולה, כשאר הרכבים הפנים, זה הרכב בשבילכם. אמנם הוא לא מצויד במערכת הנעה כפולה והילוכי כוח אבל הוא בהחלט מספק את הגובה, המרווח והבטיחות שרחבים כאלה צריכים לספק. הרי בשביל זה 'המציאו' את הסגמנט הזה, לא? 
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
"השקט שלפני הסערה" – אופנועי ZERO בישראל 2017
האופנוע פועל ומוכן להטיס אותי, אני רוצה להקשיב לציפורים, לתנועה ולשכן שצועק על כלב נובח. לשקט שלפני הסערה. אופנועי הזירו החדשים מגיעים לישראל, וכתבנו כאן כדי להסביר לכם הכל.
קרא את הכתבה

יונדאי מציגה: העתיד כבר כאן
נעים להכיר, יונדאי איוניק, הרכב המשפחתי וההיברידי החדש של יונדאי שאמור להיות הצעד הבא בעולם הרכב, נחת בישראל.
קרא את הכתבה

סיטרואן C3 החדשה
ה- C3 החדשה הוצגה לאחרונה בבית סיטרואן כרכב מוביל בקטגוריה אליה הוא משתייך. בגרסתה החדשה זכתה ה- C3 לעיצוב עדכני, צעיר ומודרני השואב אלמנטים מדגם הקקטוס המוצלח ולכן היינו חייבים לבדוק על מה כל המהומה.
קרא את הכתבה

 

הוספת תגובה
מלא פרטים וקבל הצעות
טופס מורחב
טופס מקוצר
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
דגם א'
דגם ב'
מחיר משוערהחל מ 129,900

שנות אחריות 3 שנים

מבחני ריסוק 5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק

צריכת דלק 14.7 קילומטר לליטר
חיפוש רכב חדש
הצטרפו לפייסבוק שלנו
הרשמו לניוזלטר שלנו
קבלו דיוור בנושא רכבים כתבות חדשות, מבצעים ומבחני דרך בחינם
הרשמה לניוזלטר    הרשמה לניוזלטר    הרשמה לניוזלטר
הגדרות נגישות