היצרנית הקוראנית יונדאי, הכריזה אתמול (ד) על השקתו של מותג הפרמיום ג'נסיס. המותג הזה הופרד באופן מלא מיצרנית האם וכעת הוא יתפקד בעצמו על תכנון, ייצור ושיווק של רכבי יוקרה שיגרמו ליצרניות הפרמיום, כמו מרצדס, ב.מ.וו, אודי, וולוו וכדומה, לחשוב טוב על הצעד הבא שלהם בכדי שיישארו בראש טבלאות המכירות של רכבי היוקרה.
יונדאי ג'נסיס החדשה. מתחרה חדשה מול מרצדס
שישה דגמים בארבע שנים
בהמשך להשקה של היצרנית החדשה, ג'נסיס משחררת לאוויר העולם הבטחה שאומרת כי עד לשנת 2020 היא תשיק ותשווק שישה דגמי פרמיום תחת המותג ג'נסיס. על פי התכנונים וההשערות שלנו, הרכבים שג'נסיס מתכוונת לשווק יהיו זהים בבסיסם לקונספט ויז'ן G שנחשפה במהלך חודש אוגוסט האחרון. יונדאי מציינת כי הדגמים שיניפו את המותג החדש, יגלמו ארבעה עקרונות שעל פיהם יתבסס המותג: חדשנות, ביצועים, עיצוב ספורט-אלגנטי ושקט בכל הקשור לאחזקת המכונית.
יש לה עוד הרבה עבודה
יונדאי מודעת לעניין שיהיה לה קשה מאוד להתחרות מול המתחרות הגרמניות שלה בסגמנט, אך עדיין ברור להן על איזה טקטיקה עליה ללכת- המחיר. כאן נכנס למעשה היתרון של היצרנית הזו. היצע הדגמים של הג'נסיס יימצא במחירים שפויים ביחס למתחרות, מה גם שחווית הלקוח לאורך תקופת הבעלות על הרכב, נתונה למשחק שישחק בעדה. הדגמים שיהיו תחת המותג ג'נסיס ישאו על חרטומם את האות "G" המעוטרת בכנפיים, כאשר כל דגם יישר איתו מספר המציג את השיוך שלו בסגמנט.
תמנה3
שחקן חיזוק
יונדאי מינתה את לוק דונקרוולק להיות האחראי על העיצוב של הדגמים של ג'נסיס. לוק עבוד בצמוד לפיטר שראייר- מעצב העל של יודאי- קיה, שכבר הוכיח את עוצמתו בתחום העיצוב. למען הסר ספר ולמי שלא מכיר, מר דונקרוולק, היה אחרי עלך כמה מעיצובי הרכבים היוקרתיים בידע עולם הרכב, בניהם מספר דגמים של היצרניות אודי, סיאט, סקודה ולא אחר- למבורגיני.
כספתח, ג'נסיס תשווק את דגמיה תחילה בארצות הברית, בסין ובעוד מספר מדינות עמידות במזרח התיכון. כמובן שבהמשך, ג'נסיס מתכננת להגיע גם לשוק האירופאי.