לאחר שהונדה חשפה את יצירת האומנות החדשה שלה, ההונדה NSX, היא סופסוף משחררת לאוויר העולם את המפרט הטכני של מכונת המהירויות הזו. הגיע הזמן לברך את ההונדה החדשה בדורה השני, שהחלה את דרכה על הגלובוס (פרט לישראל ולעוד כמה מדינות) לפני כ 25 שנים.
הונדה NSX היברידית חדשה
SH-AWD היברידית
היצרנית הונדה ציידה את הדגם החדש של ה NSX המערכת הנעה היברידית SH-AWD מתוחכמת שמשלבת בין מנוע בנזין V6 עוצמתי טווין-טורבו בנפח 3.5 ליטר המותקן בחלקה האחורי של המכונית, לבין שלושה מנועים היברידים. מערכת ההנעה המתוחכמת הזו מאפשר להונדה להיות חדה ומהירה יותר ולנהג לנהוג אותה בצורה דינאמית יותר וכן תגובת הרכב לפעולות הנהג מתבצעות בצורה מידית. בזכות המנועים הקדמיים, משתפרת היכולת של המכונית לצאת מסיבובים בצורה מהירה יותר.
קצת נתונים על תחנת הכוח היפנית
מנוע הבנזין של ההונדה הזו מייצר הספק מרבי של 500 כוחות סוס בין 6,500 ל- 7,500 סל"ד ומומנט מרבי של 56.0 קג"מ בין 2,000 ל- 6,000 סל"ד. המנוע העוצמתי הזה מוצמד לתיבת 9 הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים, כאש בין המנוע לבין תיבת ההילוכים מותקן מנוע חשמלי המספק עוד 47 כוחות סוס ב 3,000 סל"ד ומונט מרבי של 14.9 קג"מ בין 500 ל- 2,000 סל"ד. לא רע למנוע חשמלי קטן. בצמוד לזוג הגלגלים הקדמיים מותקנים שני מנועים חשמליים המזרימים עוד קצת עוצמה לגלגלים.
הונדה NSX- ביצועים
כמו שאמרנו מקודם, ההספק הכולל של הדגם החדש של ההונדה NSX עומד על 573 כוחות סוס. העוצמה המשולבת בנזין- חשמל מוזרמת לכל ארבעת הגלגלים, בחלוקה של מנוע בנזין- לאחור וצמד מנועים חשמליים- מלפנים. בזכות השילוב של המנועים האלה, ההונדה מסוגלת לזנק ממצב עמידה למהירות של 100 קמ"ש ב3.5 שניות לכל היותר. אמנם הונדה לא מסרה את הפרט המדויק הזה אך זו הסבירות. המהירות המרבית שה NSX מסוגלת להגיע אליה היא 308 קמ"ש.