יצרנית רכבי הפרימיום היפנית, לקסוס, חשפה בתערוכת טוקיו את אחד מרכבי הקונספט היפים והמרשימים שידענו. הקונספט החדש של לקסוס נכנס תחת השם LF-FC וככל הנראה יהווה טיזר לדגם הבא של הלקסוס LS. דגם הקונספט החדש של לקסוס, נותן לנו אפשרות לראות את הכיוון העיצובי והטכנולוגי אליו לקסוס הולכת, בנוגע לספינת הדגל של החברה.
רכב הקונספט החדש של לקסוס
אלגנטיות ואגרסיביות
כך מתארים בלקסוס את העיצוב החדש של הלקסוס קונספט. למען האמת ואולי בגלל שהחברה שייכת לטויוטה, הקונספט החדש דיי מזכיר בחלקו האחורי את הטויוטה מיראי שהבאנו לכם לפני מספר ימים. נשיא לקסוס- טוקואו פוקויצ'י, אומר כי לקסוס רוצה להפתיע ולעורר רגש אצל הקהל עם עיצוב ייחודי המצביע על עתידה של לקסוס. עבור החברה, הדגם החדש של לקסוס הוא לא עוד סתם מכונית, אלא תפקידה לעלות על כל דימיון. הדגם הזה של לקסוס מבטא יוקרה מתקדמת ואת חזון הטכנולוגיה לעתיד הקרוב. לדבריי פוקויצ'י.
בעתיד הלא רחוק
תא הנוסעים של הדגם עושה שימוש בטכנולוגיות מתקדמות אשר מבוססות על מחוות ידיים ללא הצורך במגע ישיר. המערכות כוללות טכנולוגיית הולוגרמה שדרכה ניתן לשלוט על מערכת השמע והמיזוג ברכב. הדגם מבוסס על מנוע חשמלי המוזן במימן ומניע את צמד הגלגלים האחוריים של הדגם. בנוסף, זוג מנועים חשמליים מותקנים בתוך הגלגלים הקדמיים ואחראיים להנעתם. לקסוס מוסרת כי היכולת לשלוט באופן מלא על המומנט בין הגלגלים הקדמיים והאחוריים ובין צמד הגלגלים הקדמיים, תאפשר יציבות ודינאמיות יוצאות דופן.
אולי תופיע בכבישים בעתיד הלא רחוק
הכי בטוח עם לקסוס
הקונספט מצויד במערכות שליטה אוטונומיות, הכוללות את היכולות להכיר את סביבת התנועה וכן ניבוי וכושר שיפוט.
לקסוס תמיד ידעה להביא קדימונים, בצורת קונספט, המנבאים את הדגמים הבאים שיעלו על פס הייצור, כך שאפשר לפרש זאת לשני כיוונים: הראשון, אומר שלנו יש בהחלט למה לצפות. השני אומר, שהיצרניות המתחרות חייבות לשבת על שולחן התכנונים ולעשות עליו "שעות נוספות", אחרת- הן יישארו מאחור.
לקסוס מימנית. מזכירה קצת את המיראי