ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש

טויוטה היילקס החדש

סוס העבודה החדש של טויוטה כבר החל את תהליך ה'עיור' שלו כבר בדורות האחרונים של ההיילקס. יכול להיות שהטויוטה היילקס החדש מכוון יותר לכביש ולנוחות ופחות לעבודה ולמלאכה?

אמיר שפר, מנהל תוכן Auto1 |20/10/2015 |13:51 צפיות: 1766
seperator
טויוטה היילקס החדש, כבר בתחילת השקתו הוחלט כי הוא יסב עצמו מחיית עבודה בלתי פוסקת שכל תכליותיה הן עבודה, כושר העמסה וקצת פנאי בוצי, לרכב עבודה "מרוסן" יותר שיכול גם לתפקד כרכב קרוסאובר משפחתי. כמו ה"אישיות" החדשה של הטויוטה היילקס, כך גם העיצוב החדש שלו. ההיילקס החדש זוכה לחרטום חדש עם גריל בולט המעוטר בפסי כרום, כאשר הפנסים הנמצאים בצידי הגריל מעוצבים בעיצוב "משוך לאחור" כיאה לרכבי קרוסאוברים דינאמיים.  אין הרבה מה להוסיף על החלק האחורי של ההיילקס שהרי מדובר בטנדר בסך הכל, כך שמלבד ארגז מעוצב, אין הרבה מה להוסיף.
טויוטה היילקס החדש
טויוטה היילקס החדש
למרות ההתחלה ה"חלבית" יחסית שפתחנו איתה את הכתבה, זה לא אומר שלהיילקס אין יכולות. כזכור, טויוטה היילקס הוא אחד הרכבים המבוקשים ביותר בשוק רכבי העבודה. מעבר לכך, הוא מבוקש מאוד גם בשל יכולות השטח שלו. למרות היופי והעירוניות שההילקס החדש משדר, אפשר תמיד להתקין לו את הפגוש המתכתי המשולב בכננת, להחליף את הצמיגים לצמיגי 70/30 וההיילקס יחזור להיות מפלצתי כמו שאנחנו רגילים לראות אותו.
יועצי הרכב של פורטל אוטו 1 מחכים לך
מלאו את הפרטים ואחד מנציגנו יחזור אליכם
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
עם כל השינויים שההיילקס מציג, כך גם התנהגות הכביש שהוא מביא. הוא הרבה יותר מדויק ועקבי, ביחס לקודמו, בכל הקשור להתנהגות הכביש. גם יכולות השטח שלו עדיין נשארו בגר "טובים" אמנם פחות מהדורות הקודמים, בשל כיול מתלים מחודש, מה שפגע לו מעט ביכולות השטח אך בא לקראתו בביצועים בכביש. בנוסף לכך, זוויות הכניסה/ יציאה של ההילקס החדש טובות יותר מאשר בדגם היוצא. גם מהלך המתלה האחורי שלו שופר, נוסיף לזה את הנעילת דפרנציאל אחורי ונקבל ביצועי שטח לא רעים בכלל.
משנה גישה לטובת נוחות נסיעה וביצועים
משנה גישה לטובת נוחות נסיעה וביצועים
לארץ, ההיילקס החדש, ככל הנראה ישווק בגרסה אחת בלבד. מנוע טורבו-דיזל בהזרקה ישירה 2.4 ליטר עם 150 כוחות סוס. המומנט שההיילקס החדש מציע הוא בהחלט לא רע, עומד על 40.8 קג"מ ב 1,600 סל"ד. כושר הגרירה שלו עומד על 3.2 טון, ולמעשה מביא אותו לבעל כושר הגרירה הגבוה ביותר בקטגוריה. 
227,000 לגרסה הידנית ו- 256,000 לאוטומטית
227,000 לגרסה הידנית ו- 256,000 לאוטומטית
בשורה התחתונה, ההיילקס החדש מציע את אותה הגברת עם שיפורים קלים במתרכזים במיוחד בתא הנוסעים ובאיכות הנסיעה העירונית. הוא מציע איבזור עשיר יותר מקודמו, אך עדיין "לא פראייר" ביכולות השטח שלו. עם מחיר של 227,000 לגרסה הידנית ו- 256,000 לאוטומטית, ההיילקס מציב עצמו כהיקר ביותר בקטגוריה ביחס למתחריו הישירים.
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
"השקט שלפני הסערה" – אופנועי ZERO בישראל 2017
האופנוע פועל ומוכן להטיס אותי, אני רוצה להקשיב לציפורים, לתנועה ולשכן שצועק על כלב נובח. לשקט שלפני הסערה. אופנועי הזירו החדשים מגיעים לישראל, וכתבנו כאן כדי להסביר לכם הכל.
קרא את הכתבה

יונדאי מציגה: העתיד כבר כאן
נעים להכיר, יונדאי איוניק, הרכב המשפחתי וההיברידי החדש של יונדאי שאמור להיות הצעד הבא בעולם הרכב, נחת בישראל.
קרא את הכתבה

סיטרואן C3 החדשה
ה- C3 החדשה הוצגה לאחרונה בבית סיטרואן כרכב מוביל בקטגוריה אליה הוא משתייך. בגרסתה החדשה זכתה ה- C3 לעיצוב עדכני, צעיר ומודרני השואב אלמנטים מדגם הקקטוס המוצלח ולכן היינו חייבים לבדוק על מה כל המהומה.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
מלא פרטים וקבל הצעות
טופס מורחב
טופס מקוצר
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
מחיר משוערהחל מ 225,000

שנות אחריות 3 שנים

מבחני ריסוק 4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק

צריכת דלק 11.6 קילומטר לליטר
חיפוש רכב חדש
מתלבטים? צריכים עזרה?
ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
03-3727760
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
דגם א'
דגם ב'
הגדרות נגישות