ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש

סוזוקי איגניס- הקאמבק

היצרנית היפנית חושפת לעולם תמונות ראשונות של הקאמבק השני במספר שלהם השנה. כזכור, הראשון הויטארה, וכעת תורה של האיגניס לחזור לטבלת המכירות. האיגניס חוזרת לעולם עם ממדים של עירונית ומרווח גחון של גורסת סלעים.

אמיר שפר, מנהל תוכן Auto1 |07/10/2015 |17:14 צפיות: 2107
seperator
כמו שציינו כבר בכותרת המשנה, כנראה שהשנה הנוכחית תיזכר כשנת הקאמבקים של סוזוקי. זמן מה לאחר החשיפה של הקאמבק הראשון של סוזוקי- הסוזוקי באלנו וכחודש וחצי לאחר שהקאמבק ההשני של סוזוקי נחת בארץ- סוזוקי ויטארה, מגיע תורו של הקאמבק השלישי של היצרנית היפנית. כעת, הוא מגיע במרכב מוקטן של רכב עירוני ועם פוזה של רכב שטח. סוזוקי איגניס.
סוזוקי איניס החדשה. תוצג לראשונה בטוקיו
סוזוקי איניס החדשה. תוצג לראשונה בטוקיו
"איגניס- מצלצל לי מוכר"
זה נכון שהשם 'איגניס' מעלה אצל חלקנו חששות לא מעטות, במיוחד בגזרת איכות החומרים. כזכור, האיגניס עלתה על כבישי הארץ בתחילת העשור הקודם, והייתה אמורה לבשר את הבשורה של החלאה בין רכבי שטח עם יכולות מפתיעות, לבין הדרישה ההולכת וגוברת מסוזוקי לייצור רכבים יומיומיים. התוצאה בפועל הייתה רכב קטן מוגבה גחון עם יכולות שטח השואפות לכורכר, או למקסימום עליה על מדרכה כשחונים. אם הדגם היה מוצלח או לא, ישנן חילוקי דעות.
יועצי הרכב של פורטל אוטו 1 מחכים לך
מלאו את הפרטים ואחד מנציגנו יחזור אליכם
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
מידות- ספורטיבית למחצה
האיגניס החדשה צפויה להיחשף לראשונה בתערוכת טוקיו שביפן במהלך השנה. היא תגיע במידות ספורטיביות של אורך 369.3 ס"מ, רוחב 170.9 ס"מ, ובסיס גלגלים של 243.8 ס"מ. סוזוקי, לעת עתה, לא מוסרת את מידת מרווח הגחון של האיגניס החדשה, אך היא מבטיחה כי האיגניס תהיה מסוגלת להתמודד עם אקלים מושלג ועם שטח קשה. סתם, למען הידע הכללי, האיגניס נשען על קונספט הנקרא iM-4 שהוא בעל גובה של 156.6 ס"מ ונמוך בזוג סנטימטרים מהאיגניס המוכרת.
מרווח גחון גבוה. האם היא באמת מסוגלת להתמודד עם שטח קשה?
מרווח גחון גבוה. האם היא באמת מסוגלת להתמודד עם שטח קשה?
פנים- אין חדש תחת השמש
אמנם לא שוחרר מידע נוסף אודו האיגניס המתוכננת להחשף התערכות טוקיו, אך על פי התמונות אפשר לראות שסוזוקי לא התאמצה במיוחד בכל גזרת עיצוב הפנים של הסוזוקי הזו. אמנם מופיע הגה בעיצוב חדש ומסך מולטימדיה שנוכח גם בדגמים הנוכחיים של היצרנית, אך ברמת העיקרון סוזוקי ממשיכה לשמור על קו "עממי- לא מנקר עיניים" אותו היא מורגלת להביא בדגמיה. יש משחק של צבעים מעניין באזור מוט ההילוכים ובידיות של הדלתות שכצפוי הטאצ' הצבעוני יגיע באותו גוון של המרכב. מלבד זאת, סוזוקי דאגה "לא לשעמם" והביאה לפנים האיגניס שני גוונים של אפור ללוח המחוונים של הרכב.
כאמור, האיגניס תיחשף במלוא הדרה בתערוכת טוקיו הקרובה שתערך בחודש הבא. שמה סוזוקי תחשוף את הנתונים הטכניים ואת זמני ההשקה שלה. עד אז נשאר עם הספק.
משחק נחמד של צבעים.
משחק נחמד של צבעים.
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
"השקט שלפני הסערה" – אופנועי ZERO בישראל 2017
האופנוע פועל ומוכן להטיס אותי, אני רוצה להקשיב לציפורים, לתנועה ולשכן שצועק על כלב נובח. לשקט שלפני הסערה. אופנועי הזירו החדשים מגיעים לישראל, וכתבנו כאן כדי להסביר לכם הכל.
קרא את הכתבה

יונדאי מציגה: העתיד כבר כאן
נעים להכיר, יונדאי איוניק, הרכב המשפחתי וההיברידי החדש של יונדאי שאמור להיות הצעד הבא בעולם הרכב, נחת בישראל.
קרא את הכתבה

סיטרואן C3 החדשה
ה- C3 החדשה הוצגה לאחרונה בבית סיטרואן כרכב מוביל בקטגוריה אליה הוא משתייך. בגרסתה החדשה זכתה ה- C3 לעיצוב עדכני, צעיר ומודרני השואב אלמנטים מדגם הקקטוס המוצלח ולכן היינו חייבים לבדוק על מה כל המהומה.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
מלא פרטים וקבל הצעות
טופס מורחב
טופס מקוצר
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
מתלבטים? צריכים עזרה?
ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
03-3727760
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
 
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
 
דגם א'
דגם ב'
מתלבטים? צריכים עזרה?
ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
03-3727760
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
הגדרות נגישות