לפני קצת למעלה מחודש, היצרנית הגרמנית פורשה, מבית היוצר של פולקסוואגן, חשפה את הדגמים החדשים של הפורשה 911 קאררה החדשה בדגמי ההנעה האחורית. כעץ, חושפת היצרנית את מתיחת הפנים שהעבירה את הדגמים בעלי ההנעה הכפולה: הקאררה 4 ו- 4 אס, והטארגה 4 ו 4 אס.
פורשה 911 קאררה 4 ופורשה 911 טאדרה החדשות
שינויים חיצוניים מינוריים
בדומה למתיחת הפנים שעברה הקאררה הרגילה, כך גם הפעם- מבחינה חיצונית אין הרבה הבדלים בין הדגם הנוכחי לבין הדגם הנכנס. עיקר השינויי נמצא בחטיבת הכוח של הפורשה החדשה. במקום מנועים אטמוספיריים בנפחים של 3.4 ו- 3.8 ליטר שעוגנו בתושבות של הדגמים הקודמים, בדגמים החדשים מדובר המנוע טווין טורבו עוצמתי במיוחד בנפח 3.0 ליטר עם הספק של 370 כ"ס בדגם הקאררה 4 או 420 כ"ס בדגם הקאררה 4S.
מנוע כמו שמנוע צריך להיות
כאמור, השינוי הוא בקונכייה המוספת ליחידת ההנעה של הפורשה שמקפיצה את ההספק ל 370 ו 420 כוחות סוס- פר דגם, ומביאה את המנוע לתפוקת מומנט מרבית של 45.9 קג"מ בדגם הרגיל ו 51 קג"מ בדגם ה- S. מדובר ב20 כ"ס ו- 6.1 קג"מ שנוספו לדגמיה החדשים של פורשה, שכתוצאה ישירה של התוספת הנכבדה הזאת, השתפרו הביצועים של הקאררה 4, כאשר היא מסוגלת לזנק ממצב עמידה ל 100 קמ"ש ב 4.1 שניות, שהם שיפור של 4 מאיות מהדגם הקודם ואילו דגם ה קאררה 4S יעשה זאת ב 3.8 שניות, שהם שיפור שך 3 מאיות לעומת הדגם הקודם. מעבר לתוספות הכוח האלה, המנועים המוגדשים חסכוניים יותר בדלק בכ 12% לעומת המנועים האטמוספיריים.
מתחדשות במנועים מוגדשים המספקים 370 ו 420 כ"ס
שיפור בעיצוב הפנים
הפיצ'רים והתוספות שהגיעו לדגם ההנעה הכפולה של הפורשה 911 קאררה, זהות לאלה שהגיע בגרסה בעלת ההנעה האחורית: מערכת מולטימדיה הכוללת מסך מגע "7, בורר מצב נהיגה הנשלט מגלגל ההגה, מערכת בקרת מתלים PASM, המאפשרת להנמיך את הרכב בעוד 10 מ"מ, ותיבת הילוכים PDK משודרגת בעל מצמד כפול הכוללת כפתור "טרום האצה" הגורם לתיבת ההילוכים להגיב באופן אופטימאלי ומחשב ניהול המנוע עובר למצב "קרבי" במיוחד.
שלל טכנולוגיות חדשות במרחב הפנים של דגמי פורשה