קונצרן פולקסוואגן הגרמני יוצא בקמפיין קראטיבי במיוחד עבר הדגם החדש של הגולף R החדשה. פולקסוואגן עשתה צעד שיווקי לפולקסוואגן גולף R המפלצתית החדשה שלה, שרק לרעיון ולחשיבה היצירתית מגיע "דוז-פואה" מעולם הפרסום.
הקמפיין החדש של פולקסוואגן קורא לבעלי הגולף R, או לכל בעל עניין בספורט המוטורי או בעולם הרכב, להיכנס לאתר ייעודי של פולקסוואגן , אותו הם הקימו לטובת הדגם החדש של הגולף R, וללחוץ על קישור בוא הם מועברים לסרטון ללא צליל ומזמינים את המבקרים ליצור בעזרת יכולות ווקאליות, פס קול לסרטון של הגולף R.
בכניסה לאתר ישנו כפתור "Create Your Film" וכאשר נכנסים אליו עולה תכנית הדרכה קצרה המסבירה איך עושים את הסרטון. על מנת ליצור את הסרטון, האתר דורש מצלמת אינטרנט ומיקרופון להקלטת הסאונד. במידה ויש את הציוד הנדרש, לוחצים "Allow" ומתחילים ליצור את הסרטון: פולקסוואגן גולף R חדשה משוויצה על המסלול ואנחנו יוצרים את הצלילים שמשמיעים המנוע, הצמיגים, וה"מקצוענים" שבנינו יצליחו להפיק גם את הצליל של החלפת ההילוכים.
לטובת הפצת הקמפיין ולטובת פירסומו, פולקסוואגן גייסו את החקיין האגדי מייקל ווינסלו, שעשה עבודה ווקאלית מדהימה בסרט "בית הספר לשוטרים מתחילים", למי שזוכר. גם בקמפיין של הגולף R ווינסלו משוויץ ביכולותיו הווקאליות ועושה זאת לא רע בכלל. בנוסף אליו, מצורף סרטון ווקאלי של נהג המרוצים טאנר פאוסט, שאגב הוא זה שנוהג בגולף בסרטון האילם. אך לעומת ווינסלו... עדיף שיישאר על המסלול.
יוטיוב2