מכשירי תנועה, יבואנית סוזוקי לישראל, תחל במהלך השנה את שיווקו של הסוזוקי ויטארה 2015 בארץ. הויטארה הוא רכב פנאי שטח, הקטן במרכבו מהגראנד-ויטארה המוכר. הויטארה יתחרה בגזרת הקרוסאוברים הקטנים יותר, אל מול המאזדה CX3, פיג'ו 2008, אופל מוק, ניסאן ג'וק ועוד.

סוזוקי ויטארה החדש
קרוסאובר עירוני חדש
אז כמו שאמרנו מקודם, סוזוקי ויטארה יתחרה בקטגוריית הקרוסאוברים העירוניים, כאשר המידות שלו הם: 417.5 ס"מ אורך, 175.5 ס"מ רוחב, 161 ס"מ גובה ובסיס גלגלים של 250 ס"מ. הויטארה החדש נותן תא מטען ממוצע ביחס לשאר המתחרים בקטגוריה, כאשר הוא מונה 375 ליטר. כאשר מקפלים את המושבים מאחור, מקבלים תוספת לנפח תא המטען שתביא את נפחו ל 710 ליטר.
מנוע קטן, חסכוני וחזק
סוזוקי ידועים ביכולות העבירות שלהם בשטח. במיוחד בחולות. הם קטני ממדים, קלי משקל, ויחסית, חזקי מנוע. הויטארה החדש מצויד במנוע קטן בנפח 1.6 ליטר, שמספק 120 כ"ס, עם מומנט מרבי של 15.9 קג"מ ב 4,400 סל"ד. המנוע משודך לתיבת הילוכים אוטומטית בת שישה הילוכים, שמביאה אותו למהירות מרבית של 180 קמ"ש וזינוק מ- 0 ל- 100 בקצת פחות מ 13 שניות. הויטארה החדש צורך ליטר דלק ל 18.1 ק"מ בדגם בעל ההנעה הקמית וליטר דלק ל 17.5 ק"מ בדגם בעל ההנעה הכפולה.

קרוסאובר עירוני חדש
גיר 4X4 חכם
הדגם של הסוזוקי ויטארה 4X4 מצויד במערכת הנקראת AllGrip המוכרת לנו מסוזוקי קרוסאובר, או בשמו הגנרי SX4 S-CROSS. למערכת יש ארבעה מצבי הנעה: Auto- מצב בו צריכת הדלק היא אופטימאלית, כאשר ההנעה של הסרן האחורי נכנסת לפעולה רק במקרה הצורך. Sport- הנעה כפולה לצורכי אחיזת האספלט ולשיפור הביצועים בכביש. Snow- מצב המיועד לנהיגה בתנאים חלקים, כמו שלג, בוץ, קרח וכדומה. Lock- דיפרנציאל "נעול"- מוגבל החלקה אלקטרוני, שלמעשה המומנט עובר לגלגלים בעלי האחיזה הגבוהה יותר מה שמשפר את העבירות בשטח.

מערכת הנעה כפולה הנקראת AllGrip
תכל'ס- מחירים:
דגם ההנעה הקדמית של הסוזוקי ויטארה מתומחר במחיר התחלתי של 125,000 ₪ לגרסה האוטומטית.
דגם ההנעה הכפולה של הסוזוקי ויטארה מתומחר במחיר התחלתי של 135,000 ₪.

במנוע בנפח 1.6 ליטר, שמספק 120 כ"ס