אוקיי, כבר הבאנו לכם את ההפתעה האחרונה של פורד כאשר הציגה את הגרסה הייחודית שלה לפורד מוסטנג, שיוצרה במיוחד עבור נאס"א, הלוא היא הפורד מוסטג אפולו. אם חשבנו לרגע שזו תהיה הפתעת השנה של פורד לעולם רכבי העל, כנראה שטעינו.
שלבי מוסטנג GT350R
שלבי מוסטנג GT350R- פניה החדשות של מוסטנג
פורד שלבי מוסטנג GT350R, היא למעשה הגרסה הקיצונית של המוסטנג ה"רגילה" שאנו מכירים. המכונית החדשה היא למעשה נקודת התפנית של היצרנית ומצביעה על כיוון חדש של היצרנית בכל הקשור לדגמי המוסטנג בגרסאות הקיצוניות. למען הסר ספק, השלבי מוסטנג GT350R היא הגרסה הקיצונית ביותר שנבנתה במפעלי פורד. היא נבנתה במקור לטובת מסלולי המרוצים, כשאר גרסאות השלבי שיצאו עד כה.
Shelby By Mustang
כידוע, או למי שלא יודע, כל דגמי מוסטנג שלבי הם למעשה חוד החנית של פורד לגרסאות הביצועים והמסלול של מוסטנג. על פי הצהרות של פורד האמריקאית בדבר המוסטנג שלבי החדשה, היא לא עוד מכונית שרירים אמריקאית עם מנוע מפלצתי ויחסי ציבור טובים, אלא מכונת מרוצים אימתנית, גורסת אספלט שיודעת גם לקבוע זמני שיא על המסלול. על פי בכירים בחברה, פורד לקחה את המוסטנג 350 והביאה אותה לקצה היכולת והעלתה את הממוצע בכל הקשור לביצועים, התנהגות וסגנון.
כנראה שהמוסטנג אפולו לא באמת היתה המילה האחרונה של פורד
קיט שיפורים מלא מבית היוצר של פורד
בשביל להביא את ההבטחות של פורד לידיי ביצוע, פורד משתמשת במנוע חדשני למוסטנג שלבי החדשה. הפורד מוסטנג שלבי GT350R מכילה בחרטומה מנוע V8 חדש בנפח 5.8 ליטר, עם כוח אינסופי של 525 סוסי מרוצים אמריקאים. מעבר לכך, במשך תקופה ארוכה פורד עורכת ניסויים על מנת לשפר את התנהגות הרכב והיא אכן הצליחה. פורד שיפרה במוסטנג החדשה את מיתלי הרכב, את מערכת ההיגוי שלו, והוסיפה שלל עזרים המשפרים את האווירודינאמיקה של המוסטנג, על מנת להבטיח התנהגות כביש (או מסלול) כמו שלא הכרנו בכל הדגמים של מוסטנג שיוצרו עד כה.
מוסטנג שלבי GT350R - הגרסה הקיצונית ביותר שנבנתה במפעלי פורד
ה- R של מוסטנג
בנוסף לכל התענוג הצרוף שנכתב עד כה, התוספת של האות R, מדגישה את הערכים החדשים של המוסטנג החדשה גם במושגים של נראות. המוסטנג החדשה זוכה לקליפרים אדומים, תפרי המושבים בפנים הרכב בצבע אדום, גלגל הגה בצורת D וכמובן, תגי שם של השלבי המקיפים את הרכב.
ה- R של מוסטנג