לאחר אינסוף דיבורים ב
עולם הרכב, טיזרים בלי סוף, ספקולציות והמון רעש, למבורגיני חושפת את הרודסטר המדוברת- למבורגיני אוונטאדור SV רודסטר. הרודסטר החדשה של היצרנית האיטלקית רואה אור בתערוכת פבל ביץ'- קליפורניה, שמה זוכה לחשיפה רשמית וכיאה ל
רכב אקזוטי כדוגמתה, תיוצר במלאי מוגבר של 500 יחידות עם תג מחיר של 351,000 יורו, שבחישוב מהיר הם כמיליון וחצי שקלים, לא כולל מיסים ומע"מ.
למבורגיני. אין עוד איטלקית כזאת
קצת פחות מ-3 שניות למאה קמ"ש
ידוע שיצרנית הרכב האיטלקית, למבורגיני, מובילה את ענף המכוניות העל האקזוטיות. אבל גם למכוניות האלה יש גבול מסוים שלמבורגיני הצליחה לשבור, לפחות לפי הנתונים שנמסרים לנו מהם. אז גרסת הרודסטר SV של למבורגיני אוונטאדור קלה בכ- 50 קילוגרם מגרסת הרודסטר הרגילה של האוונטדור. בנוסף, למבוריגיני הוסיפו עדר של 50 סוסים להספק המנוע שלה וכעת היא עומדת על הספק מרשים של 750 כוחות סוס שזמינים ברגע שמלטפים את דוושת הדלק. מלוא ההספק מגיע בסל"ד של 8,400. שעל פניו נשמע הרבה, אך אל תשכחו באיזה רכב מדובר- עניין של שניה אחת או שתיים. האוונטאדור SV המדוברת, תגיע ממצב עמידה ל100 קמ"ש תוך 2.9 שניות, כאשר המהירות המרבית שלה היא 350 קמ"ש.
אך למבורגיני. לו רק היית קלה להשגה...
קטונתי מלשפוט את העיצוב של הלמבורגיני. רק אתאר את המה ש- 500 בעלי האוונטאדור SV רודסטר הולכים להנות ממנו. הלבורגיני החדשה מעוצבת בצורה אווירודינאמית שהתחדדה מאז הוצאת הדגם אוונטאדור. לפני האוונטאדור, למבורגיני עיצבה את רכביה עם אלמנטים "עגולים" יותר. קדמת האוונטדור המדוברת מזכירה פנים של חתולך ים- שטוח ומחודד. מבנים, בעלי האוונטאדור יתענגו על מושבי קרבון חובקים המרופדים בקטיפה, כאשר כל לוח המחוונים, הקונסולה ושאר הדש-בורד עשויים משילובים של עוד, קרבון וקטיפה. הקונסולה המרכזית למשל, עשויה מסיבי קרבון עם מתגים המסודרים בצורה קרבית ביותר. תא הנוסעים צפוף וחובק כיאה לרכב מסלול, ומשרה הרגשה של טיסה במטוס קרב. מניסיון.