שוק המכוניות הפרטיות המשומשות הוא שוק פרוץ למדי, מה שעלול להקשות על מציאתו של רכב שמור במצב טוב, שיחזיק מעמד מבלי שיראה מוסך לאורך תקופת זמן ארוכה מאוד, ומה שנקרא "יחזיר את ההשקעה". קשה למצוא כיום רכב ממוכר אמין אשר מספר את כל האמת על הרכב, כך זה בשוק המכוניות הפרטיות, כאשר הבעלים אינו תמיד קפדן (ולעתים במכוון) לגבי רישום ומעקב אחר הטיפולים והתיקונים שברכב). פעמים רבות בעלי הרכב מעוניין לחסוך עלויות וטיפולים במיוחד כשהוא עוד חדש ולא פונה לעשות טיפול תחזוקה לרכב ("טיפול 10,000" או שברכבים מסוימים הטיפול הוא כל 15,000 ק"מ). לא מספיק לרכוש "יד שניה מרופא" – חשוב למצוא את הדקויות שעושות את כל ההבדל בין רכב משומש טוב לפחות טוב.
רכבי יד שנייה מליסינג עם מבחר גדול למדי ועסקאות טובות
לקנות רכב מוזל או לא לסמוך על המזל?
בשוק הפרטי של מכוניות מיד שנייה למכירה כל אחד יכול לתמחר את הרכב כראות עיניו ואין פיקוח. מוכרים יכולים להפטר מהרכב גם ב – 50% ממחיר המחירון, אולם תמיד יהיה קאטש מסוים, כי אם ממילא אדם יכול להרוויח על רכב מסוים יותר כסף משום שהרכב אכן שווה את זה, יהיה מי שירצה לרכוש. לכן, לפעמים באותו מחיר שניתן לרכוש רכב משפחתי מיד שניה משנתון נמוך ניתן למעשה לרכוש רכב חדש מליסינג או לפחות לחלק את המחיר לתשלומים נוחים.
להגיע לגן עדן של מכוניות
כאשר מוצאים (ב"פינצטה") רכב מיד שניה מלוחות הרכב השונים, אפשר למצוא רכב שנמצא מרוחק אלפי שנות אור ממקום המגורים שלכם, כאשר על מנת להגיע ולראות את הרכב לאור יום זה אומר לעמוד בפקקים. ומי אומר שזה הרכב האחרון שתראו? מצד שני במגרש ליסינג ניתן לפגוש לא מעט סוגים של מכוניות, כולן נראות טוב חיצונית ובדרך כלל גם מבפנים – הן שוחררו לאחר שימוש של נהג יחיד ועברו בדיקה.
לעשות טרייד אין
במגרשי ליסינג ניתן לעשות גם עסקאות טרייד אין, כאשר מחליפים את הישן בחדש, אין "כאב ראש" של מכירת רכב ללקוח אחר או המתנה עד שמקבלים את כל סכום הכסף מהקונה, אלא באותו הרגע שמוכרים את הרכב מקבלים את ההנחה מיידית, ואת השאר ניתן לחלק לתשלומים.