ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש

סיאט טולדו החדשה

לאחר השיפורים המעניינים שעברה הסקודה ראפיד החדשה, עכשיו תורה של התאומה שלה מבית סיאט. סיאט טולדו החדשה מציגה מנוע משופר בתקן יורו 6, חסכוני בדלק ומציג ביצועים מרשימים מאוד.

אמיר שפר, מנהל תוכן Auto1 |03/08/2015 |14:00 צפיות: 2100
seperator
סיאט טולדו, מכונית הסדאן מבית סיאט, נעלמה לפני מספר שנים מהכבישים בארץ, ועשתה קאמבק מרשים לאחרונה. כעת, סיאט החלה לשווק אותה כמתחרה חדשה מול הסקודה ראפיד. השינוי המשמעותי ביותר מהדגם הקודם של הטולדו, לזה שמשווקת כעת, הוא המנוע. 
סיאט טולדו החדשה
סיאט טולדו החדשה
מכונית חדשה, מנוע חדש
המנוע החדש לו זכתה הסיאט טולדו, הוא אותו מנוע בנפח 1.4 ליטר מוגדש, אך הפעם, מותאם לתקן יורו 6 ומביא איתו מספר שינויים, שהחשובים בניהם הם ביצועים טובים יותר וצריכת דלק נמוכה יותר. הדגם היוצא של הסיאט טולדו בעל אותו מנוע עם הספק של 122 כ"ס. לעומתו, הדגם הנכנס מכיל במנועו 125 כ"ס. אמנם, על פניו, נראה שלא יהיה הבדל עם תוספת של שלושה כוחות סוס, אך המומנט גם שופר ועל מ 20 קג"מ ל 20.4, מה שאומר שתאוצת הרכב השתפרה וכך גם הכוח הזמין שלו.
יועצי הרכב של פורטל אוטו 1 מחכים לך
מלאו את הפרטים ואחד מנציגנו יחזור אליכם
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
מה זה אומר בפועל
הלכה למעשה, השיפור שעבר המנוע של הסיאט טולדו, מביא את הטולדו שלנו ממצב עמידה למאה קמ"ש תוך 9 שניות בלבד. מעבר לכך, צריכת הדלק השתפרה באופן ניכר, במיוחד בזכות המערכת החדשה שהותקנה- Stop & Drive, המדוממת את המנוע בהמתנה ברמזורים. נכון לדגם החדש של הסיאט טולדו, צריכת הדלק היא 20.8 ק"מ פר ליטר בנסיעה משולבת, לעומת הדגם היוצא, שצריכת הדלק שלו עמדה על 17.2 ק"מ לליטר.,
מנוע חדש, חסכוני יותר עם ביצועים טובים יותר
מנוע חדש, חסכוני יותר עם ביצועים טובים יותר
בטוחה ומאובזרת יותר
תוספות קלות ביותר נוספו לאבזור הטולדו החדשה. אך התוספות האלה גורמות לדגם החדש של הטולדו להיות נוחות יותר לנסיעה ובטוחות יותר לנוהג ברכב ולנוסעיו. עד כה למערכת השמע של הטולדו, ניתנה האפשרות לחבר כבל AUX, בדגם החדש נוסף לחיבור הזה גם חיבור USB. מעבר לכך, הסיאט טולדו החדשה מקבלת מערכת המתריעה על עייפות הנהג. 
 
לכל מטבע שני צדדים
יש גם בשורות פחות אופטימיות לגבי הסיאט החדשה. גרסת הדיזל של הסיאט טולדו החדשה נותנת מומנט של 23.4 ק"ג למטר, בעוד שהגרסת דיזל הקודמת סיפקה 24.5 קג"מ. חוץ מזה, גרסת ה 1.2 ליטר ידנית, לא תשווק יותר.  
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
"השקט שלפני הסערה" – אופנועי ZERO בישראל 2017
האופנוע פועל ומוכן להטיס אותי, אני רוצה להקשיב לציפורים, לתנועה ולשכן שצועק על כלב נובח. לשקט שלפני הסערה. אופנועי הזירו החדשים מגיעים לישראל, וכתבנו כאן כדי להסביר לכם הכל.
קרא את הכתבה

יונדאי מציגה: העתיד כבר כאן
נעים להכיר, יונדאי איוניק, הרכב המשפחתי וההיברידי החדש של יונדאי שאמור להיות הצעד הבא בעולם הרכב, נחת בישראל.
קרא את הכתבה

סיטרואן C3 החדשה
ה- C3 החדשה הוצגה לאחרונה בבית סיטרואן כרכב מוביל בקטגוריה אליה הוא משתייך. בגרסתה החדשה זכתה ה- C3 לעיצוב עדכני, צעיר ומודרני השואב אלמנטים מדגם הקקטוס המוצלח ולכן היינו חייבים לבדוק על מה כל המהומה.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
מלא פרטים וקבל הצעות
טופס מורחב
טופס מקוצר
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
מתלבטים? צריכים עזרה?
ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
03-3727760
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
 
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
 
הרשמו לניוזלטר שלנו
קבלו דיוור בנושא רכבים כתבות חדשות, מבצעים ומבחני דרך בחינם
הרשמה לניוזלטר    הרשמה לניוזלטר    הרשמה לניוזלטר
הצטרפו לפייסבוק שלנו
הגדרות נגישות