ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש

הונדה HR-V החדשה

בשורה חדשה לקטגוריה הכי מבוקשת בשוק הרכב הישראלי- הקורסאוברים. הונדה משווקת את הקרוסאובר שלה, ה- HR-V החדש. ניסאן, שברולט וסוזוקי, עכשיו העבודה שלכם הרבה יותר קשה.

אמיר שפר, מנהל תוכן Auto1 |26/07/2015 |17:36 צפיות: 2246
seperator
את ההונדה HR-V, המתחרה החדש אל מול סוזוקי קרוסאובר, שברולט טראקס וניסאן ג'וק, כבר ראינו בעבר. הדור הקודם הושק לראשונה בארץ בשנת 1999 בגרסת השלוש דלתות ובתחילת שנות האלפיים בגרסת הארבע דלתות של הדגם. עד סוף 2006 שני הדגמים הללו נעלמו מפני השטח עקב כשל במספר המכירות. למעשה ה HR-V היה מהאבות המייסדים של קטגוריית הקרוסאוברים, הרבה לפני הג'וק. אם כך, יכול להיות שההונדה HR-V המיתולוגית הקדימה את זמנה?
הונדה CR-V החדש
הונדה CR-V החדש
עיצוב חיצוני
עיצובה החיצוני של ההונדה החדשה שונה ב 180 מעלות מהדגם שיצא מהשוק ב 2006. הדגם הישן נראה מאוד קובייתי, מחודד פינות ומאוד אגרסיבי. לעומת זאת, הדגם החדש נראה עגלגל יותר, קווי העיצוב יותר "זורמים", למרות שיש כאלה שיאהבו את המראה המרובע יותר כמו בדגם הקודם. הכל שאלה של טעם. לטעמנו, עיצובה של ה HR-V נראה כמו העתק מדוייק של אחותה הקטנה- ההונדה ג'אז החדשה, שהושקה גם היא לא מזמן בארץ. ההונדה HR-V תהיה בעלת חישוקי מגנזיום בגודל "16, לפחות בגרסה הבסיסית, מה שיכול להבטיח רמה מסוימת של נוחות נסיעה. 
יועצי הרכב של פורטל אוטו 1 מחכים לך
מלאו את הפרטים ואחד מנציגנו יחזור אליכם
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
עיצוב פנים
מבפנים, ההונדה HR-V החדש שופע בטכנולוגיה ועיצוב מודרני, הוא מכיל מסך מולטימדיה, מזגן דיגיטלי, כפתור הנעה ופלסטיק בצע שחור מבריק בקונסולה שבין הכיסאות, מה שמשרה אווירה מפוארת. לטעמי העיצוב הפנימי של ההונדה לוקה מעט בחסר, במיוחד אחרי הרמה הגבוהה שהונדה הציבה בפנינו בעיצוב ההונדה סיוויק. 
אווירה מפוארת אך לוקה מעט בחסר
אווירה מפוארת אך לוקה מעט בחסר
יכולות מנוע
ההונדה החדשה תהיה בעלת שני מנועים. הראשון, מנוע הדגל של הונדה- VTEC בנפח 1.5 ליטר שמפיק 130 כ"ס ב 6,600 סל"ד. למנוע הזה משודכת תיבת הילוכים רציפה, עם אופציה לתפעול ידני, עם שבעה יחסי העברה ואופציה למצב 'ספורט' שמשפר מעט את ביצועיה. השני, מנוע טורבו- דיזל בנפח 1.6 ליטר עם 120 כ"ס שמושגים במלואם ב 4,000 סל"ד.  
לסיכום
שהונדה פספסה משהו עם ההונדה HR-V. כשדיברו על כך שהונדה עושה קאמבק עם ה HR-V, בהחלט ציפינו שתבוא בשורה חדשה לעולם הקרוסאוברים. בכל זאת- הונדה. העיצוב הפנימי בהחלט מרשים וגם עיצובה החיצוני נראה לא רע בכלל, אבל עדיין יש הרגשה של פספוס. אם שואלים אותי מה הייתי עושה אחרת, הייתי מתחיל במנוע ומניח במקומו את המנוע של הסיוויק 1.8 ליטר עם 150 כ"ס. אבל אחרי הכול, הכול עניין של צרכים.
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
"השקט שלפני הסערה" – אופנועי ZERO בישראל 2017
האופנוע פועל ומוכן להטיס אותי, אני רוצה להקשיב לציפורים, לתנועה ולשכן שצועק על כלב נובח. לשקט שלפני הסערה. אופנועי הזירו החדשים מגיעים לישראל, וכתבנו כאן כדי להסביר לכם הכל.
קרא את הכתבה

יונדאי מציגה: העתיד כבר כאן
נעים להכיר, יונדאי איוניק, הרכב המשפחתי וההיברידי החדש של יונדאי שאמור להיות הצעד הבא בעולם הרכב, נחת בישראל.
קרא את הכתבה

סיטרואן C3 החדשה
ה- C3 החדשה הוצגה לאחרונה בבית סיטרואן כרכב מוביל בקטגוריה אליה הוא משתייך. בגרסתה החדשה זכתה ה- C3 לעיצוב עדכני, צעיר ומודרני השואב אלמנטים מדגם הקקטוס המוצלח ולכן היינו חייבים לבדוק על מה כל המהומה.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
מלא פרטים וקבל הצעות
טופס מורחב
טופס מקוצר
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
חיפוש רכב חדש
הצטרפו לפייסבוק שלנו
דגם א'
דגם ב'
הגדרות נגישות