ללא כל ספק הלנדקרוזר של טויוטה תמיד היה הדגם שנחשב לספינת הדגל של החברה. מדובר ברכב הנושא תג מחיר לא זול, אולם מתאפיין בכל החידושים המפוארים שיש למותג זה להציע לצרכן הרכב הישראלי. הגוף המחוספס של הדגם הישן על רקע העיצוב המסגרת המפורסם מקנים לו עיצוב מיושן משהו, משום שרוב הרכבים של שאר היצרניות באותה קטגוריה מתאפיינים בעיצוב שמיועד להוביל חסכון בצריכת דלק, אולם זו בדיוק הסיבה מדוע הלנדקרוזר של טויוטה מתעלה על כולם בביצועי השטח המרשימים שלו.
טויוטה לנדקרוזר 2011
מתחת למכסה המנוע
מתחת למכסה המנוע של הלנדקרוזר מסתר מנוע עוצמתי של 5.7, ומנוע V8 ליטרים שמפיק 381 כוחות סוס ומניע את מפלצת השטח הזאת מאפס למאה קמ"ש בטווח של 6 שניות. המנוע הכוחני הזה מאפשר ללנדקרוזר למשוך יותר מ2.5 טון עם תיבת הילוכים מהירה בעלת שישה הילוכים שמספקת מעברים חלקים בין הילוך להילוך. מן הצד השני חסכנות ויעילות בצריכת הדלק איננה מן התכונות החזקות של הדגם החדש.
טויוטה לנדקרוזר 2011 - מבט מבפנים
ומה הולך לה בפנים?
בתוך תא הנוסעים של הלנדקרוזר החדש ניתן להבחין באווירה של שפע מן העולם הישן והטוב. הפאנלים של המושבים והדלתות מרופדים בעור רך, ובגרסאות היוקרתיות במיוחד לוח המחוונים כמו גם חישוק ההגה עשויים מעץ אמיתי. בתוך תא הנוסעים המרווח יש מקום לעד שבעה נוסעים בשוש שורות של מושבים, ותא האחסון מרווח ויש
פינות אחסון בשפע.
לנדקרוזר 2011 - מבט ממעוף הציפור
מה לגבי בטיחות?
מבחינת השימוש של טויוטה בטכנולוגיות בטיחות, הרי שהלנדקרוזר החדשה מאובזרת בעשרה כריות אוויר. הרכב מאובזר גם במערכות מתקדמות של היגוי ויציבות, מצויד במערכת בלימת ABS מתקדמת ובחיישני בלימה אלקטרוניים המפזרים בצורה נכונה את כוח הבלימה של הרכב.
בסרטון הבא תוכלו לצפות בסקירה אודות הדגם החדש: