מדובר בדגם שתוכנן בקפידה בהתאם לקולות השוק והמתחרים. המון שיתוף פעולה פורהעם
פיאט הביא את ה-200 לשמור על המון יתרונות אל מול המתחרות. שימוש בתיבת ה-9 הילוכים החדשה מבית פיאט יחד עם מספר נוסף של חלקים ואלמנטים. מעבר לתיבת ההילוכים, נעשה כאן שימוש די נרחב באלמנטים וחלקים אשר מזכירים רכבים מאוד מיוחדים כמו
יגואר עם ידית ההילוכים המיוחדת.
דגם שתוכנן בקפידה בהתאם לקולות השוק והמתחרים
מנוע ותיבת הילוכים
ה-200 מצויידת במנוע 4 צילינדרים בנפח 2.4 בדגם הרגיל. ההספק עומד על 185 כ"ס. האופציה השנייה מציעה מנוע V6 3.6 ליטר עם כ-300 כ"ס. מה שבולט כאן היא תיבת ההילוכים החדישה בעלת 9 יחסי העברה (אוטומטית) .הגרסה הרגילה מציעה נתוני כוח מעולים יחד עם תיבת הילוכים מאוד מתקדמת והתוצאות יהיו בהתאם.
עיצוב
מעבר לשיתופי הפעולה הרבים, גם בתחום העיצוב עשו כאן עבודה נפלאה. נתחיל מהחלק האחורי של הרכב שדומה בצורה מחשידה לכמה רכבים שנבדקו כאן. שימוש נרחב בפנסי לד ועיצוב מודרני מאוד עושים את העבודה. במבט חטוף נראה כאילו מדובר במכונית קופה . עשו כאן עבודה נפלאה בעיצוב ודאגו גם לחשוקים נורא יפים (17'\19') בעיצוב חד ודינמי.
הסבירות שהיא תגיע ארצה גבוהה ועדיין לא בטוח מי ישווק אותה. מה שבטוח זה שעשו כאן עבודה מעולה ושילבו כוחות כדי לייצר רכב מוצלח באמת. חומרי הגלם בסביבת הנהג איכותיים במיוחד ומשלבים מגוון של חומרים איכותיים יחד עם איכות הרכבה ראויה לקטגוריה. לבנתיים היא יוצאת לאור בשוק האמריקאי ממש בקרוב.