השנה היה המון רעש סביב שבירת שיאי הקפה במסלול הקשה והמסוכן בעולם, מסלול הנורבורגינג. היצרניות עשו מאמץ גדול והשקיעו משאבים רבים סביב ההקפות האלה ושיאי הזמן כדי לפרסמם בפומבי. פורשה, מקלארן ורבים אחרים השתתפו במירוץ להשגת זמן הקפה מהיר יותר מהמתחרות או לפחות לרדת מתחום 7הדקות. בחלק מהרכבים יש שילוב של מנוע בערה עם מנוע חשמלי ועל כך אכן מגיע להם פרגון למרות שצריכת הדלק היא עדיין אטמוספרית ברכבי ביצועים .
טסלה S הביאה מהפכה
שלושת המקומות הראשונים לא מפתיעים
פורשה תמיד בולטת בכל שנה בתחרות. השנה היו הרבה קולות מהתחום המקצועי ומהעיתונות ברחבי העולם. כולם דיברו על כך שה
טסלה S היא הדגם שהביא איתו את המהפכה ודווקא לרכב החשמלי ש"נותן בראש" לרכבי שרירים אחרים מגיע לזכות. הטסלה S הוא רכב חשמלי במאה אחוז אשר מביא איתו מה שאף רכב חשמלי אחר מביא – ביצועים וטווח נסיעה ארוך ומכובד. בשורה התחתונה הטסלה תפסה את המקום השלישי ובמקום הראשון והשני שולטת
פורשה עם ה-918 ספיידר וה-GT3 הידועה .
פורשה 918 ספיידר, גנבה את ההופעה
גם במקומות הרביעי – שישי שולטות מכוניות העל
במקום הרביעי מחזיקה ה-Martin V12 vantage S של אסטון מרטין. מכונית שרירים, אימת האספלט עם מנוע מפלצתי ומיטב הטכנולוגיה של היצרית הקטנה. במקומות החמישי והשישי שוב שולט מותג ידוע – פרארי עם ה-F12 וה-458 speciale. שני רכבי על עם ביצועים בלתי נתפסים , טכנולוגיה בשירות מנועים ששואבים כמויות בלתי נתפסות של דלק וחמצן מהאטמוספירה.
רנו קליאו עושה את זה שוב
במקום השביעי והמכובד – רנו (!)
היצרנית עושה זאת שוב. אותה יצרנית שיודעת להביא את הביצועים לאספלט ומייצרת מכוניות פורמולה עם ביצועים מהטובים בעולם. הרנו מיוצגת ברשימה המכובדת ע"י Clio Sport 200 Turbo . רכב קטן וקל משקל עם המון כוח.