מדובר בתחרות עם חבר שופטים גדול ומקצועי מאוד. מדובר בחבר שופטים המונה 58 שופטים מ-22 מדינות באירופה. אנחנו מאמינים שאחת הסיבות שחבר השופטים גדול כל כך היא למנוע הטעיות או אנטרסים נסתרים לטובת אחת היצרניות. אנחנו בטוחים ש
רכב השנה באירופה הוא לא בהכרח רכב השנה בישראל משום שהצרכים של הנהג האירופאי בד"כ שונים מזה של הישראלי .
גולף הזוכה בתחרות מכונית השנה באירופה
מבנה התחרות
בהתחלה בונים רשימה גדולה של רכבים משנת הייצור. אותה הרשימה עוברת לאחר מכן סינון ע"י חבר השופטים. התחרות מתבססת על רשימת 30 הרכבים שעברו את הסינון. לאחר מכן, מתוך ה-30 נשארות רק 7 ברשימה הסופית. הרשימה הפיינליסטית כוללת השנה 3 משפחתיות סטנדרטיות, 2 רכבים בעלי מנוע חשמלי, מיניוואן אחד ורכב יוקרה ותיק אחד. התחרות לוקחת בחשבון את דעותיהם האישיות של העיתונאים, דעת הקהל וכמות המסירות. בנוסף הם בוחנים פרמטרים רבים בפונקציונאליות הרכב, איכות החומר, איכות ההרכבה והנדסת האנוש.
גולף- הזוכה בתחרות בשנה שעברה
מדובר בדור השביעי של
גולף שגרף לא מעט שבחים וביקורות טובות פרט לתחרות עצמה. השנה ישנם המון חובבי רכב שטוענים שדווקא ל
טסלה S מגיע לזכות משום שהיא עשתה את מה שאף אחד לא העז והצליחה לייצר מכונית 100% חשמלית עם ביצועים מרשימים וטווח נסיעה מרשים ביותר.
טסלה s
איזו מכונית תזכה השנה?
לצערנו טרם החליטו וכרגע כל שנוכל לעשות הוא לנחש. הדעות חלוקות כמובן ואין מכונית אחת שגונבת את כל תשומת הלב. יש המון הערכות של אנשים מהתחום שהטסלה S באמת ראוי לנצחון.