לפי חברת "עופר אבניר" היבואנית הרשמית של CFMOTO מדובר ביצרנית סינית מכובדת אשר הוקמה בשנת 1989 ומייצרת נכון להיום כמליון מנועים וכ-600 אלף אופנועים, רכבי שטח קלים וטרקטורונים בשנה. רכבי המיצרנית מיובאים למגוון מדינות מערביות. עופר אבניר בחרו לייבא לארץ מספר דגמים של היצרנית ובניהם דגם שאמור להתחרות בRZR ובקומאנדר . כל הדגמים מאובזרים מאוד ומציעים מגוון אדיר של תוספות כסטנדרט.
האם יוכלו להתחרות ב-RZR של פולריס ובקומאנדר של CAN-AM?
כיף-מוטו? או לא כיף-מוטו?
נתחיל בעובדה שהCFMOTO עולה בערך חצי מ-RZR . ה-CFMOTO נראה ממש בדיוק כמו RZR ואפילו כולל אבזור ותוספות רבות כסטנדרט. למעשה, תקבלו איבזורים ותוספות שעולים לא מעט כסף אצל המתחרות. שמשה קידמית, מיגוני גחון מאלומניום, לוח מכוונים דיגיטלי, גג מפלסטיק ואפילו כננת מובנת ועוד ועוד. ה-CFMOTO מגיע עם יחידת הנעה בנפח של 594 סמ"ק המפיקה 38 כ"ס. את הכוח לגלגלים מעברי וריאטור מחוזק . ההספק מאכזב מכיוון שכלי כזה שמבוסס על החלקה דורש המון כוח זמין .
מערכת שליטה מעולה
יכולות שטח
המילה נאמרה ואכן לCFMOTO יש פחות כוח זמין מהמתחרים. כנראה שהדריפטים שלנו יהיו קצרים יותר בCFMOTO. לעומת זאת, מערכת המתלים הנפרדים מזכירה את ה-RZR והקומאנדר ויש שליטה חשמלית על נעילות דפרנציאל . שליטה מלאה על הנעה אחורית או שילוב 4X4 ואפשרות לנעול גם את הדפרנציאל הקדמי לקטעים עם עבירות קשה במיוחד.
יוטיוב1
נהיגה
הנהיגה ב-CFMOTO היא תענוג אמיתי וההיגוי חד ומדוייק להפליא. אין לו את כל הכוח המתפרץ שיש במתחרים אבל אם שומרים על קצב טוב בשבילים, נהנים מאוד מדריפטים משובחים ואחיזת שטח מצויינת. בשורה התחתונה המחיר פה זול משמעותית מהמתחרות והביצועים דומים למי מאיתנו שלא מתחרה ורק רוצה להנות מהשטח.