האנרגיות שאנו עלולים להשקיע במכירת רכב פרטי עלולה להיות בלתי מוצדקת בעליל, אולם רובנו לא יכולים לעבור לשלב הבא של רכישת רכב אחר שיחליף את הרכב הזה מבלי לסמן "וי" על המכירה. היום זה כבר פחות קשה מתמיד למכור את הרכב משום שצינורות השיווק הלכו ונתרבו: המדיה האינטרנטית היא כלי רב עצמה שיעזור לנו בעניין. רשתות חברתיות ולוחות לרכבים שמציעים אופציה חינמית בדרך כלל לפרסום אלו הכלים העיקריים ששם כדאי לפרסם – תמונה תסייע לקדם את זה, ואפילו תיוג.
שמירה על ערך הרכב שווה הרבה כסף כשבאים למכור אותו
אמצעי פרסום שאינם אינטרנטיים
אפשר לפרסם גם בלואו – טק! (ההפך מהייטק) זה עובד... פרסום מפה לאוזן עשוי להביא לכם רוכש אמין ורציני, תליית מודעה על החלון האחורי של הרכב וגם התקשרות עם חברות ליסינג למיניהן – פשוט מוכרים להן את הרכב בדרך כלל במחיר מחירון, או עושים עסקת טרייד – אין על הרכב. מי שרכבו נקנה מראש מידי חברת ליסינג, הנושא מובטח לו מראש כשירות.
שמירה על חזות הרכב
ניקיון וסדר הן מוקד למשיכה, כמעט כמו לבני אדם. האפקט הנוצץ של הרכב יעניק למי שבא לנסיעת ניסיון ברכב או לרוכש שרואה את הרכב מרחוק רצון להחזיק ברכב שנראה שמור. ריחנים, שטיפה אצל שטיפת מכוניות והוצאת כל מה שהרכב שימש לו מחסן עד כה מקצרים את זמן המכירה.
גמישות לאור ליקויים
אוקיי, אז יש קונה פוטנציאלי, שלוקח אתכם את הרכב לבדיקה. בהזדמנות הזו מתגלים ליקויים? גלו גמישות עבור המחיר, הרי ברגע זה כבר אין תוקף למחיר הראשוני שהוצע, והעסקה תיראה הוגנת יותר גם כלפי הקונה, והרי אותם נזקים עלולים להתגלות גם בנוכחות הקונה הבא.