גרסת ה-F של יגואר אף פעם לא נתנה לאף אחד להרגיש מחסור בכוח. הפעם היצרנית החליטה לתת פייט רציני והלכה עם הדגם עד הסוף. הגרסה הסגורה החדשה מציעה 3 תתי דגמים. הדגם הרגיל עם מנוע שישה צילינדרים בתצורת וי בנפח של 3 ליטר ומגדש על שדוחף את ההספק ל-340 כוחות סוס. גרסת- S עם 380 כוחות סוס ומערכת פליטה יניקה שדואגת לסאונד חייתי ולנהגים הקיצוניים באמת מוצעת גרסת ה- R שנרחיב עליה בהמשך.
יגואר F-Type החדשה
גרסת ה-R חזקה באופן קיצוני
מנוע בנפח של 5 ליטר עם שמונה צילינדרים בתצורת וי ומגדש על מספקים לא פחות מ550 כוחות סוס שבועטים את ה-F קדימה דרך גיר אוטומטי עם אופציה ידנית בעל 8 הילוכים . בזמן תאוצה מעמידה, סביר להניח שהצמיגים האחוריים יסבלו פה באופן קשה. עם מהירות מירבית של 300 קמ"ש וזינוק מעמידה למאה קמ"ש תוך 4 שניות , הג'אג החדשה מובילה בביצועים .
עיצוב מרשים ליגואר
שיפורים נוספים מגרסת המקור
ה- F-Type מלאה בשידרוגים רבים נוספים שבאים לתמוך בכל הכוח הזה ולהעניק אחיזה מקסימלית ובודי קל במידת האפשר. היצרנית שמה דגש רב על מערכת בולמים ספורטיביים וכיוון מאוד קשה ונמוך. מעבר לדריכה חזקה על דוושת הגז, יש אופציה לשליטה ידנית בגיר. היצרנית משאירה ללקוחות את האופציה לבחור בין גג מזכוכית קרבון או אלומניום. יגואר מגדירה את ה-F כאחד הדגמים המהונדסים ביותר שלה.
יוטיוב1
בשנה הבאה בישראל?
לא ברור מתי ואם בכלל תעשה הגרסה הסגורה עליה לארץ, מה שבטוח זה שמי שיחשוק בכזאת מכונית יצטרך להכין ערימה דיי גדולה של מזומנים. במיוחד בשביל זה פינקה היצרנית בתא מטען גדול וירידה של כ-20 ק"ג במשקל הכולל של הרכב. בהחלט מדובר באחד הדגמים האקזוטיים והסקסים שיצאו אי פעם מבית
יגואר. לאוהבי ג'אג בלבד.