תחילה, פרסום הרכב אותו אתם מציעים למכירה. כיום ניתן להיעזר במודעות ולוחות אינטרנטיים על מנת לפרסם אודות רכבם, לצרף תמונה מושכת לעין, ניתן להוסיף סרטון להגברת המוחשיות והשיכנוע. מומלץ לפרסם את הרכב למכירה בכמה שיותר לוחות אינטרנטיים. כיום ישנם לא מעט לוחות אינטנטיים למכירה שניתן לפרסם ללא עלות ובקלות רבה. בנוסף מומלץ להיעזר ברשתות החברתיות, להיעזר בשיתוף המודעה על ידי החברים ולהגיע להיקף רחב של נחשפים למודעה.
ניסוח המודעה
לאחר שהחלטנו כי אנחנו מציעים את הרכב למכירה, ואנחנו מעוניינים לפרסם את הרכב למכירה, מגיע שלב ניסוח המודעה. איך מנסחים מודעה? פשוט מאוד. ראשית, נעמוד על כך כי המודעה צריכה להיות מנוסחת היטב. על המודעה להעביר כמה שיותר מידע בכמה שפחות מילים. היעזרו בניסוחים שיווקיים, אך אל תגזימו, חשוב להישמע אמיתיים ומשכנעים. זיכרו, המודעה היא המסך בנינו לבין הגולשים באינטרנט המעוניינים ברכישת הרכב, אם לא נעביר את כל המסר בצורה הברורה והמשכנעת ביותר, הם לא יעשו צעד נוסף לכיוון הרכישה.
הוספת תמונה של הרכב למודעת המכירה
הוספת תמונות וסרטונים למודעה
חשוב מאוד להוסיף למודעה תמונות של הרכב וסרטון קצר המראה את הרכב, את נחות הרכב וביצועיו. ניתן לראות בכל לוחות רכבי יד שנייה, שגולשים אשר הוסיפו תמונות וסרטונים למודעות המכירה של רכבם, הם זכו לכמות צפיות גדולה בהרבה מאשר מודעות אשר עלו ללא תמונות. גולשי האינטרנט רוצים כמה שיותר מידע זמין ומהיר ולקבל את כל המידע על הרכב בצורה הברורה והנוחה ביותר. הקפידו כי התמונות של הרכב יהיו תמונות איכותיות ומושכות ולא להשתמש בתמונות שאינן ברורות אשר יעשו את הפעולה ההפוכה.
השתדלו להראות תמונות של הרכב מזויות נכונות
ומה עם טרייד אין?
טכניקת מכירה נוספת הינה טרייד אין. בשיטת הטרייד אין, תוכלו לחסוך הרבה מאוד כאבי ראש. בטרייד אין תוכלו לעבוד עם רכבי שתמכור לכם את הרכב ותעזור לכם בקנייה של רכב חדש. לעיתים שיטת הטרייד אין יכולה לחסוך המון כאבי ראש כיוון שאתם לא צריכים להתעסק עם הקונים, לבצע בדיקות לפני מכירה של הרכב, לבזבז לא מעט זמן וכסף. עם טרייד אין אתם יכולים להרשות לעצמכם רכב שבדרך אחרת היה הרבה יותר קשה להשיג.