שוק הספורטיביים הקטנים מתחזק לאט לאט ואיתו מגיעים אלינו דגמים מוצלחים שבעבר היינו יכולים אולי לחלום עליהם. קטגוריית 125 הסמ"ק וגם דרגת הרשיון החדשה עד 33 כוחות סוס מתחזקות באופן משמעותי ומספקות לנו דגמים חזקים יחסית שמתאימים מאוד לסוג הכבישים המקומי. שינויים קלים מהדגמים הכבדים יותר מעניקים לנו התנהגות כביש חדה וספורטיבית שבאמת נותנת אופי גם לכלי שלא מתפאר במנוע ליטר.

כשיופי ואיכות נפגשים על הכביש
כמה חזק?
KTM מציגה שלושה דגמים בנפח 125, 200 ו390 סמ"ק. ה-390 מספק 44 כ"ס על משקל של 147 ק"ג. ה-200 מספק 26 כ"ס על 137.5 ק"ג וה-125 מספק 15 כ"ס על משקל של 135 ק"ג. מערכת ABS כלולה כסטנדרט בחלק מהדגמים. השלדה דומה מאוד לשלדת ה
DUKE , עשויה מקשה אחת עם זווית היגוי חדה יותר. המתלים זוכים למהלך קצר וכיוון ספורטיבי עם מזלג הפוך מלפנים . גם הבלם מצוייד בדיסק בודד בקוטר 300 וכל המכלול הזה נותן לנו התנהגות ספורטיבית ראויה.
עיצוב אגרסיבי מעורר קנאה
KTM נעזרת בסדנת העיצוב קיסקה שעושה עבודה נהדרת. הפיירינג החדש ועיצוב ששומר על קו אחיד בין הדגמים השונים. הפנס הקדמי שבנוי משני פנסים מקבילים והמבנה הבולט שמתחתיהם נראים פשוט מצויין ושומרים על האופי של החברה. גם בעיצוב הקפידו על תנוחת רוכב ספורטיבית למדי, עוד פרמטר ששומר על היחודיות של KTM לאורך השנים .
בשורה התחתונה
בשורה התחתונה אפשר באמת להנות מתנוחה ספורטיבית ומנוע חזק יחסית עם תגובות חדות והיגוי חד ומדוייק . לנסיעה יומיומית או לבילוי של סופ"ש, אפשר לקחת את ה390 ולהנות ממנו עד הסוף מבלי שנחזיק מנוע של ליטר בין הרגליים.