בשנים האחרונות אנחנו רואים את העלייה הגדולה מאוד של מכוניות המיני בישראל, המכוניות הללו הן נוחות, איכותיות ובעיקר זולות. בשנה האחרונה ניתן לראות תחרות הולכת וגדלה בקטגוריה זו עם מחירי מכוניות שמגיעים קרוב מאוד לסף ה 50 אלף שקלים. סוזוקי אלטו למשל נמכרה תקופה ארוכה ב 52 אלף שקלים בלבד ואחריה גם
סיאט מיי הגיעה עד ל 55 אלף שקלים וכעת גם
שברולט ספארק נמכרת במחיר זהה.
שברולט ספארק במחירים זולים יותר
תחרות בסגמנט המיני
התחרות הגוברת בסגמנט המיני תמשיך ככל הנראה גם בשנה הבאה כאשר עושה הרושם שהקטגוריה היא עדיין חמה בישראל. אם מחירי מכוניות המיני ימשיכו להיות מאוד נמוכים ובתחרות גדולה בוודאי נראה גם יבואנים נוספים מצטרפים לתחרות הגדולה שבסופו של דבר תורמת לנו הצרכנים.
תחרות בקטגוריית הפנאי הקומפקטי
קטגוריה חמה נוספת שיכולה להיות מאוד מוצלחת בישראל בשנה הקרובה בישראל היא רכבי הפנאי העירוניים. אם לפני שנה רצינו לרכוש רכב קומפקטי גבוה היה לנו מאוד קל למצוא, ניסאן ג'וק היה האופציה היחידה שלנו והיינו משלמים את המחיר על כך. השנה נכנסו לשוק הישראלי גם מתחרות איכותיות במיוחד לקטגוריה זו ,
שברולט טראקס מציעה מידות דומות לרכב אך עם מנועים גדולים וחזקים יותר מאלו של הג'וק. גם רנו קפצ'ור המלאה בסטייל כבר בישראל ועשויה להיות מאוד מוצלחת בישראל.
רנו קפצור החדשה
גם משפחתיות ידניות יוזלו
בתקופה הקרובה אנו צפויים גם לראות את המכוניות המשפחתיות השונות בישראל עם מחירים הרבה יותר אטרקטיביים ועם תיבות הילוכים ידניות. את מה שהאירופאים רוכשים ונוהגים כבר שנים אנחנו רק מצליחים להפנים היום. הוזלה של אלפי שקלים בעולם הרכב היא דבר של מה בכך ועם סקר שוק נכון ובדיקות מקיפות של כלל האופציות בשוק אנחנו יכולים לחסוך.