יבואנית
יונדאי בישראל, חברת כל מוביל פרסמה הודעה לפיה לקוחות החברה שבבעלותם דגמי הפנאי של החברה יונדאי טוסון ו
יונדאי סנטה פה נקראים לבדיקה במוסך כדי לבחון את הרכיבים החשמליים במערכת בקרת השיוט. בסך הכל לפי היבואנית מדובר כל 3,537 רכבים שנמצאים על הכבישים בארץ לדגמי הרכבים שיוצרו בשנים 2008-2009. תקלות נוספות של רכבים אלה עלולות להיות במתג חשמלי המשפיע על אורות הבלם.
קריאה למוסך של יונדאי
תקלה חשמלית בדגמי הפנאי
הבעיה החמורה יותר של דגמים אלה היא במערכת בקרת השיוט אשר ייתן והמערכת לא תפסיק את פעילותה כאשר הנהג לוחץ על דוושת הבלם. במקרה וקיימת בעיה שכזו הנסיעה עם המערכת היא מסוכנת מאוד ועלולה לגרור תוצאות קשות. ביונדאי לוקחים כמובן אחריות מלאה על תקלות אלה ומוסרים כי מרכזי השירות השונים מתודרכים ומודעים לבעיה שנוצרה ואלה עומדים לרשות הלקוחות השונים.
קריאה למוסך בעולם הרכב
קריאה למוסך של דגמים שונים זהו עניין שכיח למדי בעולם הרכב, רק לפני שבועיים נערכה קריאה למוסך לדגמי ניסאן מיקרה הקומפקטית לאחר שהתגלתה בה בעיה וכמו כן, לפני מספר חודשים קראה היבואנית לכל אלה שרכשו את
יונדאי ולוסטר לבדיקה במוסך לאחר שהתגלתה בעיה במנגנון גג השמש של הרכב. לקוחות החברה הגיעו למרכזי השירות והבעיה טופלה.
בדיקות הרכב ללא עלות מצד הלקוח
קריאה למוסך – עניין שכיח בעולם הרכב
חשוב לציין שרכב שקיבל קריאה למוסך מחויב להגיע ולבחון את התקלה שכן אם לא בעליו לא יעשה זאת תהיה לו בעיה במבחן הרישוי השנתי – טסט והוא עלול לא להיות מחודש. מכלמוביל נמסר שהבדיקה לא מחייבת תשלום וגם שכדאי וליצור קשר תחילה עם מרכז השירות לפני ההגעה על מנת לקצר את זמן הטיפול של רכב ולמנוע דוחק במוסכי החברה.