ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש

הונדה אינסייט – מבחן דרך

מערכת אוטו1 יצאה השבוע לערוך מבחן דרך למשפחתית ההיברידית הונדה אינסייט, גילינו רכב משפחתי עם אבזור טוב ונוח ומערכת היברידית הפועלת בצורה מצוינת ומציגה חסכון רב בדלק.

אלון דותן מנהל תוכן Auto1 |23/05/2013 |13:05 צפיות: 17844
seperator
כבר הרבה זמן רצינו לערוך מבחן דרך להונדה אינסייט וסוף סוף עשינו זאת. המשפחתית ההיברידית משווקת בישראל כבר מספר שנים ומוכרת ביותר בזכות העיצוב המיוחד ואווירודינמי שלה. העיצוב כולו פועל כך שיהיה חסכוני בדלק. חזית הרכב כוללת מכסה מנוע גדול המתאים לקו העיצובי של דגמי הונדה עם פסי עיצוב מיוחדים וסמל החברה. פנסי הרכב דומים לאלה הקיימים בהונדה סיוויק והפגוש הקדמי מעוצב וכולל פנסי ערפל. 

מידות הרכב
העיצוב הכללי דומה למתחרה העיקרית של הרכב שהיא טויוטה פריוס וככל הנראה ככה אמורה להיראות מכונית משפחתית חסכונית. מידות הרכב עומדות על 439.5 ס"מ אורך, 169.5 ס"מ רוחב, גובה של 143.5 ס"מ ובסיס גלגלים של 255 ס"מ, אלה מידות קטנות יותר מהמתחרה אך עדיין די טובות למכונית משפחתית. 
הונדה אינסייט - עיצוב אווירודינמי התורם לחסכון בדלק
הונדה אינסייט - עיצוב אווירודינמי התורם לחסכון בדלק
תא מטען גדול ונוח
חלקה האחורי של האינסייט כולל דלת תא מטען הנפתחת בצורה קלה עם חלון מרכזי גדול ושמשה נוספת הנמצאת בחלק האחורי התחתון של תא המטען המאפשרת מבט מעניין ממושב הנהג. תא המטען הוא בגודל של 408 ליטרים והוא כולל גם תאי אחסון נוספים מתחת לתא עצמו. בתא מטען זה שמו מעצבי האינסייט את מערכת הסוללות של המנוע החשמלי. בקיפול המושבים האחוריים ניתן להגיע לתא מטען גדול יותר עם 584 ליטרים. 
פנים הרכב מציע לנו תחושה מעט קטנה יותר ממה שאנחנו רגילים מרכב משפחתי ושלושה אנשים בוגרים ייאלצו להצטופף במושבים האחוריים. העיצוב האווירודינמי והגובה הנמוך של הרכב מורגש במושבים האחוריים ואנשים גבוהים יכולים ממש לשפשף את ראשם בתקרת הרכב.
למבחני רכב נוספים ולהתעדכן בחדשות רכב הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אוטו1
אבזור טוב וסביבת נהיגה נוחה במיוחד
מושב הנהג לעומת זאת מציע מרחב גדול ונוחות גדולה מאוד. מערכת השמע המקורית ומערכת בקרת האקלים נמצאות קרוב מאוד לנהג. ההגה מגיע עם כיסוי עור נעים למגע והוא קטן ונוח, כפתורי השליטה מההגה נוחים מאוד ורואים שבהונדה שמו דגש על נושא זה והתפעול הוא קל במיוחד. מערכת בקרת השיוט מופעלת מההגה וכך גם אפשרויות התפעול של מערכת השמע.
 
ההנעה השקטה של הרכב מבשרת לנו שהגענו לרכב שונה ומיוחד, בתחילת הנסיעה מנוע הבנזין נותן לנו תחושה שיש לו לא מעט כוח הרבה בזכות למומנט של 17 קג"מ. תיבת ההילוכים האוטומטית רציפה היא בעלת 7 מהירויות והיא חלקה במיוחד ולפי הונדה היא מותאמת במיוחד לדגם זה ומעניקה חסכון גדול בדלק. 
המרחב הפנימי של הונדה אינסייט
המרחב הפנימי של הונדה אינסייט
98 כוחות סוס למערכת ההנעה ההיברידית
המנוע של האינסייט הוא בנזין 1.4 ליטר הפועל בשילוב המנוע החשמלי ומספק 98 כוחות סוס, אומנם לא המנוע החזק ביותר על הנייר אבל בפועל הוא מרגיש חזק יותר. ניתן להרגיש את האופי המיוחד של הונדה במנוע ועל אף זה שמדובר ברכב היברידי יש לו הרבה מאוד כוח כמו שאר דגמי הונדה הקיימים על הכביש. מלבד המערכת ההיברידית הנקראת IMA מערכות הרכב גם מנסות ללמד אותנו הנהגים איך לחסכון בדלק.
 
מערכות התורמות לחסכון בדלק
המערכות עושות זאת באמצעות אור רקע של מד המהירות המחליף צבעים מכחול האומר לנו שאנחנו נוסעים בצורה לא חסכונית עד לצבע ירוק שאומר לנו שאנחנו נוסעים בצורה חסכונית ונכונה. בנוסף לכך הרכב מראה לנו גם סימנים ציוריים של פרחים המרמזים לנו על נסיעה טובה וחסכונית במיוחד. ניתן להגיע עד לחמישה פרחים, אנחנו במבחן הרכב הגענו עד לארבעה פרחים מקסימליים אך אנחנו לא נסענו כל הזמן בצורה חסכונית ועדיין הגענו לצריכת דלק של 20 ק"מ לליטר לכל אורך מבחן הדרך. 
מערכת הפרחים בלוח המחוונים המרמזת על נסיעה חסכונית
מערכת הפרחים בלוח המחוונים המרמזת על נסיעה חסכונית
מערכת ה E-CON
מערכת נוספת שתורמת לחסכון בדלק היא מערכת ה –Auto Stop והיא בעצם מדוממת את המנוע כשאנו נמצאים בעצירה – ברמזור למשל, והיא מדליקה אותו מחדש בעת הרמת הרגל מדוושת הבלם.  כמו רכבים שונים כל הכביש גם להונדה אינסייט יש מצב חסכון בדלק, רגע, גם לרכב חסכוני במיוחד יש מצב חסכון?! התשובה היא כן, מערכת החסכון בדלק נקראת E-CON והיא מחשבת לא מעט פרמטרים של נהיגה ומפחיתה את המומנט במנוע ובכך עוזרת לנו להגיע לחסכון גדול יותר בדלק.
לסיכום, מחיר נוח, אבזור טוב וחסכון בדלק
הנהיגה בהונדה אינסייט היא טובה מאוד ובעלת אופי שמייחד רק אותה, כלל המערכות של החיסכון בדלק שדיברנו עליהם קודם תורמות לנהיגה ואנחנו באמת השתמשנו בהן. הרכב הוא מצוין למשפחה צעירה עם ילדים קטנים אך פחות תתאים כרכב משפחתי עיקרי למשפחה גדולה בעיקר בגלל המושב האחורי הקטן יחסית. עם תג מחיר העומד על 134,900 שקלים שדרך אגב זול יותר בכ-20 אלף שקלים מהפריוס זה בהחלט רכב מצוין ומתאים לאלו שחסכון בדלק ושמירה על איכות הסביבה היא חשובה להם במיוחד.  
מה אומרים ברשת על הונדה אינסייט?

במבחן דרך של אתר מאקו נכתב :"סידור לוח השעונים חכם למדי וחלוקתו נעשית לפי אזורי שליטה כאשר הנהג ימצא מולו ועל ההגה את מרכז השליטה שקשור ישירות לנהיגה."

אורן דורי מאתר icar כתב:"חוויית הנהיגה קלה ובטוחה. נוח לתמרן את האינסייט בסביבה עירונית ולהשחיל אותה לסימטאות צרות. שדה הראייה רחב מלפנים"

מיכאל בפורום כיפה כתב:"הונדה אינסייט שינתה לי את כל התפיסה של נהיגה, נוח במיוחד לנהיגה, חסכוני מאוד ומאפשר מרחקי נסיעה ארוכה מאוד בלי חיפוש תחנת דלק."


מפרט הטכני של הונדה אינסייט:

מחיר

*

134,900
שנת דגם 2013
אחריות 3 שנים
תיבת הילוכים רציפה CVT
סוג מנוע מנוע בנזין i-VTEC בשילוב מנוע חשמלי
נפח בסמ"ק 1339
הספק מירבי (כ"ס) 98
מומנט מירבי (קג"מ) 17.0
תאוצה 0-100 12.5
צריכת דלק ממוצעת (ק"מ לליטר) 24.3 לפי נתוני היצרן
מבחן ריסוק stars
בלמים ABS+EBD+EBA
כריות אוויר 4
אורך (ס"מ) 439.5
רוחב (ס"מ) 169.5
גובה (ס"מ) 143.5
בסיס גלגלים (ס"מ) 255
נפח תא מטען (ליטר) 408
נפח תא מטען בקיפול מושבים 584
משקל עצמי (ק"ג) 1220
קיבולת מיכל דלק (ליטר) 40
מערכת שמע יש
חלונות חשמליים יש
מיזוג אוויר יש
חלון שמש בגג אין
בקרת שיוט יש
ריפוד בד
 
למידע נוסף על הונדה אינסייט לחץ כאן
למידע נוסף על טויוטה פריוס לחץ כאן

הוספת תגובה
מלא פרטים וקבל הצעות
טופס מורחב
טופס מקוצר
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
מחיר משוער134,900

שנות אחריות 3 שנים

מבחני ריסוק 5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק

צריכת דלק 21.8 קילומטר לליטר
הצטרפו לפייסבוק שלנו
חיפוש רכב חדש
מתלבטים? צריכים עזרה?
ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
03-3727760
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
הרשמו לניוזלטר שלנו
קבלו דיוור בנושא רכבים כתבות חדשות, מבצעים ומבחני דרך בחינם
הרשמה לניוזלטר    הרשמה לניוזלטר    הרשמה לניוזלטר
הגדרות נגישות