רנו מעוניינת לפרוץ את גבולות רכבי המשפחתיות שלה ולהגיע גם לרכבי המנהלים הגדולות יותר. דגם מנהלים הקודם של רנו אינו זכה להצלחה גדולה בלשון המעטה, ורנו מקווה שדגם לאטיטוד החדש יצליח ויזכה לאהדה בקרב המנהלים. זהו רכב מנהלים גדול במיוחד בעל אורך של כמעט חמישה מטרים ורוחבו 1.8 מטר. העיצוב החיצוני אינו מדהים אך בהחלט נראה יוקרתי יותר מרכב משפחתי סטנדרטי.
רנו מעוניינת להיכנס לרכבי המנהלים
בגודל כן קובע
זהו רכב מנהלים גדול במיוחד בעל אורך של כמעט חמישה מטרים ורוחבו 1.8 מטר. רנו מציעה תא נוסעים מרווח וענק בזכות גודל המכונית. העיצוב החיצוני אינו מדהים אך בהחלט נראה יוקרתי יותר מרכב משפחתי סטנדרטי, העיצוב הפנימי נראה נוח במיוחד וכולל גם מערכת מולטימדיה בעלת מסך עם שלל אלמנטים של שמע ובידור הנשלטים מההגה.
חסכונית בדלק
מבחינת הנתונים הטכניים רנו מציעה את הלאטיטוד בנפח מנוע טורבו דיזל של 2.0 ליטר המפיק 175 כוחות סוס עם תיבת שישה הילוכים אוטומטית. צריכת הדלק של לאטיטוד מציגה נתונים מרשימים של 17.5 ק"מ לליטר. יבואנית רנו, קרסו מוטורס תספק שני דגמים לרנו לאטיטוד דגם אקפרשן ודגם יוקרתי יותר המציעה מושבי עור הנקרא אקפרשן פאק.
תחרות קשה בתחום רכבי המנהלים
תחרות קשה ברכבי המנהלים
היצרנית הצרפתית סיכמה את שנת 2012 עם ירידה של כ 20 אחוזים ביחס לשנת 2011 אך עדיין זו יצרנית אהודה בקרה הישראלים. רנו נכנסת לקטגוריה לא קלה עבורה בעיקר בגלל עברה במכוניות המנהלים. המתחרות העיקריות של רנו יהיו
אופל איסיגניה,
פורד מונדיאו, טויוטה קאמרי,
פיג'ו 508 ועוד. מעניין יהיה לראות האם קהל המנהלים הישראלי ייתן את אמונו בלאטיטוד. מחיר הרכב בישראל יחלו מ-168 אלף שקלים, מחיר די דומה למתחרה מאזדה 6 וזולה יותר מאופל אינסיגניה.