ישראל ידועה כמדינה שעושים בה לא מעט תרמיות בתחום הרכב- החל מרכבים עם מספרים תואמים וכלה ברכבים שעשו תאונות קשות ועדיין על הכביש. לכן, רבים מקוני המכוניות יד שנייה, מחפשים מקור לקנות ממנו רכב עם האפשרות לסמוך על מקור הקנייה. את רצון זה מנצלות ביתר שאת חברות הטרייד אין של יבואני רכב.
ישראל ידועה כמדינה שעושים בה לא מעט תרמיות בתחום הרכב- החל מרכבים עם מספרים תואמים וכלה ברכבים שעשו תאונות קשות ועדיין על הכביש.
מה הבעיה עם קנייה מאדם פרטי?
יד שנייה מאדם פרטי, היא רכב שנקנה מאדם פרטי. מטבע הדברים אין לנו אפשרות לדעת בכל מלוא האחוזים מה עבר על האוטו בכמה שנים שהיה אצל אותו אדם. יתכן כי שיחקו עם מס' הקילומטרים, יתכן שהרכב עבר תאונות שונות ועוד מרעין בישין. על כל עובדות האלו אפשר לעלות בבדיקת רכב, אך העובדה היא שלא תמיד עולים. גם המוסכים לא תמיד גלויים עד הסוף לגבי היסטוריית הרכב ולעיתים שוגים ברישום חלקי של בעיות הרכב והתיקונים שנעשו בו.
יד שנייה מאדם פרטי, היא רכב שנקנה מאדם פרטי. מטבע הדברים אין לנו אפשרות לדעת בכל מלוא האחוזים מה עבר על האוטו בכמה שנים שהיה אצל אותו אדם
מה קורה בחברות טרייד אין לעומת זאת?
לעומת זאת,
בחברות טרייד אין הרכב אינו מתקבל לחברה בטרם עבר בדיקת תקינות מקיפה. כמובן שמטבע הדברים חברות הטרייד אין חוששות לשמן הטוב ולכן הן מקפידות הקפדה יתרה על תקינות הרכבים אשר מתקבלים ונמכרים על ידם. חוץ מבדיקה זו, נדרשים בעלי הרכב אשר רוצים לבצע טרייד אין לספק את כל מסמכי הטסט וספר הטיפולים של הרכב כדי להוכיח כי הרכב טופל בזמן ורק סמוכים המורשים.